Ja jammer dat ze deze zomer geen festivals of uberhaupt concerten doen..quote:
Een fan?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:20 schreef Meganog500 het volgende:
Wat zijn jullie negatief allemaal. Lijkt 3voor12 wel!
De Staat is de poppie variantquote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik vind QOTSA en De Staat toch niet inwisselbaar klinken hoor. QOTSA is meer raggen en De Staat wat meer met drums/staccato zeg maarIk kan het niet uitleggen. Maar een rip of no wai.
broesquote:
Tim Knol slecht??quote:Op maandag 13 juni 2011 16:31 schreef Caland het volgende:
Is er dus toch nog een band die slechter was dan Tim Knol.
het wordt oook wel uitgezonden maar niet live, want ja als je zo'n fantastische band als All Time Low hebt, dan gaat dat natuurlijk voor!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef Pino112 het volgende:
Gaslight Anthem op 3FM. Ze kunnen het dus gewoon uitzenden, maar ze doen het niet!
Tsja, smaken verschillen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef Elusive het volgende:
[..]
Tim Knol slecht??
imo hoogtepunt tot vanavond met de foo fighters
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:36 schreef Darklight het volgende:
Zijn de Foo Fighters live te zien vanavond?
Imo moet op de radio ook alles live worden uitgezonden en niet alles via internet.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
het wordt oook wel uitgezonden maar niet live, want ja als je zo'n fantastische band als All Time Low hebt, dan gaat dat natuurlijk voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel, om 17:00quote:Op maandag 13 juni 2011 16:34 schreef Pino112 het volgende:
Gaslight Anthem op 3FM. Ze kunnen het dus gewoon uitzenden, maar ze doen het niet!
Als 'ie dan nog niet met iets te neuken thuiskomt zou ik hem gelijk onterven.quote:
Puntje voor jou. Ik heb QOTSA echter geluisterd en ben tot andere conclusie gekomen...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Omdat een recensie per definitie een mening is over hoe iets was. Mensen kunnen Two Door Cinema Club te gek vinden, maar ik vind het inhoudsloze pop. Mensen kunnen De Staat origineel vinden, ik vind het een QOTSA-ripoffEn zo kun je nog wel even doorgaan, maar een recensie maakt iets niet origineel of niet. De luisteraar maakt het origineel (als je QOTSA niet kent zul je De Staat als heel origineel inschatten bijvoorbeeld).
Ja erg triest, is iets van de laatste jaren. Daarvoor lag Smeets alleen met de lokale politiek overhoop.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jezus wat triest, Jan Smeets die nu een betoog houdt over persoonsgebonden budgetten.
zonde zegquote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Kwaliteit het volgende:
3VOOR12 3VOOR12
Het geluid van The Gaslight Anthem op de stream is de eerste 10 minuten niet goed gemixt, daarna wordt het beter. http://bit.ly/k9xaDJ #pp11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |