Alle camera's, alle streams, alles.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:34 schreef Pino112 het volgende:
Ben nu niet thuis meer, dus zo maar terugkijken dankzij TwitWouter.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Scouting for Girls krijgt een 3 van 3V12.
Wat mag dit dan krijgen?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Wat een verrassing!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat iedereen weet dat ik totaal geen SfG fan ben, maar volgens mij klonk het prima en het publiek leek het naar hun zin te hebben, beetje flauw vind ik het.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Jankende mensen, waarom?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef conobram het volgende:
Coldplay was nice zaterdag, de terugreis minderWe hadden om 00:15 de trein gepakt naar Heerlen en vanaf daar de trein naar Eindhoven, en die had een uur vertraging. De trein naar Den Bosch/Utrecht kwam met nog meer ellende, eerst een half uur stilstaan omdat 'er iemand wat op het spoor had gelegd' en een kwartier later weer stoppen omdat er iemand voor de trein gesprongen was.
Stond die trein 2 uur stil en mochten we er niet uit, allemaal jankende mensen, wat een ellende
Ja geen idee, niet iedereen kan daar even goed tegen als jou. Hoewel ik niet denk dat er iets te zien was.quote:
Muziekrecensenten.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Daarom dequote:Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen weet dat ik totaal geen SfG fan ben, maar volgens mij klonk het prima en het publiek leek het naar hun zin te hebben, beetje flauw vind ik het.
Dat ze op zulke figuren maar snel gaan bezuinigen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom derichting 3V12, ongeloofwaardige shit is dat nu geworden.
"Effe kijken, ik vond dit matig maar hoe kan ik dit nog matiger laten overkomen? Ah, ik ga ze pakken op de songteksten dit keer. Effe wat googlen en hup, weer een A4'tje klaar voor de baas." Topwerk.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen weet dat ik totaal geen SfG fan ben, maar volgens mij klonk het prima en het publiek leek het naar hun zin te hebben, beetje flauw vind ik het.
Ze hebben anders wel een punt. Dat 16-jarige breezers het goed vinden, wil nog niet zeggen dat het concert goed was. Mainstream is mainstream, omdat het meerendeel van de bevolking er naar luistert, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is. Mainstream is veelal hetzelfde. Het is nog vrij knap dat bands als coldplay nog wel een voldoende krijgen, maar ook al jaren hetzelfde kunstje doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom derichting 3V12, ongeloofwaardige shit is dat nu geworden.
Maar als recensenten het goed vinden, is het dus wel goed?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel een punt. Dat 16-jarige breezers het goed vinden, wil nog niet zeggen dat het concert goed was.
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ze op zulke figuren maar snel gaan bezuinigen.
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/quote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar als recensenten het goed vinden, is het dus wel goed?
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Ben ik de enige dan die GBTTZ leuk vindt?.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Neequote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Pino112 het volgende:
maar waarom? Wat maakt voor jou dat ze nutteloos zijn?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat recensenten nutteloos zijn, imo.
Thanksquote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/
Omdat het maar een simpele mening is, daar is niet veel bijzonders aan dus nutteloos om daar geld aan uit te geven.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom? Wat maakt voor jou dat ze nutteloos zijn?
Natuurlijk heb ik niet de waarheid in de pacht, maar ik kan wel proberen om die waarheid te hebben. Ik kan proberen te voorspellen of de rest van Nederland of de grote radiostations een liedje ook goed vinden. Dat is denk ik de taak van een muziekcriticus, kijken of het gaat aanslaan bij de rest van Nederland.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks
Niet helemaal mee eens echter, want ik vind het nogal elitair om jezelf als muziekcriticus om te dopen en daarmee jezelf het recht te geven de waarheid in pacht te hebben over de oordeel van een liedje. Iedereen is muziekcriticus, zolang je maar toegeeft aan je eigen smaak en wel open staat voor dingen die je in eerste instantie niet kent of nooit vrijwillig zou luisteren.
Maar, je kan er wel mooi over filosoferen.
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
ben ik nou de enige die coldplay geen fuck aan vind dan ?
Het is geen mening. Al helemaal geen simpele.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat het maar een simpele mening is, daar is niet veel bijzonders aan dus nutteloos om daar geld aan uit te geven.
Dat maakt je een kenner van wat aanslaat of niet, maar als iets aanslaat bij het grote publiek betekent nog steeds niet dat het goed is. Niets is goed, niets is slecht. Alles is subjectief. Maar, dat is mijn subjectieve mening.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik niet de waarheid in de pacht, maar ik kan wel proberen om die waarheid te hebben. Ik kan proberen te voorspellen of de rest van Nederland of de grote radiostations een liedje ook goed vinden. Dat is denk ik de taak van een muziekcriticus, kijken of het gaat aanslaan bij de rest van Nederland.
neequote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
Het is waarheid ?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is geen mening. Al helemaal geen simpele.
neehoorquote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Elusive het volgende:
quote:
Sorry maar ik vind dat je de plan volledig misslaat, zowel qua toon als qua strekking.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/
Ze doen hun naam wel eer aan, ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Cee het volgende:
Maar ik denk dat we redelijk instemmend zijn over de band die we nu aan het aanschouwen zijn?
Als je een goede recensent bent, dan laat je alle subjectieve beoordelingen weg. Natuurlijk kan je naar aanleiding van de objectieve beoordeling tot een heel andere conclusie komen, maar het blijft een objectieve beoordeling. Dat wil niet zeggen dat het waarheid is, maar wel dicht bij de waarheid. Naar aanleiding van je subjectieve beoordeling kan je bovendien tot een geheel andere conclusie komen.quote:
Ik moet toch ergens reclame makenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat je de plan volledig misslaat, zowel qua toon als qua strekking.
Met name dit:
'Dat zou ik graag even willen ontkrachten, want ik had de woensdag voordat Elbow Lippy Kids megahit werd, deze plaat al als Naatjes Plaatje bestempeld. Ook hier te lezen: http://www.gouwestadyouth(...)hit-op-3fm-geworden/ '
Wie is het?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Cee het volgende:
Maar ik denk dat we redelijk instemmend zijn over de band die we nu aan het aanschouwen zijn?
Als je er plezier in hebt vooral doorgaan hoor, alleen er staan wel heel veel foute dingen op voor iemand die pretendeert muziekcriticus te zijnquote:
Leuk verhaal, maar het blijft gewoon een mening.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een goede recensent bent, dan laat je alle subjectieve beoordelingen weg. Natuurlijk kan je naar aanleiding van de objectieve beoordeling tot een heel andere conclusie komen, maar het blijft een objectieve beoordeling. Dat wil niet zeggen dat het waarheid is, maar wel dicht bij de waarheid. Naar aanleiding van je subjectieve beoordeling kan je bovendien tot een geheel andere conclusie komen.
Waarom dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar het blijft gewoon een mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |