quote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef knep het volgende:
[..]
Ehm niet echt. Bewuste keuze gezien het programma dit jaar
. Ik ga namelijk wel voor de muziek, bier drinken kan ik ook op iedere andere camping
.
In die regio is het natuurlijk friet, dus hij past zich prima aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
hij bedoelt patat natuurlijk, kan gebeuren.
Verrek, ja!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
En profil lijkt hij een beetje op Damon Albarn.
Graffiti 6 was ook tof.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
Hoogte- en dieptepuntjes dag 2?
Hoogtepunt: Hurts
Aangezien mij dat gothic gedoe gespaard is gebleven is het Knol.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
Hoogte- en dieptepuntjes dag 2?
Hoogtepunt: Hurts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De muziek had niets te maken met gothic, maargoedquote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aangezien mij dat gothic gedoe gespaard is gebleven is het Knol.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Cee het volgende:
Gisteren trouwens bij dat geduw en getrek bij de poortjes om in het voorvak bij Coldplay te komen. Iedereen was rustig en stil en stond tegen elkaar geprakt te wachten in de hoop dat de poortjes nog een keer open gingen. Toen riep opeens een duitser keihard WAS PASSIERT, WAS IST LOS? HALLO? WAS IST LOS? VAT'S HAPPENIENG? VAT'S HAPPENING? DOONT POESJ! Niemand die hem iets vertelde. Het bleef doodstil. Ik vond het wel komisch. Moest er opeens weer aan denken.Je vertelt het beeldend genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Als eckte bazen!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wat was Kings of Leon een tegenvaller zeg.. ik heb ze ooit als voorprogramma bij Pearl Jam gezien in het voorprogramma. Toen waren ze nog relatief onbekend en toen vond ik ze echt goed! Maar nu met alle succes lijkt alle plezier wel weg te zijn! Ze staan als zoutzakken op het podium.. verschrikkelijk! De muziek was nog wel okee, maar blowend, rokend en zuipend een beetje arrogant doen.. gatver!
Belachelijk idd, kut krant..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef Boldface het volgende:
Nog even terugkomend op de misser van het AD:
[ afbeelding ]
De Pers slaat de plank wél raak met een artikel over Blaas Of Glory:
http://www.depers.nl/ente(...)-piratenfanfare.html
Ik vind het echt een blamage voor het AD, dat ze zoiets iets niet waarnemen en over "bezoekers" spreken.
Je kan wel zien dat het wat mag kosten bij Coldplay.quote:
ligt eraan naar welk concert/festival je gaat, qua enthousiastheid. Bij concert van Sufjan Stevens was men écht enthousiast. (iets van kwartier à half uur staan klappen voor we een toegift kregen)quote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja als ik het saaie publiek weer zie.. maar goed ik ga morgen nog![]()
nee in het buitenland is het zoveel enthousiaster! En dan hoor je vaak 'ja die Nederlanders zijn toch zo enthousiast'.. nou echt niet..
Ze zijn live beter dan vele bands op PP, dus die 1 mil is het wel waard!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat het wat mag kosten bij Coldplay.
En een avond optreden is natuurlijk wat makkelijker dan een optreden in de middag.
MMMMMMMMMMMBOPquote:Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Op Cultura24 zometeen 3nrs van Cage the Elephant, Graffiti6 en Hanson.
Nee, maar voegt wel wat toe.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Caland het volgende:
Zo spectaulair zijn die paar lasertjes toch niet?
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Cee het volgende:
Gisteren trouwens bij dat geduw en getrek bij de poortjes om in het voorvak bij Coldplay te komen. Iedereen was rustig en stil en stond tegen elkaar geprakt te wachten in de hoop dat de poortjes nog een keer open gingen. Toen riep opeens een duitser (die ook in de menigte stond geprakt) keihard WAS PASSIERT, WAS IST LOS? HALLO? WAS IST LOS? VAT'S HAPPENIENG? VAT'S HAPPENING? DOONT POESJ! Niemand die hem iets vertelde. Het bleef doodstil. Ik vond het wel komisch. Moest er opeens weer aan denken.Een post op z'n Cee'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wh00t!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Morgen de 3 toppertjes van het hele weekend voor mij persoonlijk: Volbeat, Kaiser Chiefs en de Foo's
Wut, de Kaiser Chiefs komen ook? Was me compleet ontschoten!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Morgen de 3 toppertjes van het hele weekend voor mij persoonlijk: Volbeat, Kaiser Chiefs en de Foo's
Ieder z'n ding, maar wat ze in vredesnaam met zo'n band op Pinkpop doen... - Zet er iets onbekends en nieuws neer ofzo, in plaats van een paar gasten die een inferieure versie neerzetten van een hit die ze tig jaar geleden hadden.quote:
Ach, ik vind het wel grappig. Zelf heb ik het liever dan een band die een inferieure versie neerzet van een hit die ze nooit zullen hebben. Maar ik ben ook meer een mainstreammuts.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ieder z'n ding, maar wat ze in vredesnaam met zo'n band op Pinkpop doen... - Zet er iets onbekends en nieuws neer ofzo, in plaats van een paar gasten die een inferieure versie neerzetten van een hit die ze tig jaar geleden hadden.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef Cee het volgende:
Die gasten hebben nu bij elkaar dus 8 kinderen.
Ik vraag me af tot hoe laat ze bezig zijn hiermee.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Pino112 het volgende:
Doen ze die afval niet eens met de hand opruimen?
Nou....quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Maandag lineup
Main:
12.00: Scouting For Girls
13.25: Two Door Cinema Club
15.00: Go Back To The Zoo
17.00: Volbeat
19.00: Kaiser Chiefs
21.00: Foo Fighters
Converse:
12.40: Dazzled Kid
14.10: Eliza Doolittle
16.00: All Time Low
18.00: Band Of Horses
20.00: Deadmau5
3FM;
12.40: Plain White T's
14.10: Beatsteaks
16.00: The Gaslight Anthem
18.00: The Script
20.00: Thirty Second To Mars
Zit wel wat aardigs tussen opzich.
2DCC, Gaslight Anthem en The Scriptquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Maandag lineup
Main:
15.00: Go Back To The Zoo
17.00: Volbeat
Converse:
12.40: Dazzled Kid
16.00: All Time Low
3FM;
12.40: Plain White T's
14.10: Beatsteaks
18.00: The Script
20.00: Thirty Second To Mars
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Maandag lineup
Main:
Converse:
3FM;
Ik vind het wel een leuke lijst hoor. Wat wil je er dan in hebben, 538-meuk? Ik wil voor 7 uur terug zijn. Op tijd voor Kaiser Chiefs.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou....
Lijkt wel een gemiddelde 3FM-playlist. En 30 Seconds to Mars
![]()
![]()
![]()
Scouting for Girlsquote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou....
Lijkt wel een gemiddelde 3FM-playlist. En 30 Seconds to Mars
![]()
![]()
![]()
Noooooo Volbeatquote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
En de Chiefs en de Foos en Sad Man's Tongue van Volbeat.
Ja hoor, een uur is uitgezonden! En daarna nog diverse losse nummers. Genoeg materiaal om terug te kijken straks.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg hee, is Coldplay nou uitgezonden geworden of niet? Op 3voor12 vindk alleen geluidsfragmenten
KOL was trouwens wel gaaf, ondanks alle tegengeluiden hierHeb me heel goed geamuseerd!
Op 3voor12 staat het online, maar alleen dit weekend. Verder is het op Cultura24 (online en op de digitale zender) uitgezonden. Zal vast iemand zijn die dat heeft opgenomen en online kan zetten, ook na Pinksteren.quote:
TwitWouter welquote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Op 3voor12 staat het online, maar alleen dit weekend. Verder is het op Cultura24 (online en op de digitale zender) uitgezonden. Zal vast iemand zijn die dat heeft opgenomen en online kan zetten, ook na Pinksteren.
Dit zal 'm voor mij wel worden morgenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Maandag lineup
Main:
Converse:
3FM;
http://pinkpop.vpro.nl/2011quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik krijg daar alleen het geluidsfragment te horen... geen beelden?
epicquote:
Je bent daar of je zit alvast met je bakje popcorn klaar voor de radio/stream/tv?quote:Op maandag 13 juni 2011 08:51 schreef TheVulture het volgende:
Bijna klaar voor dag 3: mijn favorieten tot nu toe: HurtsWhite Lies, Graffiti6, Lifehouse en Coldplay
Ik ook... Hoor bijna alleen maar negatieve dingen.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er mis met White Lies, vond het prima!
Ik ben er live bijquote:Op maandag 13 juni 2011 08:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent daar of je zit alvast met je bakje popcorn klaar voor de radio/stream/tv?
Zeker doen! Bij 3 voor 12 kunnen ze behoorlijk zuur doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kijk ik nog naar die recensies van 3voor12 eigenlijk... ik vetrouw op mijn eigen oordeel
Klopt.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zeker doen! Bij 3 voor 12 kunnen ze behoorlijk zuur doen.
behalve dat eeuwige ophemelen van Tim Knol en zijn Knollettes...quote:Op maandag 13 juni 2011 09:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt.
Alhoewel ik het stiekum leuk vind te lezen dat baggeracts ook als zodanig worden beoordeeld.
eigenlijk alles. net als Hurts.. doet bpijn aan me oren. Maar goed. recensies zijn ook onderhevig aan smaak en veelal zijn er bij 3voor12 nogal wat puristen. Maar stuur een fan en je krijgt hoge cijfers. stuur iemand die het niet leuk vindt en die zal het ook nooit leuk vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Chamber en Lips lijkt ook wel op elkaar. Haal je makkelijk door elkaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef Xan21 het volgende:
Die recensie, Molly's Lips een liedje van KOL ?
Wat een strot? Dat magere scharminkel kan een paar leuke liedjes deuntjes. Maar een gouden strot heeft hij niet. Nummers die blijven hangen in je kop, ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:17 schreef alors het volgende:
Justin Nozuka een 4,5Hij mag em gewoon niet
, was een prima show, niets meer, niets minder, en wat een strot heeft dat joch
![]()
Net als die vier voor White Lies, het kan je ding niet zijn, maar daarvoor al een 4 geven
Ik heb White Lies drie keer live gezien, en drie keer was het waardeloos. Begrijp echt niet dat mensen wat zien in die band.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:17 schreef alors het volgende:
Justin Nozuka een 4,5Hij mag em gewoon niet
, was een prima show, niets meer, niets minder, en wat een strot heeft dat joch
![]()
Net als die vier voor White Lies, het kan je ding niet zijn, maar daarvoor al een 4 geven
Livestream bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:15 schreef VdStouwe het volgende:
Die streams werken hier niet op 3voor12. Hebben jullie er ook last van?
wat is de grap? ik mis iets...quote:
Hier (Chrome) werkt het ook niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:29 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
wat is de grap? ik mis iets...
Nee, kan niets terug kijken op de site. Wil Coldplay checken, nope. Andere links. Nope. Dan maar Internet Explorer opstarten, ook niet.
Sinds gisteravond 23.30 uur. Daarvoor ging het prima.
twitter:arieslob twitterde op maandag 13-06-2011 om 10:19:30Begrijp dat Coldplay 1,3 miljoen euro heeft ontvangen voor een uurtje spelen op Pinkpop. Dan kun je beter spreken van Goldplay. (1/2) reageer retweet
Haha, iemand is jaloersquote:Op maandag 13 juni 2011 11:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:arieslob twitterde op maandag 13-06-2011 om 10:19:30Begrijp dat Coldplay 1,3 miljoen euro heeft ontvangen voor een uurtje spelen op Pinkpop. Dan kun je beter spreken van Goldplay. (1/2) reageer retweet
Bedankt. Maar geen enkele recent concert werkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:30 schreef Felixa het volgende:
Hier kun je alles terugzien:
http://pinkpop.vpro.nl/2011/video.html
Dan ben ik niet de enige. Dacht dat het was vanwege de drukte. Gisteravond om 02.30 uur nog een poging gedaan om wat terug te kijken. Vooral het Coldplay concert.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier (Chrome) werkt het ook niet meer.
Download nieuwste flashplayer. Hier werkt alles(firefox)quote:Op maandag 13 juni 2011 11:38 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
Bedankt. Maar geen enkele recent concert werkt.
[..]
Dan ben ik niet de enige. Dacht dat het was vanwege de drukte. Gisteravond om 02.30 uur nog een poging gedaan om wat terug te kijken. Vooral het Coldplay concert.
Niets. Blijft hangen bij zo'n grijze ronde cirkel. Jammer hoor.
Shirts van de band zelf aantrekken is nooit coolquote:Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Argh... Dilemma, dilemma...
[ afbeelding ]
Welke wordt t vandaag?
Arie Slobquote:Op maandag 13 juni 2011 11:34 schreef Pino112 het volgende:
Als een mogelijk 3e album net zo slecht is als dit 2e album, dan ben ik bang dat we niks meer gaan horen van deze band. Vooral tekstueel heb ik zelden zoiets matigs gehoord.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Dat is puur een kwestie van smaak.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Als een mogelijk 3e album net zo slecht is als dit 2e album, dan ben ik bang dat we niks meer gaan horen van deze band. Vooral tekstueel heb ik zelden zoiets matigs gehoord.
Meer dagen en veel, veel meer budget.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:01 schreef Pino112 het volgende:
Pinkpop
Glastonbury
http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up-poster/
quote:Maandag 13 juni 2011:
13.00 - 13.25 Dazzled Kid
13.25 - 14.10 ntb
14.10 - 15.00 Beatsteaks / ntb
15.00 - 16.00 Go Back To The Zoo
16.00 - 17.00 All Time Lowe / ntb
18.00 - 19.00 ntb
19.00 - 19.25 Kaiser Chiefs
Te uwer informatie: Volbeat, 30 Seconds To Mars en Deadmau5 zijn voorlopig de enige artiesten die aan hebben gegeven dat ze niet opgenomen willen worden.
All Time Low uitzenden ipv Gaslight Anthemquote:Op maandag 13 juni 2011 12:22 schreef alors het volgende:
maandag:
13.25 - 14.10 ntb
18.00 - 19.00 ntb
Ik zei het zelfde net in 'n ander topic. Ik zou knetter- en knettergek worden. Ik heb al moeite met kiezen welke sokken ik 's ochtends aan moet trekken.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou gestoord worden van geen keuze kunnen maken op Glastonbury.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zei het zelfde net in 'n ander topic. Ik zou knetter- en knettergek worden. Ik heb al moeite met kiezen welke sokken ik 's ochtends aan moet trekken.
Oh nee, het past niet in mijn straatje en daarom haat ik het, FML ik hang mezelf opquote:Op maandag 13 juni 2011 12:02 schreef Drebbelman het volgende:
Kings of Leon idem. Hadden ze maar nooit een derde album gemaakt, en waren ze nog maar gewoon dat leuke bandje met een zanger die de kaasschaaf over zijn stembanden had gehaald, ipv die catchy shit van de laatste albums. Het verschil is dat Coldplay en KoL het bewust doen omdat ze er bakken met geld mee binnen kunnen halen en White Lies kan gewoon niet anders.
Ja, in mijn ogen ook helemaal niet leuk meer. Je kan het ook overdrijvenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zei het zelfde net in 'n ander topic. Ik zou knetter- en knettergek worden. Ik heb al moeite met kiezen welke sokken ik 's ochtends aan moet trekken.
Ik vraag me af of ze nog bands af hebben moeten wijzen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, in mijn ogen ook helemaal niet leuk meer. Je kan het ook overdrijven
En Atze heeft ook weer goed geslapen;twitter:3VOOR12 twitterde op maandag 13-06-2011 om 12:26:03We ondervinden problemen met de on demand te bekijken Pinkpop concerten vanwege de enorme aantallen kijkers. But we're working on it!#pp11 reageer retweet
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 13-06-2011 om 12:25:31Zo een twee drie kan ik geen laffere bandnaam verzinnen dan Scouting For Girls. Enfin,#pp11 begint kalmpjes reageer retweet
Kings of Leon, Alain Clarke en Miss Montreal.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze nog bands af hebben moeten wijzen.
Dit keer heeftie wel gelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 12:26 schreef Pino112 het volgende:
En Atze heeft ook weer goed geslapen;twitter:3VOOR12 twitterde op maandag 13-06-2011 om 12:26:03We ondervinden problemen met de on demand te bekijken Pinkpop concerten vanwege de enorme aantallen kijkers. But we're working on it!#pp11 reageer retweet
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 13-06-2011 om 12:25:31Zo een twee drie kan ik geen laffere bandnaam verzinnen dan Scouting For Girls. Enfin,#pp11 begint kalmpjes reageer retweet
Lijkt me dat je die gewoon via Internet kan bestellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:29 schreef Envoi het volgende:
Wat ik me afvraag, hoe kom je eigenlijk aan een kaartje voor Glastonbury? Ik hoor alleen maar dat het heel snel is uitverkocht. Is het uberhaupt mogelijk om ooit vanuit Nederland een kaartje te bemachtigen?
Internet gewoon, verkoop begint meestal al in september, als ik me niet vergisquote:Op maandag 13 juni 2011 12:29 schreef Envoi het volgende:
Wat ik me afvraag, hoe kom je eigenlijk aan een kaartje voor Glastonbury? Ik hoor alleen maar dat het heel snel is uitverkocht. Is het uberhaupt mogelijk om ooit vanuit Nederland een kaartje te bemachtigen?
Je moet je wel van tevoren registreren, met pasfoto en alles. De tickets staan ook altijd op naam, om zwarthandel te voorkomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je die gewoon via Internet kan bestellen.
Kijk, nog iets wat ze goed voor elkaar hebben. Gister was er eentje op 3FM die kaarten op Marktplaats had gekocht. Wel betaald, niet geleverdquote:Op maandag 13 juni 2011 12:35 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Je moet je wel van tevoren registreren, met pasfoto en alles. De tickets staan ook altijd op naam, om zwarthandel te voorkomen.
Zit wel een kern van waarheid in, alle knapperds worden afgezekenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3voor12 recensenten, zure mislukte muzikanten die nog nooit een meisje hebben geneukt en uit jaloezie standaard de lelijkste muzikanten het hoogste cijfer geven.
Ik ben een behoorlijke recensentenrecensent.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:37 schreef alors het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in, alle knapperds worden afgezeken![]()
Ik vind de recensies op nu.nl vooral erg slecht geschreven en onderbouwd.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:42 schreef Hamsik het volgende:
Valt het jullie ook op dat de recensies op nu.nl over Pinkpop erg zuur zijn? Of is het festival echt zo slecht dit jaar?
De recensies op 3voor12 en Oor zijn de laatste jaren juist overdreven kritiekloos geworden. Ze vinden bijna alles wel op zijn minst een 7 waard.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef Envoi het volgende:
Recensies over Pinkpop zijn de laatste jaren altijd zuur. Zeurkousen zijn het.
Is ook wel een beetje logisch als een band een 'carriere' met kansloze kinderpop gehad heeft.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:48 schreef Drebbelman het volgende:
Ik vond het verrassend dat Hanson nog zo positief werd gewaardeerd op 3voor12. Vaak krijg ik toch het idee dat de mening van de recensent al voor het optreden vast staat.
In Nederland misschien, ze zijn in Amerika al die tijd gewoon doorgegaan hoor. Flauwer is het om ze er nu, 15 jaar ouder, nog steeds mee af te zeiken.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef Meganog500 het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje logisch als een band een 'carriere' met kansloze kinderpop gehad heeft.
Mooi/heftig item was dat ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wtf.. Er is zelfs as uitgestrooid op het terrein...
Helemaal niet kut was het.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het niet echt kut ofzo, heb gister wel slechters gehoord
Tot 14.10.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:31 schreef Envoi het volgende:
Dit gaan ze toch niet helemaal uitzenden, hoop ik.
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:33 schreef Caland het volgende:
Komt Eliza Doolittle nog ergens op straks? Dan zet ik even de TV aan. met het geluid uit
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:22 schreef alors het volgende:
maandag:
13.25 - 14.10 ntb
18.00 - 19.00 ntb
ze is wel al bij 3fm geweestquote:Op maandag 13 juni 2011 13:33 schreef Caland het volgende:
Komt Eliza Doolittle nog ergens op straks? Dan zet ik even de TV aan. met het geluid uit
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 13-06-2011 om 13:14:12Voor de thuisblijvers: headliner Foo Fighters mogen we vanavond live uitzenden.#pp11 http://bit.ly/kzE9Di reageer retweet
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:35 schreef Drebbelman het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 13-06-2011 om 13:14:12Voor de thuisblijvers: headliner Foo Fighters mogen we vanavond live uitzenden.#pp11 http://bit.ly/kzE9Di reageer retweet
Ah super. Thnx alors!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:38 schreef alors het volgende:
met beeld ook dus http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Verrassend dat die band al op Main Stage staat. Sowieso zijn er een aantal vreemde keuzes gemaakt dit weekend.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:38 schreef alors het volgende:
2 Door Cinema Club nu live op 3fm
met beeld ook dus http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Is volgens mij hetzelfde. Ik kijk hele weekend al via Cultura24, heb daarvoor nog nooit naar die zender gekeken....quote:Op maandag 13 juni 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
Ik kijk op cultura24, kan 3voor12 niet vinden.
Iemand enig idee (upc).
Nader te bepalen gok ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is dat ntb eigenlijk? Not to broadcast?
ik had zelf bedacht: nog/nader te bepalen.... maar ik heb geeen ideequote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is dat ntb eigenlijk? Not to broadcast?
Of Naugh T Bynature.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
ik had zelf bedacht: nog/nader te bepalen.... maar ik heb geeen idee
quote:
Rrrrrrr....quote:ntb -> Eliza Doolittle
Dat dacht ik ook. Wat een grafband is dit ook zeg. Hoewel ze live nog best strak klinken.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik deed 'm ff harder omdat ik dacht dat ze Blinded by the Light deden, maar helaas..
waarschijnlijk niet meer live... op Cultura is een livestream maar daar is nu wat anders op, wat overigens nu ook niet live is.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:27 schreef ms. het volgende:
wordt Eliza Doolittle nog ergens via internet uitgezonden?
Geen The Scriptquote:Op maandag 13 juni 2011 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
Het streamschema van de rest van de dag:
14.15 - 14.50 Two Door Cinema Club
14.50 - 15.00 Cage The Elephant
16.00 - 17.00 All Time Low
17.00 - 18.00 Gaslight Anthem
18.00 - 19.00 Band Of Horses
19.00 - 20.00 Kaiser Chiefs
20.00 - 21.00 Coldplay
21.00 - 22.30 Foo Fighters
22.30 - 01.00 NTB
Ze hebben er zoveel voor betaald. Dat moeten ze er optimaal uithalen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, die komen nog even een uurtje langswippen!
Chris Martin was z'n sleutels vergeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef Envoi het volgende:
[..]
Ze hebben er zoveel voor betaald. Dat moeten ze er optimaal uithalen.
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 13-06-2011 om 14:45:36Thirty Seconds To Mars mag niet alleen niet opgenomen worden, de prinsjes willen zelfs niet gefotografeerd worden#pp11 reageer retweet
Mijn Jordan Catalano, wat doe je.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 13-06-2011 om 14:45:36Thirty Seconds To Mars mag niet alleen niet opgenomen worden, de prinsjes willen zelfs niet gefotografeerd worden#pp11 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn Jordan Catalano, wat doe je.
[ afbeelding ]
Kunnen die sjappies niet gewoon helemáál genegeerd worden met hun 'muziek'?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Geen hit, maar deze twee nummers zijn de meest bekende op dit moment.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:56 schreef Envoi het volgende:
Waar moet ik deze 'band' van kennen? Hebben zij een hit?
klopt ja, verder zal Atze wel smullen van deze eigenzinnige, alternatieve, niet-commerciele, lelijke heren.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef Spies het volgende:
Het nummer 'Shake me down', dat ze nu spelen, was volgens mij wel een klein hitje. Ik hoorde het vrij vaak iig.
Mmmm mij doet het denken aan een klein vies trolletje dat met zijn vingers in iemands oor peutert....quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Manon- het volgende:
Dit lied doet me denken aan een mix van Lily Allen - Fuck you & The Thing Things - Great DJ?
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mmmm mij doet het denken aan een klein vies trolletje dat met zijn vingers in iemands oor peutert....
MSP klonk super gisteren...dus het kan wel...maar Zoo niet...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Envoi het volgende:
Beetje slecht geluid. Of ligt het gewoon aan de zanger?
Ik heb die zanger nog nooit bespeurd op iets dat voor zang moet doorgaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Envoi het volgende:
Beetje slecht geluid. Of ligt het gewoon aan de zanger?
Eigenlijk net Tim Knol.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb die zanger nog nooit bespeurd op iets dat voor zang moet doorgaan.
Coupletje - refreintje bestaande uit het herhalen van de zelfde zin - coupletje - refreintje bestaande uit het herhalen van de zelfde zin. Constant.
Cultura 24 wel, neem ik aanquote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef svefn het volgende:
Misschien is het al langs gekomen, maar waar zijn de Foo Fighters nu het beste te bekijken vanavond? Afgezien van op Pinkpop zelf natuurlijkik geloof dat Nederland 3 ze niet uitzendt.
Komt wel live op tv.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef svefn het volgende:
Misschien is het al langs gekomen, maar waar zijn de Foo Fighters nu het beste te bekijken vanavond? Afgezien van op Pinkpop zelf natuurlijkik geloof dat Nederland 3 ze niet uitzendt.
Cultura24. Ik denk wel dat dat sync loopt met wat dan op Nederland 3 wordt vertoond.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef svefn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |