quote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef knep het volgende:
[..]
Ehm niet echt. Bewuste keuze gezien het programma dit jaar
. Ik ga namelijk wel voor de muziek, bier drinken kan ik ook op iedere andere camping
.
In die regio is het natuurlijk friet, dus hij past zich prima aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
hij bedoelt patat natuurlijk, kan gebeuren.
Verrek, ja!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
En profil lijkt hij een beetje op Damon Albarn.
Graffiti 6 was ook tof.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
Hoogte- en dieptepuntjes dag 2?
Hoogtepunt: Hurts
Aangezien mij dat gothic gedoe gespaard is gebleven is het Knol.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
Hoogte- en dieptepuntjes dag 2?
Hoogtepunt: Hurts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De muziek had niets te maken met gothic, maargoedquote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aangezien mij dat gothic gedoe gespaard is gebleven is het Knol.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Cee het volgende:
Gisteren trouwens bij dat geduw en getrek bij de poortjes om in het voorvak bij Coldplay te komen. Iedereen was rustig en stil en stond tegen elkaar geprakt te wachten in de hoop dat de poortjes nog een keer open gingen. Toen riep opeens een duitser keihard WAS PASSIERT, WAS IST LOS? HALLO? WAS IST LOS? VAT'S HAPPENIENG? VAT'S HAPPENING? DOONT POESJ! Niemand die hem iets vertelde. Het bleef doodstil. Ik vond het wel komisch. Moest er opeens weer aan denken.Je vertelt het beeldend genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Als eckte bazen!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:10 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wat was Kings of Leon een tegenvaller zeg.. ik heb ze ooit als voorprogramma bij Pearl Jam gezien in het voorprogramma. Toen waren ze nog relatief onbekend en toen vond ik ze echt goed! Maar nu met alle succes lijkt alle plezier wel weg te zijn! Ze staan als zoutzakken op het podium.. verschrikkelijk! De muziek was nog wel okee, maar blowend, rokend en zuipend een beetje arrogant doen.. gatver!
Belachelijk idd, kut krant..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef Boldface het volgende:
Nog even terugkomend op de misser van het AD:
[ afbeelding ]
De Pers slaat de plank wél raak met een artikel over Blaas Of Glory:
http://www.depers.nl/ente(...)-piratenfanfare.html
Ik vind het echt een blamage voor het AD, dat ze zoiets iets niet waarnemen en over "bezoekers" spreken.
Je kan wel zien dat het wat mag kosten bij Coldplay.quote:
ligt eraan naar welk concert/festival je gaat, qua enthousiastheid. Bij concert van Sufjan Stevens was men écht enthousiast. (iets van kwartier à half uur staan klappen voor we een toegift kregen)quote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja als ik het saaie publiek weer zie.. maar goed ik ga morgen nog![]()
nee in het buitenland is het zoveel enthousiaster! En dan hoor je vaak 'ja die Nederlanders zijn toch zo enthousiast'.. nou echt niet..
Ze zijn live beter dan vele bands op PP, dus die 1 mil is het wel waard!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat het wat mag kosten bij Coldplay.
En een avond optreden is natuurlijk wat makkelijker dan een optreden in de middag.
MMMMMMMMMMMBOPquote:Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Op Cultura24 zometeen 3nrs van Cage the Elephant, Graffiti6 en Hanson.
Nee, maar voegt wel wat toe.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Caland het volgende:
Zo spectaulair zijn die paar lasertjes toch niet?
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Cee het volgende:
Gisteren trouwens bij dat geduw en getrek bij de poortjes om in het voorvak bij Coldplay te komen. Iedereen was rustig en stil en stond tegen elkaar geprakt te wachten in de hoop dat de poortjes nog een keer open gingen. Toen riep opeens een duitser (die ook in de menigte stond geprakt) keihard WAS PASSIERT, WAS IST LOS? HALLO? WAS IST LOS? VAT'S HAPPENIENG? VAT'S HAPPENING? DOONT POESJ! Niemand die hem iets vertelde. Het bleef doodstil. Ik vond het wel komisch. Moest er opeens weer aan denken.Een post op z'n Cee'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wh00t!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Morgen de 3 toppertjes van het hele weekend voor mij persoonlijk: Volbeat, Kaiser Chiefs en de Foo's
Wut, de Kaiser Chiefs komen ook? Was me compleet ontschoten!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Morgen de 3 toppertjes van het hele weekend voor mij persoonlijk: Volbeat, Kaiser Chiefs en de Foo's
Ieder z'n ding, maar wat ze in vredesnaam met zo'n band op Pinkpop doen... - Zet er iets onbekends en nieuws neer ofzo, in plaats van een paar gasten die een inferieure versie neerzetten van een hit die ze tig jaar geleden hadden.quote:
Ach, ik vind het wel grappig. Zelf heb ik het liever dan een band die een inferieure versie neerzet van een hit die ze nooit zullen hebben. Maar ik ben ook meer een mainstreammuts.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ieder z'n ding, maar wat ze in vredesnaam met zo'n band op Pinkpop doen... - Zet er iets onbekends en nieuws neer ofzo, in plaats van een paar gasten die een inferieure versie neerzetten van een hit die ze tig jaar geleden hadden.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef Cee het volgende:
Die gasten hebben nu bij elkaar dus 8 kinderen.
Ik vraag me af tot hoe laat ze bezig zijn hiermee.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Pino112 het volgende:
Doen ze die afval niet eens met de hand opruimen?
Nou....quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Maandag lineup
Main:
12.00: Scouting For Girls
13.25: Two Door Cinema Club
15.00: Go Back To The Zoo
17.00: Volbeat
19.00: Kaiser Chiefs
21.00: Foo Fighters
Converse:
12.40: Dazzled Kid
14.10: Eliza Doolittle
16.00: All Time Low
18.00: Band Of Horses
20.00: Deadmau5
3FM;
12.40: Plain White T's
14.10: Beatsteaks
16.00: The Gaslight Anthem
18.00: The Script
20.00: Thirty Second To Mars
Zit wel wat aardigs tussen opzich.
2DCC, Gaslight Anthem en The Scriptquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Maandag lineup
Main:
12.00: Scouting For Girls
15.00: Go Back To The Zoo
17.00: Volbeat
19.00: Kaiser Chiefs
Converse:
12.40: Dazzled Kid
16.00: All Time Low
20.00: Deadmau5
3FM;
12.40: Plain White T's
14.10: Beatsteaks
18.00: The Script
20.00: Thirty Second To Mars
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Maandag lineup
Main:
Converse:
3FM;
Ik vind het wel een leuke lijst hoor. Wat wil je er dan in hebben, 538-meuk? Ik wil voor 7 uur terug zijn. Op tijd voor Kaiser Chiefs.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou....
Lijkt wel een gemiddelde 3FM-playlist. En 30 Seconds to Mars
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |