Ja hoor, een uur is uitgezonden! En daarna nog diverse losse nummers. Genoeg materiaal om terug te kijken straks.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg hee, is Coldplay nou uitgezonden geworden of niet? Op 3voor12 vindk alleen geluidsfragmenten
KOL was trouwens wel gaaf, ondanks alle tegengeluiden hierHeb me heel goed geamuseerd!
Op 3voor12 staat het online, maar alleen dit weekend. Verder is het op Cultura24 (online en op de digitale zender) uitgezonden. Zal vast iemand zijn die dat heeft opgenomen en online kan zetten, ook na Pinksteren.quote:
TwitWouter welquote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Op 3voor12 staat het online, maar alleen dit weekend. Verder is het op Cultura24 (online en op de digitale zender) uitgezonden. Zal vast iemand zijn die dat heeft opgenomen en online kan zetten, ook na Pinksteren.
Dit zal 'm voor mij wel worden morgenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Maandag lineup
Main:
12.00: Scouting For Girls
19.00: Kaiser Chiefs
21.00: Foo Fighters
Converse:
20.00: Deadmau5
3FM;
16.00: The Gaslight Anthem
Zit wel wat aardigs tussen opzich.
http://pinkpop.vpro.nl/2011quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik krijg daar alleen het geluidsfragment te horen... geen beelden?
epicquote:
Je bent daar of je zit alvast met je bakje popcorn klaar voor de radio/stream/tv?quote:Op maandag 13 juni 2011 08:51 schreef TheVulture het volgende:
Bijna klaar voor dag 3: mijn favorieten tot nu toe: HurtsWhite Lies, Graffiti6, Lifehouse en Coldplay
Ik ook... Hoor bijna alleen maar negatieve dingen.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er mis met White Lies, vond het prima!
Ik ben er live bijquote:Op maandag 13 juni 2011 08:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent daar of je zit alvast met je bakje popcorn klaar voor de radio/stream/tv?
Zeker doen! Bij 3 voor 12 kunnen ze behoorlijk zuur doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kijk ik nog naar die recensies van 3voor12 eigenlijk... ik vetrouw op mijn eigen oordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |