Geen hit, maar deze twee nummers zijn de meest bekende op dit moment.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:56 schreef Envoi het volgende:
Waar moet ik deze 'band' van kennen? Hebben zij een hit?
klopt ja, verder zal Atze wel smullen van deze eigenzinnige, alternatieve, niet-commerciele, lelijke heren.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef Spies het volgende:
Het nummer 'Shake me down', dat ze nu spelen, was volgens mij wel een klein hitje. Ik hoorde het vrij vaak iig.
Mmmm mij doet het denken aan een klein vies trolletje dat met zijn vingers in iemands oor peutert....quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Manon- het volgende:
Dit lied doet me denken aan een mix van Lily Allen - Fuck you & The Thing Things - Great DJ?
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mmmm mij doet het denken aan een klein vies trolletje dat met zijn vingers in iemands oor peutert....
MSP klonk super gisteren...dus het kan wel...maar Zoo niet...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Envoi het volgende:
Beetje slecht geluid. Of ligt het gewoon aan de zanger?
Ik heb die zanger nog nooit bespeurd op iets dat voor zang moet doorgaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Envoi het volgende:
Beetje slecht geluid. Of ligt het gewoon aan de zanger?
Eigenlijk net Tim Knol.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb die zanger nog nooit bespeurd op iets dat voor zang moet doorgaan.
Coupletje - refreintje bestaande uit het herhalen van de zelfde zin - coupletje - refreintje bestaande uit het herhalen van de zelfde zin. Constant.
Cultura 24 wel, neem ik aanquote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef svefn het volgende:
Misschien is het al langs gekomen, maar waar zijn de Foo Fighters nu het beste te bekijken vanavond? Afgezien van op Pinkpop zelf natuurlijkik geloof dat Nederland 3 ze niet uitzendt.
Komt wel live op tv.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef svefn het volgende:
Misschien is het al langs gekomen, maar waar zijn de Foo Fighters nu het beste te bekijken vanavond? Afgezien van op Pinkpop zelf natuurlijkik geloof dat Nederland 3 ze niet uitzendt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |