Chamber en Lips lijkt ook wel op elkaar. Haal je makkelijk door elkaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef Xan21 het volgende:
Die recensie, Molly's Lips een liedje van KOL ?
Wat een strot? Dat magere scharminkel kan een paar leuke liedjes deuntjes. Maar een gouden strot heeft hij niet. Nummers die blijven hangen in je kop, ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:17 schreef alors het volgende:
Justin Nozuka een 4,5Hij mag em gewoon niet
, was een prima show, niets meer, niets minder, en wat een strot heeft dat joch
![]()
Net als die vier voor White Lies, het kan je ding niet zijn, maar daarvoor al een 4 geven
Ik heb White Lies drie keer live gezien, en drie keer was het waardeloos. Begrijp echt niet dat mensen wat zien in die band.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:17 schreef alors het volgende:
Justin Nozuka een 4,5Hij mag em gewoon niet
, was een prima show, niets meer, niets minder, en wat een strot heeft dat joch
![]()
Net als die vier voor White Lies, het kan je ding niet zijn, maar daarvoor al een 4 geven
Livestream bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:15 schreef VdStouwe het volgende:
Die streams werken hier niet op 3voor12. Hebben jullie er ook last van?
wat is de grap? ik mis iets...quote:
Hier (Chrome) werkt het ook niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:29 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
wat is de grap? ik mis iets...
Nee, kan niets terug kijken op de site. Wil Coldplay checken, nope. Andere links. Nope. Dan maar Internet Explorer opstarten, ook niet.
Sinds gisteravond 23.30 uur. Daarvoor ging het prima.
twitter:arieslob twitterde op maandag 13-06-2011 om 10:19:30Begrijp dat Coldplay 1,3 miljoen euro heeft ontvangen voor een uurtje spelen op Pinkpop. Dan kun je beter spreken van Goldplay. (1/2) reageer retweet
Haha, iemand is jaloersquote:Op maandag 13 juni 2011 11:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:arieslob twitterde op maandag 13-06-2011 om 10:19:30Begrijp dat Coldplay 1,3 miljoen euro heeft ontvangen voor een uurtje spelen op Pinkpop. Dan kun je beter spreken van Goldplay. (1/2) reageer retweet
Bedankt. Maar geen enkele recent concert werkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:30 schreef Felixa het volgende:
Hier kun je alles terugzien:
http://pinkpop.vpro.nl/2011/video.html
Dan ben ik niet de enige. Dacht dat het was vanwege de drukte. Gisteravond om 02.30 uur nog een poging gedaan om wat terug te kijken. Vooral het Coldplay concert.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier (Chrome) werkt het ook niet meer.
Download nieuwste flashplayer. Hier werkt alles(firefox)quote:Op maandag 13 juni 2011 11:38 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
Bedankt. Maar geen enkele recent concert werkt.
[..]
Dan ben ik niet de enige. Dacht dat het was vanwege de drukte. Gisteravond om 02.30 uur nog een poging gedaan om wat terug te kijken. Vooral het Coldplay concert.
Niets. Blijft hangen bij zo'n grijze ronde cirkel. Jammer hoor.
Shirts van de band zelf aantrekken is nooit coolquote:Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Argh... Dilemma, dilemma...
[ afbeelding ]
Welke wordt t vandaag?
Arie Slobquote:Op maandag 13 juni 2011 11:34 schreef Pino112 het volgende:
Als een mogelijk 3e album net zo slecht is als dit 2e album, dan ben ik bang dat we niks meer gaan horen van deze band. Vooral tekstueel heb ik zelden zoiets matigs gehoord.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er mis met White Lies, vond het prima!
Dat is puur een kwestie van smaak.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Als een mogelijk 3e album net zo slecht is als dit 2e album, dan ben ik bang dat we niks meer gaan horen van deze band. Vooral tekstueel heb ik zelden zoiets matigs gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |