Neequote:
Moest werken en dacht kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nu mis ik de race. Kom ik thuis zet tv en bam zijn ze nog maar in ronde 35 precies op de helft dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef dreamzk het volgende:
De tering wat was het een race geworden, een van de spannendste races die ik ooit gezien heb
Balen voor Hamilton idd, ben altijd voor Mclaren. Vanaf het eerste jaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moest werken en dacht kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nu mis ik de race. Kom ik thuis zet tv en bam zijn ze nog maar in ronde 35 precies op de helft dus.![]()
Maar wat de neuk button?Eerst blind zijn voor hamilton en alonso er af rijden. En dan als nog winnen. Mag hopen dat tie gediskwalicieerd wordt.
![]()
kut zooi weer geen resultaat voor me brotha Lewis.
Dat niet, maar hij was zeker leukquote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef dreamzk het volgende:
De tering wat was het een race geworden, een van de spannendste races die ik ooit gezien heb
Kben groot red bull fan maar dikke kudos voor Button hoe hij gereden heeft, op een gegeven moment stond hij laatste, 6 keer in de pits geweest en 1 ronde met een lekke band moeten rijden. Te bizar dat hij dan nog heeft gewonnenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moest werken en dacht kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nu mis ik de race. Kom ik thuis zet tv en bam zijn ze nog maar in ronde 35 precies op de helft dus.![]()
Maar wat de neuk button?Eerst blind zijn voor hamilton en alonso er af rijden. En dan als nog winnen. Mag hopen dat tie gediskwalicieerd wordt.
![]()
kut zooi weer geen resultaat voor me brotha Lewis.
quote:
Hangt er vanaf hoe groot je de groep "één van de" maaktquote:
Ik gok zo dat je niet de enige in dit topic bent die er zo bij zit.quote:
Aha, mooiboyquote:Op maandag 13 juni 2011 03:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb 'm weken geleden al gezien. Goede film.
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vulva-kobold.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:33 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, ik kwam net op google een oud mw2 topic tegen, van een maand na de release van BO.
[..]
Ik vind het ook nog steeds een kutgame hoor, maar jullie willen niet anders spelenquote:Op maandag 13 juni 2011 05:33 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, ik kwam net op google een oud mw2 topic tegen, van een maand na de release van BO.
[..]
Gewoon terecht.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds een kutgame hoor, maar jullie willen niet anders spelen
Ja wat dacht van DiRT 3?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb 40 euro aan vvv bonnen gekregen, nu de vraag welke game ik moet scoren?
Dat heb ik vroeger echt 3 keer ofzo met een javelin gehad, zo kut is dat.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:14 schreef SoldMayor het volgende:
Dit gebeurde gisteren dus met onze baas Nelis8
Maar komt er binnen nu en korte tijd nog wat anders moois uit?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja wat dacht van DiRT 3?
Of LA NOIRE
UFC 131 gaan kijken als een echte man of alles van Dream downloaden. Zie je eens een echte sport in plaats van dat saaie autosportquote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef dreamzk het volgende:
Eens zien wat ik vandaag met mn vrije tijd ga doen
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
UFC 131 gaan kijken als een echte man of alles van Dream downloaden. Zie je eens een echte sport in plaats van dat saaie autosport
Mond spoelen met zeep Stefke!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
UFC 131 gaan kijken als een echte man of alles van Dream downloaden. Zie je eens een echte sport in plaats van dat saaie autosport
Maar even serieus voor veel sporten heb ik wel iets van interesse in maar voor auto sport heb ik dit nooit gehad. De helft van de tijd is de helft van het deelnemersveld kansloos omdat ze een slome auto hebben. Ik hou van sporten waarin van alles kan gebeuren en dit is bij motorsport gewoon een stuk minderquote:
Oke, ik accepteer dit wel als een enigszins valide argumentquote:Op maandag 13 juni 2011 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar even serieus voor veel sporten heb ik wel iets van interesse in maar voor auto sport heb ik dit nooit gehad. De helft van de tijd is de helft van het deelnemersveld kansloos omdat ze een slome auto hebben. Ik hou van sporten waarin van alles kan gebeuren en dit is bij motorsport gewoon een stuk minder
Precies net zoals wielrennen het is waarschijnlijk nu toch al duidelijk dat of Schlek of Contador de tour gaat winnen waarom zou ik dan nog gaan kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, ik accepteer dit wel als een enigszins valide argument
In vechtsport kan gewoon alles gebeuren er hoeft maar een over hand right op je kaak te komen en je ligt op je rug of een submission die uit iedere hoek kan komen is ook prachtig om te zien. Alleen denken mensen vaak dat het gewoon raggen is terwijl het een heel ingewikkelde sport is waar techniek vaak boven pure kracht gaatquote:Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef PierreTT het volgende:
Wielrennen is ook een van de sporten die ik redelijk saai vind ja
Dat hoef je mij niet uit te leggen want ik vind UFC sowieso al leukquote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In vechtsport kan gewoon alles gebeuren er hoeft maar een over hand right op je kaak te komen en je ligt op je rug of een submission die uit iedere hoek kan komen is ook prachtig om te zien. Alleen denken mensen vaak dat het gewoon raggen is terwijl het een heel ingewikkelde sport is waar techniek vaak boven pure kracht gaat
Over 3 maanden mag ik voor mijn bruine band in BJJ gaan en dan wil ik me weer wat meer gaan focussen op het Muay Thai gedeelte al heb ik een schurft hekel aan al die mocro's die daar ook trainenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen want ik vind UFC sowieso al leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Fsmxi het volgende:
Wat ik me dus net realiseer he...Boeie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Vindt aan wielrennen ook geen kont en UFC is ook een bijzodner mooie sport om te kijken. Wat is dat dream eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In vechtsport kan gewoon alles gebeuren er hoeft maar een over hand right op je kaak te komen en je ligt op je rug of een submission die uit iedere hoek kan komen is ook prachtig om te zien. Alleen denken mensen vaak dat het gewoon raggen is terwijl het een heel ingewikkelde sport is waar techniek vaak boven pure kracht gaat
Dream en Pride zijn/waren Aziatische MMA bonden. Daar mag ook gewoon als iemand op de grond ligt op het gezicht worden geschopt en dergelijke. De regels zijn nog veel losser dan in de UFCquote:Op maandag 13 juni 2011 13:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vindt aan wielrennen ook geen kont en UFC is ook een bijzodner mooie sport om te kijken. Wat is dat dream eigenlijk?
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over 3 maanden mag ik voor mijn bruine band in BJJ gaan en dan wil ik me weer wat meer gaan focussen op het Muay Thai gedeelte al heb ik een schurft hekel aan al die mocro's die daar ook trainen
Nee maar dat zijn van die typische patser mocro'squote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]geen rellen zoeken met Stef dus, check. En van die mocro's, wat is daar erg aan? Terroriseren die gasten daar alles ofzo?
Ah, ja dat ken ikquote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn van die typische patser mocro's
Te downloaden ook?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dream en Pride zijn/waren Aziatische MMA bonden. Daar mag ook gewoon als iemand op de grond ligt op het gezicht worden geschopt en dergelijke. De regels zijn nog veel losser dan in de UFC
Sommige van die gasten zijn wel ziek goed maar dat zijn ook niet de vervelende gastenquote:
Jawel zal eens wat linkjes opzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre:Thnx, straks ff checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre:DL staat aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Volgens mij zit in deze Dream ook een gast die zijn arm breekt door een armbar te ziek voor woordenquote:
Hij is een limbo, daar dizcriminieren ze heel veel.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]geen rellen zoeken met Stef dus, check. En van die mocro's, wat is daar erg aan? Terroriseren die gasten daar alles ofzo?
Dat wil ik dan net niet zienquote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij zit in deze Dream ook een gast die zijn arm breekt door een armbar te ziek voor woorden
Mwoah zo goor ziet het er niet uitquote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat wil ik dan net niet zienKan heel veel hebben maar botten die breken waarna je het ledemaat los ziet hangen
Kben benieuwd.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah zo goor ziet het er niet uit
Heb geen MW2 meerquote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben benieuwd.
Ik wil schieten, iemand mee doen?
Homefront, BO, Halo 3, GTA4, Battlefield MC2, Quake 4. Maakt me niet zoveel uitquote:
BO, ik doe mee! Even opstaan uit mn bedquote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Homefront, BO, Halo 3, GTA4, Battlefield MC2, Quake 4. Maakt me niet zoveel uit
Je moet me wel ff invite sturen, mn NAT is de kut opgegaanquote:Op maandag 13 juni 2011 13:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BO, ik doe mee! Even opstaan uit mn bed
Kom zometeen wel evenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
O fuck, wij kunnen elkaae nooit joinen ouwequote:Op maandag 13 juni 2011 13:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je moet me wel ff invite sturen, mn NAT is de kut opgegaan
Wat is de sanctus virgilius?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hahahaha aardappel, m'n clubgenoot heeft de sanctus virgilius gejat.
Stef komt ons zo meteen reddenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O fuck, wij kunnen elkaae nooit joinen ouwe
De mascotte van de toko, net zoiets als de phoenix van het dsc.quote:
Nuketown 24/7 kun je wel dikke scores halen alleen na een uurtje ben ik het al beuquote:Op maandag 13 juni 2011 13:30 schreef dreamzk het volgende:
24/7 Nuketown, wtffff... En daar doen 40k mensen aan mee
Hola supermercado, telebancos por aquí?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Vandaag precies twee weken bezig met cursus Spaans, schiet al aardig op
Los jóvenes de hoyquote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hola supermercado, telebancos por aquí?
quote:
Met ze allen hier aan de halo3quote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Halo.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met ze allen hier aan de halo3dat heb ik echt al lang niet meer gedaan...
betere hit detection dan alle COD's bij elkaar.quote:
De hitdetectie is goed, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik vind het een zouteloos, saai, te langzaam spel. Daarbij staat heel de setting me totaal niet aan. Maargoed, ik kan begrijpen dat er mensen zijn die het leuk vinden, ik heb alleen nooit begrepen waarom het zo'n "top"franchise is geworden.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
betere hit detection dan alle COD's bij elkaar.
De vormgeving is misschien niet super maar het is wel een shooter die op console de standaard gezet had.
Maar balanced betekent niet meteen leuk. Dat hebben we bij Black Ops wel gezien. Dat werd ook gruwelijk snel saai.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
Omdat het ook meteen balanced is en dat zijn ook niet veel shooters op de console.
Het is niet voor niks dat het het grootste spel is bij de MLG's
Zit je al onder de michhas-rommel of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Zit je al onder de michhas-rommel of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb bij de kruidvat wat gehaald om ''rustig'' te blijven, neem er wel 3 tegelijk ofzo.
All good things are wild and free.
Dat was ook niet balanced....quote:Op maandag 13 juni 2011 17:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Maar balanced betekent niet meteen leuk. Dat hebben we bij Black Ops wel gezien. Dat werd ook gruwelijk snel saai.
Voor een COD wel.quote:
Benieuwd of het werkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb bij de kruidvat wat gehaald om ''rustig'' te blijven, neem er wel 3 tegelijk ofzo.
Vast niet, maar het idee dat ik ze genomen heb doet al veel goeds.quote:
Nouja, we lezen het wel in de krant als ze je van de grond af krabben met een tandenborstel.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vast niet, maar het idee dat ik ze genomen heb doet al veel goeds.
Doe even leuk.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nouja, we lezen het wel in de krant als ze je van de grond af krabben met een tandenborstel.
I know, iedereen verteld me dat maar dat werkt niet geruststellend.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vliegen is het veiligste transportmedium
Ach, je sterft wel pijnloos danquote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
I know, iedereen verteld me dat maar dat werkt niet geruststellend.Ik kan niets zien, kan niet om me heen kijken, kan niemand het ding zien besturen, en dat maakt me gek. Op straat, in een auto, op een fiets overal kan ik over me heen kijken. En mochten we neerstorten is de kans op overleven zo klein.
Bij het typen van dit zie ik weer allemaal doemscenario's voor me.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
I know, iedereen verteld me dat maar dat werkt niet geruststellend.Ik kan niets zien, kan niet om me heen kijken, kan niemand het ding zien besturen, en dat maakt me gek. Op straat, in een auto, op een fiets overal kan ik over me heen kijken. En mochten we neerstorten is de kans op overleven zo klein.
Mocht je neerstorten. De kans dat dat gebeurt is ongeveer 1 op 1,5 - 2 miljoen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:23 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Waarom opende ik het filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Into the rough!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Onbemand vliegtuig, geen doden gevallen hierbij. Dit was een test van Air France of ze een vliegtuig konden laten landen zonder piloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
quote:
Sssst.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Onbemand vliegtuig, geen doden gevallen hierbij. Dit was een test van Air France of ze een vliegtuig konden laten landen zonder piloten.
Ohhh, kutkabouter busted!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Onbemand vliegtuig, geen doden gevallen hierbij. Dit was een test van Air France of ze een vliegtuig konden laten landen zonder piloten.
quote:
Ik denk dat iedereen die niet een enorme fanboy is dat ziet.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Silvergator het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat de footage van MW3 aanvoelen als een MW2 (singleplayer) dlc? Niet echt vernieuwend en dat is erg jammer, aangezien je in twee jaar wel een nieuwe engine kan maken.
Ook fanboys zien dat maar die hebben gewoon een 5 centimeter dikke RVS plaat voor hun harses.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die niet een enorme fanboy is dat ziet.
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef Silvergator het volgende:
Maar nee, MW3 komt er bij mij niet in. Ik ga geen game steunen die iedereen zó hard in de arie neukt.
Niet, van World Championship Korfbal 2012quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
Fanbois zijn er niet hier, behalve stoma, die is fanboi van homefront!
Ej, wat mot je nu voor dat stuurwiel van je hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, van World Championship Korfbal 2012
Oh ja, das waar ook. Ik PM wel even wat zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ej, wat mot je nu voor dat stuurwiel van je hebben?
Crysisquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
Jawel hoor, ik ben keiharde fanboy van Assassin's Creed.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
Keiharde fanboy van Forza Motorsportquote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben keiharde fanboy van Assassin's Creed.
Nou ik niet van assassin's creed! wat een kut spel was dat. deel 2 en deel 3 daarin tegenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben keiharde fanboy van Assassin's Creed.
Ik bedoelde meer de hele serie.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou ik niet van assassin's creed! wat een kut spel was dat. deel 2 en deel 3 daarin tegen
Dat snapte ik stiekem ook wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:30 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de hele serie.
Jamaar jij wordt ook al oud, dus ik dacht dat je misschien niet zo snel meer kon nadenken.quote:
ff aan me mama vragenquote:
You name it, i game itquote:
Dat ding kan hier eindelijk weg?quote:
quote:
Ik ga zo even pizza eten, dan kom ik wel even meeknallen weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik kom hier alvast even gedag zeggen, aangezien ik zo ff ga proberen te slapen en dan op naar schiphol. Geniet van jullie rust hier zonder mij! Tot over 10 dagen dan maar!![]()
Even een kleine sfeerimpressie.
Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom hier alvast even gedag zeggen, aangezien ik zo ff ga proberen te slapen en dan op naar schiphol. Geniet van jullie rust hier zonder mij! Tot over 10 dagen dan maar!![]()
Vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke mongool gaat er nou weer op vakantie.
Wat ben je dan voor autist.
En nog naar Kos ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, veel plezier.And they knew I was a creep since the day I was born
Enjoy, wij houden de straten hier wel veilligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Veel plezier daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij het nou goedmaakt met vakantie foto's. want sharpdressed heeft ze nooit laten zien
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Toch niet overheen gepist hequote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat ding kan hier eindelijk weg?Ligt al weken naast de bank
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Veel plezier daar.
Als jij het nou goedmaakt met vakantie foto's. want sharpdressed heeft ze nooit laten zien
Ik heb daar draadloos internet, zal wel een keer wat posten zodat jullie de week door kunnen komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Veel plezier daar.
Die van titty zijn wss ook leuker om te kijken dan van een 30-jarige vent.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Veel plezier daar.
mokkels op het strandquote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die van titty zijn wss ook leuker om te kijken dan van een 30-jarige vent.
quote:
quote:
Dan gaan my kitties straks helemaal apeshit!quote:
Katten.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan gaan my kitties straks helemaal apeshit!
Dit stukje is echt pure waarheid.quote:
Lotte?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:09 schreef Frankii het volgende:
Vrienden die nooit geld hebben om eens wat te gaan doen. En dan specifiek vrouwen die niet eens genoeg geld hebben om terug te smsen
Ik heb ook niet gezegd dat zij geen geld heeft.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar een internet abbonement kost wel geld
Wie dan?quote:
Vrienden die nooit een rondje geven maar altijd andermans bier op zitten te zuipenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:09 schreef Frankii het volgende:
Vrienden die nooit geld hebben om eens wat te gaan doen. En dan specifiek vrouwen die niet eens genoeg geld hebben om terug te smsen
Ik heb altijd een goedgevulde koelkast op mijn kamer, dus voordat we gaan stappen op zaterdag komen hier vaak een hoop mensen mijn koelkast leegzuipen. Zelfs dan zijn er mensen die nog geen biertje terug geven, ik vraag er dan ook gewoon om.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vrienden die nooit een rondje geven maar altijd andermans bier op zitten te zuipen
Ik heb ook nooit geld...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:09 schreef Frankii het volgende:
Dat sowieso!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vrienden die nooit een rondje geven maar altijd andermans bier op zitten te zuipen
Volgens mij heb jij daar best vaak last van ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Frankii het volgende:
I
[..]
Ik heb altijd een goedgevulde koelkast op mijn kamer, dus voordat we gaan stappen op zaterdag komen hier vaak een hoop mensen mijn koelkast leegzuipen. Zelfs dan zijn er mensen die nog geen biertje terug geven, ik vraag er dan ook gewoon om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:39 schreef SoldMayor het volgende:
Gamertag: PierreTT
Call of Duty: Black Ops
PLAYING RIGHT NOW
Started 11 hours ago
wtf echt Pierre?
11 uur?![]()
LOL wat een baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
PLAYING RIGHT NOW
Started 11 hours ago
wtf echt Pierre?
11 uur?![]()
Ik kan jullie niet missen! Nee wacht op schiphol, om 5 uur vertrek ik.quote:
PLAYING RIGHT NOW
Started 11 hours ago
wtf echt Pierre?
11 uur?![]()
11 uur geleden aangezet ja, tussendoor nog pauze gehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het goed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 04:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
11 uur geleden aangezet ja, tussendoor nog pauze gehouden
Ja wil ik wel, nog 55 minuten en dan zyn jullie echt van me af!quote:
Was ik gisteren eindelijk bij knoxx, bugt die missiequote:
Wie gaat er dan ook zuipen net voor z'n tentamen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:20 schreef dreamzk het volgende:
Niggas only op dit uur. En niet om stoer te doen, maar ik kan helemaal niks meer aan. Drink even 12 bier en ik ben echt helemaal van de kaart. Heb al rondje om mijn wijk gelopen in de hoop dat ik soberder wordt maar tot nu toe typ ik op recht op geheugen van wat waar zit want ik ben helem aal van de kaart. Hoern tentamens
Hahaha wtfquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was ik gisteren eindelijk bij knoxx, bugt die missieGewoon weer een compleet andere bug
Omdat ik dus ook al een marcus missie had, zet hij nu bij de officiele Knoxx missie geen vinkje bij "Expose ammunitions". Weer dat stuk helemaal voor niets gedaan
Misschien dat ik vanmiddag nog wel even zo'n Arena ga doen, dan wacht ik gewoon bij ronde 19, kunnen jullie vanavond joinen en krijgen jullie de achievementquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig is die armory ook in een half uurtje door te rammen, maar toch vervelend
Welke achievement?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanmiddag nog wel even zo'n Arena ga doen, dan wacht ik gewoon bij ronde 19, kunnen jullie vanavond joinen en krijgen jullie de achievement
Ben net klaar met mn tentamens maar daardoor 1.5 maand niet gedronken en is mn resistentie helemaal weg. Daarom schold ik op mn tentamensquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zuipen net voor z'n tentamen.
Ik word gehypnotiseerd door dat GIFje, kan niet wegkijkenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heggen snoeien als ik ergens een pleuris hekel aan heb
Over welk spel gaat dit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig is die armory ook in een half uurtje door te rammen, maar toch vervelend
Ik heb hem ook gehaald, alleen die no lifers speelde teveel en liep ik na 1 dag weer hopeloos achterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef Frankii het volgende:
[..]
Over welk spel gaat dit?
Ah Borderlands, ik had em niet gekocht omdat ik dan alleen zou spelen. Nu ben ik zeker weer te laat?
Ik had vrijdag nog 15G, maar 1x gespeeld. Toen had ik wat gekregen van Michhas, waardoor ik m gister al uitgespeeld had.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehaald, alleen die no lifers speelde teveel en liep ik na 1 dag weer hopeloos achter
Paljas.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb het geeneens af kunnen maken omdat ik door de kabel sneed
Najah eigenlijk is het niet mijn heg dus hoef ik het ook niet te doen alleen wordt ik zeiknat als het heeft geregend en ik door de steeg moet.quote:
Doe je mee BO?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb het geeneens af kunnen maken omdat ik door de kabel sneed
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef KoningStoma het volgende:
-Kamer opruimen
-vind niet leeg melkpak
[ afbeelding ]
-Kamer opruimen
-vind niet leeg melkpak
[ afbeelding ]
-Kamer opruimen
-vind niet leeg melkpak
[ afbeelding ]
-Kamer opruimen
-vind niet leeg melkpak
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:06 schreef PierreTT het volgende:
Fuck, vergist in de datum, blijkbaar heb ik morgenochtend tentamen ipv volgende week
MW2, BO, Borderlands, F1 2010, FM3, Dirt3, LA Noire, alles wordt hier gespeeldquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Spelen jullie überhaupt nog MW2 of is dit een SC?
Ik heb vandaag wel genoeg gegamedquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er mensen die NU ff een potje willen doen?
Gruwelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:57 schreef PierreTT het volgende:
Oh, en vergeet niet World Championship Korfbal 2011 en Apenkooi Challenge 2012
Nicequote:Op woensdag 15 juni 2011 07:29 schreef Bozz187 het volgende:
Shiiit heb me gewoon 1uur verslapen. En nog op tijd op werk
linkje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die bread gast van toen straks zit ook op Youtube zie ik net
Dan sta je echt altijd veel te vroeg opquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:29 schreef Bozz187 het volgende:
Shiiit heb me gewoon 1uur verslapen. En nog op tijd op werk
Ik zit op mijn werk met koffiequote:Op woensdag 15 juni 2011 07:48 schreef tliciouz het volgende:
Zo, ik ben veilig aangekomen zoals te verwachten was.Zit nu lekker by het zwembad aan het ontbijt met wifi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan sta je echt altijd veel te vroeg op
[..]
Ik zit op mijn werk met koffienee want ik moet altijd ff goed wakker worden, want nu zit ik hier als een zombie op het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk met koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eitje jongenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:53 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen! Zo tentamen waarvan ik dus dacht dat het volgende week was
Hehe zelfs Machinima! Gewoon een goeie speler dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/IIIBreadIII
Ja preciesquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe zelfs Machinima! Gewoon een goeie speler dus
Nee, hij moet namelijk over een paar obstakels rijden (kleine heuveltjes) en de rupsband voorkomt niet helemaal dat het frame gaat hellen, dus door dit systeem blijven de bekers altijd rechtop.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Waarom die grote boog en het contragewicht?
Een vertikale stang is toch veel handiger?
Weet ik veel. Ik weet niet wat pierreTT allemaal wil.quote:
Die echte lolface.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Fsmxi het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/fleshedoutrageface.jpg]afbeelding[/url] ]
Inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |