Je moeder.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de sfeer even ten goede te houdenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankeren
Ik heb al 5 jaar niks meer te maken met mijn ouders op dat gebiedquote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
Bleh trance, neem dit dan:quote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef Tauchmeister het volgende:
En speciaal voor Rossdale wat 'koekoek boem boem'-muziek:
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef Tauchmeister het volgende:
En speciaal voor Rossdale wat 'koekoek boem boem'-muziek:
Weer even m'n subwoofer stofvrij gemaaktquote:
Die clip is geniaalquote:
Dat muziekjequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je moeder.zeikbuien noemt ie het, gast, je hebt geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Kijk maar uit dat je ouders dit niet lezen..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
Die is oooooud, die heb ik begin dit jaar ofzo nog eens gesubmit naar de weblogquote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef vulva-kobold. het volgende:
met de groeten van de EXA SC 2010
Vrijdag zo vroeg posten, werk je ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is oooooud, die heb ik begin dit jaar ofzo nog eens gesubmit naar de weblog
Duidelijk, maar ik kan tenminste zondagochtend lekker in mijn bed blijven ronkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrijdag zo vroeg posten, werk je ofzo.
The horrorquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik kan tenminste zondagochtend lekker in mijn bed blijven ronken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik kan tenminste zondagochtend lekker in mijn bed blijven ronken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
The horrorNaja, het verdient wel goed
Hulp nodig met de gedichten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:22 schreef PierreTT het volgende:
Goed, straks nog ff Sinterklaascadeaus kopen en gedichten schrijven voor vanavond
Uhm, welke? Ik draaide een paar...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
Welk nr draaide je gister ook alweer?
Dat was Rossdale.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wie zette gisteren eigenlijk die Backstreet Boys shit op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Nah het was een nieuw nr, R&B ofzo. Je ging hem daarna nog zelf zingen ^.^quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uhm, welke? Ik draaide een paar...
50 Cent? Abba?
Jay Sean - Downquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nah het was een nieuw nr, R&B ofzo. Je ging hem daarna nog zelf zingen ^.^
Daarna had ik hem dus de hele avond in mn kop.. maar ben het nu vergeten hehe.
Nee, dat lukt wel denk ik... anders moet ik weer gaan gooien met termen als "het is je boy" "de enige ekte baas" "juweetzelluf" etc, ik weet niet of dat gewaardeerd wordtquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat lukt wel denk ik... anders moet ik weer gaan gooien met termen als "het is je boy" "de enige ekte baas" "juweetzelluf" etc, ik weet niet of dat gewaardeerd wordt
dat is fucking koning man, moet je wel even een fotootje van de uitdrukking op de gezichten hier posten van de mensen aan wie je het voorleestquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat lukt wel denk ik... anders moet ik weer gaan gooien met termen als "het is je boy" "de enige ekte baas" "juweetzelluf" etc, ik weet niet of dat gewaardeerd wordt
Hey, een kloon!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is fucking koning man, moet je wel even een fotootje van de uitdrukking op de gezichten hier posten van de mensen aan wie je het voorleest
zeker als er chicka's bij zitten
EXA is dan ook alweer een goeie 6 maanden geledenquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is oooooud, die heb ik begin dit jaar ofzo nog eens gesubmit naar de weblog
heul niequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef PierreTT het volgende:
Mwa valt mee, ik vier het bij mijn vriendin thuisGroot en klein cadeau lootjes getrokken, heb ik twee keer het broertje van mijn vriendin... die krijgt dus mooi een nieuwe muis een WoW-gamecard ofzo, nerd dat ie is
Doe het niet, for the love of god DOE HET NIETquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:26 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bazennummer. Vanavond zeker hele avond via headset laten horen jwz.
Dat jij nou van Zanger Rinus houdt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe het niet, for the love of god DOE HET NIETNiet dat gaynummer
Gay Sean
Ga toch lekker met je snor spelen manquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef Fsmxi het volgende:
Wie er dan nog muziek afspeelt via headset mag hele avond oprotten zegMister, je draaide gister zo fokking hard dat als ik mijn headset geluid op het laagst zette, ik die herrie nog horen kon
Zanger Rinus is een nationale HELD JA!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat jij nou van Zanger Rinus houdt.
pics van je vriendinquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef PierreTT het volgende:
Mwa valt mee, ik vier het bij mijn vriendin thuisGroot en klein cadeau lootjes getrokken, heb ik twee keer het broertje van mijn vriendin... die krijgt dus mooi een nieuwe muis een WoW-gamecard ofzo, nerd dat ie is
Doet me hieraan denkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga toch lekker met je snor spelen man
Hij is wel een player, maar geen held.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zanger Rinus is een nationale HELD JA!![]()
ik dacht deze:quote:
quote:
Dubbelequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik dacht deze:
[ afbeelding ]
ja maar ik bedoel, die eerste heeft neptieten, die 2e is tenminste gewoon puur natuur, sowieso veel beterquote:
Haha, je bent zeker nog onder invloed?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel, die eerste heeft neptieten, die 2e is tenminste gewoon puur natuur, sowieso veel beter
Haal die shit offline jonge, bewerk je post!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik dacht deze:
[ afbeelding ]
ik ben tegenwoordig 24/7 onder invloedquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, je bent zeker nog onder invloed?
4 van de ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:44 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig 24/7 onder invloed
maargoed ik vind dat ik het mag, want ik heb gisteren gehoord dat ik de 1e periode 4 punten heb gehaald ipv 1 punt
14quote:
Genoeg periodes over, toch? Ik tik dit semester waarschijnlijk een stuk of 30 punten binnenquote:
loop je nominaal dit jaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Genoeg periodes over, toch? Ik tik dit semester waarschijnlijk een stuk of 30 punten binnen
Dat is een ander verhaalquote:
prima tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaalIk had nog wat vakken openstaan, maar rond eind dit jaar loop ik als het goed is weer enigszins nominaal... min 2 vakken
Zo ridiculous hot is ze niet, maar ze heeft wel de moves.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
prima toch
nu is het 12:00 en dus tijd voor chijle tjiks
zij is tantoe geil mangquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zo ridiculous hot is ze niet, maar ze heeft wel de moves.
Fucking jailbait die onderste manquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
prima toch
nu is het 12:00 en dus tijd voor chijle tjiks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsof je haar niet zou doenquote:
Neu, mijn vriendin is sowieso way betterquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
alsof je haar niet zou doen
dat is nog geen reden om nou te zeggen dat je haar niet zou doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, mijn vriendin is sowieso way better
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is nog geen reden om nou te zeggen dat je haar niet zou doenals je geen vriendin had, en je had de kans, zou je haar sowieso doen
niks mis meequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar jailbait is jailbait
Krijg je weer van die Benno L praktijken kun je beter voorkomen als je ooit nog een zwemschool wil beginnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
alsof je haar niet zou doen
quote:
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ook echt net wakker, normaal zijn mijn pedofilie grappen beter
En wat zijn de namen van deze beste personen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wel
Iets over een jongetje die zo veel gestalkt werd met bellen door zijn ex-vriendinnetje dat sinterklaas hoopt dat zijn nieuwe chick wat minder belminuten verslind
Sommy dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Pak maar X, Y en Z. Dan vul ik de namen zelf wel inLijkt me me verstandiger
Omdat je de namen niet wilde noemen zou het iemand kunnen zijn die wij ook kennen en jij dus irl kent. Vandaar dat ik Sommy zei hihihizquote:
het gaat over het broertje van z'n vriendinquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Omdat je de namen niet wilde noemen zou het iemand kunnen zijn die wij ook kennen en jij dus irl kent. Vandaar dat ik Sommy zei hihihiz
lol, dat kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het gaat over het broertje van z'n vriendin
Ik moet nog steeds cadeau's kopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lol, dat klopt
maar laat maar, ik heb al een gedicht in elkaar geflanst
www.sinterklaasgedichten.nlquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarna meteen door, gedicht maak ik morgen wel
Pierre had het broertje van z'n vriendin toch? Ik ben ik in de warquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het gaat over het broertje van z'n vriendin
Klopt, 2x zelfsquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Pierre had het broertje van z'n vriendin toch? Ik ben ik in de war
Ja vulvakobold komt bijdehand doen met "het gaat over het broertje van z'n vriendinquote:
Dat is bij mij ook toevallig het geval trouwensquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja vulvakobold komt bijdehand doen met "het gaat over het broertje van z'n vriendin", terwijl jij dat was, en niet Rossdale.
Dus vulvakabouter stfu.
Ja uiteindelijk blijkt het dus wel te kloppen toevallig haha. Maar hij deed zo'nquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook toevallig het geval trouwens
Zelfs ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk blijkt het dus wel te kloppen toevallig haha. Maar hij deed zo'nsmilie erbij alsof ik het allemaal weer niet snapte
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja vulvakobold komt bijdehand doen met "het gaat over het broertje van z'n vriendin", terwijl jij dat was, en niet Rossdale.
Dus vulvakabouter stfu.
Düsseldorf is een leuke stad, zeker rond deze van het jaar. En sowieso omdat Duitsland > Nederland.quote:
en jij hebt daar tijd en geld voor?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Düsseldorf is een leuke stad, zeker rond deze van het jaar. En sowieso omdat Duitsland > Nederland.
ik heb daar geen geld voor hoor, en al helemaal geen tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Net of je dat soort dingen niet kunt doen als niet-scholier. Lijkt me complete onzin.
Ik betaal standaard 150e per maand en daarboven op krijg ook nog eens contributie 1x per jaar a 200equote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef Fsmxi het volgende:
Btw, kaobold, was die 105 euro voor die studentenvereniging nou per maand of per jaar
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Misschien jezelf eens wat minder volgieten?
150 per maand aan "vaste lasten" en 107 contributie voor 1 jaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef Fsmxi het volgende:
Btw, kaobold, was die 105 euro voor die studentenvereniging nou per maand of per jaar
welke vereniging zit jij uberhaupt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik betaal standaard 150e per maand en daarboven op krijg ook nog eens contributie 1x per jaar a 200e
En om het nog duurder te maken dit jaar, 110e per maand voor lustrum eraf. Ben ik even blij dat ik een goed betaald bijbaantje heb
Heb ik toch al eerder vermeld dacht ik? USCquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[..]
150 per maand aan "vaste lasten" en 107 contributie voor 1 jaar
[..]
welke vereniging zit jij uberhaupt?
zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb ik toch al eerder vermeld dacht ik? USC
ja misschien wel, maar ik ken mezelf, dat gaat toch wel op aan iets anders danquote:
Feuten is mix tussen Leiden en Amsterdam, wij zijn ongemengd. Als je trouwens gelooft dat dat waarheidsgetrouw isquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:29 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zou goed kunnen ja
zijn dat trouwens niet die gasten van feuten? of is dat amsterdam?
tuurlijk niet, maar ik wist dat dat een of ander corps ergens was, wist ik veel welkquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Feuten is mix tussen Leiden en Amsterdam, wij zijn ongemengd. Als je trouwens gelooft dat dat waarheidsgetrouw is
Ze hebben een beetje van alles bij elkaar geraapt. Hebben wel dit jaar een nep-feut van hen uit onze KMT gevist.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar ik wist dat dat een of ander corps ergens was, wist ik veel welk
whehe, gewoon van BNN?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ze hebben een beetje van alles bij elkaar geraapt. Hebben wel dit jaar een nep-feut van hen uit onze KMT gevist.
Ja blijkbaar had BNN naar bijna alle corpera 1 of meerdere nep-feuten gestuurd om wat achtergrond informatie te krijgen over hoe het allemaal gaatquote:
hadden ze beter naar virgiel en vindicat kunnen sturenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja blijkbaar had BNN naar bijna alle corpera 1 of meerdere nep-feuten gestuurd om wat achtergrond informatie te krijgen over hoe het allemaal gaat
Waarom naar die twee? (vindicat is trouwens ook corpsquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:48 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hadden ze beter naar virgiel en vindicat kunnen sturen
2 zwaarste ontgroeningen in NLquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom naar die twee? (vindicat is trouwens ook corps)
Zijn jullie nu zelfs al zwaarste? Tering dan stellen wij echt niks meer voor, sinds fysiek geweld is afgeschaft is het al een lachertje maar gepasseerd worden door een niet corpera, de schaamtequote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
2 zwaarste ontgroeningen in NL
het DSC staat trouwens op 3 geloof ik
Vindicat zit bij corps en albertus magnus is van virgiel een zuster vereniging.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
wist niet dat dat corps was, zit ook bij het AHC, waar virgiel ook bij zit
vindicat dacht ik ook, kan het mis hebben hoor, albertus is sowieso zustervereniging inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vindicat zit bij corps en albertus magnus is van virgiel een zuster vereniging.
fysiek geweld is bij virgiel niet nodig, je wordt hoe dan ook kapot gemaakt, daar hebben ze geen geweld voor nodigquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zijn jullie nu zelfs al zwaarste? Tering dan stellen wij echt niks meer voor, sinds fysiek geweld is afgeschaft is het al een lachertje maar gepasseerd worden door een niet corpera, de schaamte
Maar kdacht dat ze wel bij veritas nog een paar naar binnen hadden gepropt, mischien bij jullie ook dus
Ach het is het totaal plaatje he, fysiek en mentaal. Ik was echt helemaal kapot na die 3 weken. Kijk er nu wel met een glimlach op terugquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:49 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
fysiek geweld is bij virgiel niet nodig, je wordt hoe dan ook kapot gemaakt, daar hebben ze geen geweld voor nodig
het DSC hebben ze ook erge dingen man, fucking hell, maar die KMT is vooral mentaal, en die van ons zwaar fysiek
klopt maar het is net waar je de nadruk op legt. daar worden ze voor stront uitgemaakt en wij moesten door de stront kruipen bij wijze vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach het is het totaal plaatje he, fysiek en mentaal. Ik was echt helemaal kapot na die 3 weken. Kijk er nu wel met een glimlach op terug
Hehe wij mochten als eerstejaars de feuten niet aanraken. Dat is een privilege voor ons ouderejaarsquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
klopt maar het is net waar je de nadruk op legt. daar worden ze voor stront uitgemaakt en wij moesten door de stront kruipen bij wijze van
maar ik kan er nu ook wel om lachen jaik heb heel veel zin om volgend jaar falers te gaan feuten
bij ons juist wel, de ouderejaars zijn juist veel minder hard voor de feuten, ook wel logisch, want bij de sjaarsch is het nog het "verst"quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hehe wij mochten als eerstejaars de feuten niet aanraken. Dat is een privilege voor ons ouderejaars
Ach ieder zo zijn ding he stoma, ken genoeg mensen die het ook helemaal niks vindenquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik blijf het een triest fenomeen vinden
I couldn't agree morequote:Op zaterdag 4 december 2010 02:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik blijf het een triest fenomeen vinden
Echt fantastisch!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef Parvus het volgende:
Ik zit bij studentenvereniging Golden Shower, waar de mannen elke vrijdagavond elkaar onder plassen. En dat voor maar ¤ 1,20 per kwartaal!
ik moest ff denken, maar nou snap ik mquote:
Ik ben vanaf 7.30 alweer an die arbeit..quote:Op zondag 5 december 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd vroeg wakker
Alleen mijn vriendin ligt nog te pitten..
quote:Op zondag 5 december 2010 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 7.30 alweer an die arbeit..
En voor je vriendin:
[ afbeelding ]
Ik werk in een geriatrisch zorgcentrum, in de volksmond een bejaardentehuisquote:Op zondag 5 december 2010 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik ben bij haar, ik wil naar huis, maar ze moet me brengen.. dus dat wordt wachten.;(
Waar werk je eigenlijk
Zwaar chillquote:Op zondag 5 december 2010 09:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik werk in een geriatrisch zorgcentrum, in de volksmond een bejaardentehuis![]()
Ik ben receptionist, daarom kan ik de hele dag een beetje op Fok hangen
Ik werk alleen op zondagen, vandaar dat je me op zondag zoveel hier zietquote:
Wat een dagenquote:Op zondag 5 december 2010 09:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik werk alleen op zondagen, vandaar dat je me op zondag zoveel hier ziet![]()
Ik zal eens beschrijven hoe mijn gemiddelde dag eruit ziet:
07.30 - 08.00 Binnenkomst met koffie en nieuws lezen
08.00 - 08.30 Koffie en nieuws lezen
08.30 - 09.00 Koffie en nieuws lezen, Fok checken
09.00 - 11.00 Koffie, nieuwe topics op Fok checken en ouwehoeren met bejaarden
11.00 - 12.00 Koffie. spelletjes spelen op kongregate.com en ouwehoeren met bejaarden
12.00 - 12.15 Koffie. verplicht pauze houden, slap ouwehoeren met leuke verpleegsters en roken
12.15 - 13.00 Koffie, nieuws lezen en Fok checken, bejaarden zijn aan het eten
13.00 - 13.30 Koffie drinken en ouwehoeren met leuke verpleegsters, Fok checken
13.30 - 14.00 Koffie drinken en ouwehoeren met bejaarden, Fok checken
14.00 - 14.30 Koffie drinken en ouwehoeren met leuke verpleegsters, Fok checken
14.30 - 15.00 Koffie drinken en ouwehoeren met bejaarden, Fok checken
15.00 - 15.15 Rokend terug naar huis fietsen
quote:Op zondag 5 december 2010 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een dagen
Ouwehoeren met verpleegsters... jonge verpleegsters?
Zeker lekkahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Wtfquote:Op zondag 5 december 2010 10:16 schreef dreamzk het volgende:
Gisteren 12 uur over gedaan om in Londen te komen. Heb 8 uur lang naar een bord gekeken waar mijn vertraging steeds maar weer uitliep, klote sneeuw
Poging gedaan tot het spotten van knappe vrouwen die er helaas niet waren. Wel yuri (joeri) mulder gezien. Grootste gedeelte gezeten en gebaald van de sneeuwquote:Op zondag 5 december 2010 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
WtfWat heb je al die tijd gedaan?
Serieus, hoe kan je je zoveel uren vermaken met zitten en balenquote:Op zondag 5 december 2010 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Poging gedaan tot het spotten van knappe vrouwen die er helaas niet waren. Wel yuri (joeri) mulder gezien. Grootste gedeelte gezeten en gebaald van de sneeuw
Niet, was zwaar klote. Enige hoogtepuntje was dat ik een voucher voor 15euro kreeg en me ziek heb gegeten in een toko daarzoquote:Op zondag 5 december 2010 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je je zoveel uren vermaken met zitten en balen
Dat zou ik inderdaad ook gaan doenquote:Op zondag 5 december 2010 11:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Niet, was zwaar klote. Enige hoogtepuntje was dat ik een voucher voor 15euro kreeg en me ziek heb gegeten in een toko daarzo
Oplader zat in mn ingechekte bagage, anders had ik wel 8 uur lang Gossip Girl gekekenquote:Op zondag 5 december 2010 12:05 schreef PierreTT het volgende:
Of, als een ekte nerd, je laptop pakken en 8 uur lang gaan Fokken
Had weinig keus he, elke keer zou mn vliegtuig binnen 30min vertrekken dus ik dacht elke keer weer, yeeee bijna vertrekken. Was ook zo fijn geregeld op schiphol, nergens kon iemand je wat vertellen, beetje attitude van: jullie hebben vertraging, kut voor je, ik ga naar huisquote:Op zondag 5 december 2010 12:16 schreef Michhas het volgende:
8 uur![]()
Dat is echt fucking langWauw... Respect dat je het hebt uitgehouden
Dit kan je niet menenquote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Oplader zat in mn ingechekte bagage, anders had ik wel 8 uur lang Gossip Girl gekeken(en nee, ik ben niet gay, best een aardige serie)
Ga toch weg, Chuck is een baas en de vrouwen zijn geil.quote:Op zondag 5 december 2010 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit kan je niet menenIk heb veel series geken met mijn vriendin, en twee daarvan waren echt de grootste afvoerput der televisieland: Gossip Girl en Glee. Gossip Girl is wel iets beter dan Glee, maar wat een afzichtelijk slechte televisie is dat
Ok je bent zojuist 16 treden gedaald op de respect-ladderquote:Op zondag 5 december 2010 12:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ga toch weg, Chuck is een baas en de vrouwen zijn geil.
Geen idee of Chuck een baas is en de vrouwen zijn misschien wel geil, maar het is en blijft absurd slechte televisie, want vrouwentelevisie. Net zoals Glee. En nee, ik verander mijn mening niet.quote:Op zondag 5 december 2010 12:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens manquote:Op zondag 5 december 2010 12:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
en hij heeft altijd supervette kleren aan
quote:
Had je gedronken?quote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
vannacht toen ik met de auto terugkwam van een feestje als een debiel met keiharde koekoek boem boem muziek aan op de snelweg lopen driften, lang leve de kapotte ABS
een heel klein beetje maarquote:
Wat is een klein beetje?quote:
Niks, hij heeft een falend kapselquote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niks mis mee, klassiek en toch modernalleen de kleuren zijn iets minder
4 a 5 denk ikquote:
Bedoel je nou de Ak-47 of de AK-74?quote:Op zondag 5 december 2010 14:15 schreef KoningStoma het volgende:
Na de ontdekking van de ak-47u maar iets van 5 potjes van de 20 onder een kd van 3 gespeeldDat ding is overpowered.
Echte mannen weten waar ze het over hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens man![]()
Oke, het verhaal is slecht, maar damn die chicks die erin zittenPlus Chuck is inderdaad een fucking baas, en hij heeft altijd supervette kleren aan
Waar was ikquote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef KoningStoma het volgende:
ik heb gisteren gewoon 2 potjes mw2 gespeeld.
Voelde je je niet een beetje vies daarna?quote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef KoningStoma het volgende:
ik heb gisteren gewoon 2 potjes mw2 gespeeld.
quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voelde je je niet een beetje vies daarna?
Bij Kwik-Fit, Praxis, dat soort zaken, heb er hier ook elk jaar last vanquote:Op maandag 6 december 2010 09:08 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen. Wie van jullie weet waar ik muizenvallen kan kopen? Ben vannacht wakker gehouden door een muis die besloot mijn muur van binnenuit opnieuw te decoreren, enige wat ik op dit moment wil is dat beest dood.
neem een katquote:Op maandag 6 december 2010 09:08 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen. Wie van jullie weet waar ik muizenvallen kan kopen? Ben vannacht wakker gehouden door een muis die besloot mijn muur van binnenuit opnieuw te decoreren, enige wat ik op dit moment wil is dat beest dood.
Evengoed kost een muizenval ongeveer een euro, een hippe danquote:Op maandag 6 december 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Als je ze geen eten geeft willen ze wel muizen vangen hoor. Dat is dan ook weer kostenefficient
quote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Evengoed kost een muizenval ongeveer een euro, een hippe dan, en die zijn instakill
Oh ok, ik word altijd panisch als je langer dan 10 minuten weg bentquote:
Even voor je aangepastquote:
Valt wel mee.quote:
Watermeterstand?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:37 schreef PierreTT het volgende:
Lig ik godverdomme net 3 uur in bed, *trrrrriiiiiiiinnnnnnnnggggggg* ja hoi, wij komen de meterstand opnemen.... Waarom moet dat nou om half 8 smorgens
Allemaal! Gas en elektro dus ook... "even kijken of er geen onregelmatigheden in uw standen zitten meneer hihihi" sodemieter toch op... Weet je wat die klootviool ook zegt!?! "Ooo u komt net uit uw bed zo te zien,gaat u toevallig geen koffie drinken...??" nee dat ga ik niet want ik ga weer naar bed, doeiiiiquote:
Ik kan ook nooit eens uitslapen,boehoehoequote:Op dinsdag 7 december 2010 10:09 schreef Parvus het volgende:
Potverdomme Pierre gekke student. Meeste mensen gaan braaf om 11 uur naar bed op een doordeweekse dag
NIet zeuren jijquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit eens uitslapen,boehoehoe
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allemaal! Gas en elektro dus ook... "even kijken of er geen onregelmatigheden in uw standen zitten meneer hihihi" sodemieter toch op... Weet je wat die klootviool ook zegt!?! "Ooo u komt net uit uw bed zo te zien,gaat u toevallig geen koffie drinken...??" nee dat ga ik niet want ik ga weer naar bed, doeiiii
Ai, een onoverkomelijk meningsverschil!quote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef dreamzk het volgende:
Klote paper die ik moet maken. Denk ik dat ik alle relevante informatie heb verzameld, kom ik daarna nog weer eentje tegen die essentieel is en waarin verwezen word naar 20 andere artikelen. Overflow van informatie
Inleiding in de rechtswetenschap, moet over het kraakverbod schrijven. Maar bij elke memorie van toelichting of arrest verwijzen ze weer door naar andere die ik ook kan gebruiken, en zo blijft het maar doorgaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ai, een onoverkomelijk meningsverschil!
[..]
Ik ken hetWat voor vak is het voor?
Zijn al aan het spelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef Fsmxi het volgende:
Whoops, weer een dag d'rop. Vanavond lekker geen zak doen, morgen hele dag bezigNog mensen op BlackOps vanavond?
Ik voel je pijn manquote:Op woensdag 8 december 2010 08:29 schreef dreamzk het volgende:
Mn bed is zo lekker warm, wil er weer inkruipen
Ik moest idd ook gniffelen vanochtendquote:Op woensdag 8 december 2010 09:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha, instant lach op mijn gezicht hierVooral dat BAM!
Ouwe gniffelaar!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moest idd ook gniffelen vanochtend
Count me in.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
Laten we een keer een mw2 only avond houden
Hehequote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
Laten we een keer een mw2 only avond houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:02 schreef KoningStoma het volgende:
ik maakte net een 360 no fall met mijn fiets en sleight of feet.
Morgenavond ga ik naar DJVTquote:Op donderdag 9 december 2010 08:42 schreef dreamzk het volgende:
Bitch diamonds om mn nek,
loesoe in de sky.
Met diamons om mn nek
Nice, dat nieuwe album is zwaar baas.quote:
Yezzurquote:Op donderdag 9 december 2010 08:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nice, dat nieuwe album is zwaar baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |