Waar was ikquote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef KoningStoma het volgende:
ik heb gisteren gewoon 2 potjes mw2 gespeeld.
Voelde je je niet een beetje vies daarna?quote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef KoningStoma het volgende:
ik heb gisteren gewoon 2 potjes mw2 gespeeld.
quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voelde je je niet een beetje vies daarna?
Bij Kwik-Fit, Praxis, dat soort zaken, heb er hier ook elk jaar last vanquote:Op maandag 6 december 2010 09:08 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen. Wie van jullie weet waar ik muizenvallen kan kopen? Ben vannacht wakker gehouden door een muis die besloot mijn muur van binnenuit opnieuw te decoreren, enige wat ik op dit moment wil is dat beest dood.
neem een katquote:Op maandag 6 december 2010 09:08 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen. Wie van jullie weet waar ik muizenvallen kan kopen? Ben vannacht wakker gehouden door een muis die besloot mijn muur van binnenuit opnieuw te decoreren, enige wat ik op dit moment wil is dat beest dood.
Evengoed kost een muizenval ongeveer een euro, een hippe danquote:Op maandag 6 december 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Als je ze geen eten geeft willen ze wel muizen vangen hoor. Dat is dan ook weer kostenefficient
quote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Evengoed kost een muizenval ongeveer een euro, een hippe dan, en die zijn instakill
Oh ok, ik word altijd panisch als je langer dan 10 minuten weg bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |