Waar was ikquote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef KoningStoma het volgende:
ik heb gisteren gewoon 2 potjes mw2 gespeeld.
Voelde je je niet een beetje vies daarna?quote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef KoningStoma het volgende:
ik heb gisteren gewoon 2 potjes mw2 gespeeld.
quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voelde je je niet een beetje vies daarna?
Bij Kwik-Fit, Praxis, dat soort zaken, heb er hier ook elk jaar last vanquote:Op maandag 6 december 2010 09:08 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen. Wie van jullie weet waar ik muizenvallen kan kopen? Ben vannacht wakker gehouden door een muis die besloot mijn muur van binnenuit opnieuw te decoreren, enige wat ik op dit moment wil is dat beest dood.
neem een katquote:Op maandag 6 december 2010 09:08 schreef dreamzk het volgende:
Morgeh iedereen. Wie van jullie weet waar ik muizenvallen kan kopen? Ben vannacht wakker gehouden door een muis die besloot mijn muur van binnenuit opnieuw te decoreren, enige wat ik op dit moment wil is dat beest dood.
Evengoed kost een muizenval ongeveer een euro, een hippe danquote:Op maandag 6 december 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Als je ze geen eten geeft willen ze wel muizen vangen hoor. Dat is dan ook weer kostenefficient
quote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Evengoed kost een muizenval ongeveer een euro, een hippe dan, en die zijn instakill
Oh ok, ik word altijd panisch als je langer dan 10 minuten weg bentquote:
Even voor je aangepastquote:
Valt wel mee.quote:
Watermeterstand?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:37 schreef PierreTT het volgende:
Lig ik godverdomme net 3 uur in bed, *trrrrriiiiiiiinnnnnnnnggggggg* ja hoi, wij komen de meterstand opnemen.... Waarom moet dat nou om half 8 smorgens
Allemaal! Gas en elektro dus ook... "even kijken of er geen onregelmatigheden in uw standen zitten meneer hihihi" sodemieter toch op... Weet je wat die klootviool ook zegt!?! "Ooo u komt net uit uw bed zo te zien,gaat u toevallig geen koffie drinken...??" nee dat ga ik niet want ik ga weer naar bed, doeiiiiquote:
Ik kan ook nooit eens uitslapen,boehoehoequote:Op dinsdag 7 december 2010 10:09 schreef Parvus het volgende:
Potverdomme Pierre gekke student. Meeste mensen gaan braaf om 11 uur naar bed op een doordeweekse dag
NIet zeuren jijquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit eens uitslapen,boehoehoe
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allemaal! Gas en elektro dus ook... "even kijken of er geen onregelmatigheden in uw standen zitten meneer hihihi" sodemieter toch op... Weet je wat die klootviool ook zegt!?! "Ooo u komt net uit uw bed zo te zien,gaat u toevallig geen koffie drinken...??" nee dat ga ik niet want ik ga weer naar bed, doeiiii
Ai, een onoverkomelijk meningsverschil!quote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef dreamzk het volgende:
Klote paper die ik moet maken. Denk ik dat ik alle relevante informatie heb verzameld, kom ik daarna nog weer eentje tegen die essentieel is en waarin verwezen word naar 20 andere artikelen. Overflow van informatie
Inleiding in de rechtswetenschap, moet over het kraakverbod schrijven. Maar bij elke memorie van toelichting of arrest verwijzen ze weer door naar andere die ik ook kan gebruiken, en zo blijft het maar doorgaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ai, een onoverkomelijk meningsverschil!
[..]
Ik ken hetWat voor vak is het voor?
Zijn al aan het spelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef Fsmxi het volgende:
Whoops, weer een dag d'rop. Vanavond lekker geen zak doen, morgen hele dag bezigNog mensen op BlackOps vanavond?
Ik voel je pijn manquote:Op woensdag 8 december 2010 08:29 schreef dreamzk het volgende:
Mn bed is zo lekker warm, wil er weer inkruipen
Ik moest idd ook gniffelen vanochtendquote:Op woensdag 8 december 2010 09:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha, instant lach op mijn gezicht hierVooral dat BAM!
Ouwe gniffelaar!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moest idd ook gniffelen vanochtend
Count me in.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
Laten we een keer een mw2 only avond houden
Hehequote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
Laten we een keer een mw2 only avond houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:02 schreef KoningStoma het volgende:
ik maakte net een 360 no fall met mijn fiets en sleight of feet.
Morgenavond ga ik naar DJVTquote:Op donderdag 9 december 2010 08:42 schreef dreamzk het volgende:
Bitch diamonds om mn nek,
loesoe in de sky.
Met diamons om mn nek
Nice, dat nieuwe album is zwaar baas.quote:
Yezzurquote:Op donderdag 9 december 2010 08:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nice, dat nieuwe album is zwaar baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |