Je moeder.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de sfeer even ten goede te houdenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja weet je, dat jullie nou allemaal geweldige perfecte ouders hebben is allemaal heel leuk voor jullie, maar niet iedereen heeft die luxe, en kunnen jullie nou alsjeblieft allemaal ophouden met die opmerkingen over mijn ouders anders kunnen jullie allemaal opkankeren
Ik heb al 5 jaar niks meer te maken met mijn ouders op dat gebiedquote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
Bleh trance, neem dit dan:quote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef Tauchmeister het volgende:
En speciaal voor Rossdale wat 'koekoek boem boem'-muziek:
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef Tauchmeister het volgende:
En speciaal voor Rossdale wat 'koekoek boem boem'-muziek:
Weer even m'n subwoofer stofvrij gemaaktquote:
Die clip is geniaalquote:
Dat muziekjequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je moeder.zeikbuien noemt ie het, gast, je hebt geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Kijk maar uit dat je ouders dit niet lezen..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
Die is oooooud, die heb ik begin dit jaar ofzo nog eens gesubmit naar de weblogquote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef vulva-kobold. het volgende:
met de groeten van de EXA SC 2010
Vrijdag zo vroeg posten, werk je ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is oooooud, die heb ik begin dit jaar ofzo nog eens gesubmit naar de weblog
Duidelijk, maar ik kan tenminste zondagochtend lekker in mijn bed blijven ronkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrijdag zo vroeg posten, werk je ofzo.
The horrorquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik kan tenminste zondagochtend lekker in mijn bed blijven ronken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik kan tenminste zondagochtend lekker in mijn bed blijven ronken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
The horrorNaja, het verdient wel goed
Hulp nodig met de gedichten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:22 schreef PierreTT het volgende:
Goed, straks nog ff Sinterklaascadeaus kopen en gedichten schrijven voor vanavond
Uhm, welke? Ik draaide een paar...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
Welk nr draaide je gister ook alweer?
Dat was Rossdale.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wie zette gisteren eigenlijk die Backstreet Boys shit op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Nah het was een nieuw nr, R&B ofzo. Je ging hem daarna nog zelf zingen ^.^quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uhm, welke? Ik draaide een paar...
50 Cent? Abba?
Jay Sean - Downquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nah het was een nieuw nr, R&B ofzo. Je ging hem daarna nog zelf zingen ^.^
Daarna had ik hem dus de hele avond in mn kop.. maar ben het nu vergeten hehe.
Nee, dat lukt wel denk ik... anders moet ik weer gaan gooien met termen als "het is je boy" "de enige ekte baas" "juweetzelluf" etc, ik weet niet of dat gewaardeerd wordtquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat lukt wel denk ik... anders moet ik weer gaan gooien met termen als "het is je boy" "de enige ekte baas" "juweetzelluf" etc, ik weet niet of dat gewaardeerd wordt
dat is fucking koning man, moet je wel even een fotootje van de uitdrukking op de gezichten hier posten van de mensen aan wie je het voorleestquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat lukt wel denk ik... anders moet ik weer gaan gooien met termen als "het is je boy" "de enige ekte baas" "juweetzelluf" etc, ik weet niet of dat gewaardeerd wordt
Hey, een kloon!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is fucking koning man, moet je wel even een fotootje van de uitdrukking op de gezichten hier posten van de mensen aan wie je het voorleest
zeker als er chicka's bij zitten
EXA is dan ook alweer een goeie 6 maanden geledenquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is oooooud, die heb ik begin dit jaar ofzo nog eens gesubmit naar de weblog
heul niequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef PierreTT het volgende:
Mwa valt mee, ik vier het bij mijn vriendin thuisGroot en klein cadeau lootjes getrokken, heb ik twee keer het broertje van mijn vriendin... die krijgt dus mooi een nieuwe muis een WoW-gamecard ofzo, nerd dat ie is
Doe het niet, for the love of god DOE HET NIETquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:26 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bazennummer. Vanavond zeker hele avond via headset laten horen jwz.
Dat jij nou van Zanger Rinus houdt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe het niet, for the love of god DOE HET NIETNiet dat gaynummer
Gay Sean
Ga toch lekker met je snor spelen manquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef Fsmxi het volgende:
Wie er dan nog muziek afspeelt via headset mag hele avond oprotten zegMister, je draaide gister zo fokking hard dat als ik mijn headset geluid op het laagst zette, ik die herrie nog horen kon
Zanger Rinus is een nationale HELD JA!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat jij nou van Zanger Rinus houdt.
pics van je vriendinquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef PierreTT het volgende:
Mwa valt mee, ik vier het bij mijn vriendin thuisGroot en klein cadeau lootjes getrokken, heb ik twee keer het broertje van mijn vriendin... die krijgt dus mooi een nieuwe muis een WoW-gamecard ofzo, nerd dat ie is
Doet me hieraan denkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga toch lekker met je snor spelen man
Hij is wel een player, maar geen held.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zanger Rinus is een nationale HELD JA!![]()
ik dacht deze:quote:
quote:
Dubbelequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik dacht deze:
[ afbeelding ]
ja maar ik bedoel, die eerste heeft neptieten, die 2e is tenminste gewoon puur natuur, sowieso veel beterquote:
Haha, je bent zeker nog onder invloed?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel, die eerste heeft neptieten, die 2e is tenminste gewoon puur natuur, sowieso veel beter
Haal die shit offline jonge, bewerk je post!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik dacht deze:
[ afbeelding ]
ik ben tegenwoordig 24/7 onder invloedquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, je bent zeker nog onder invloed?
4 van de ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:44 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig 24/7 onder invloed
maargoed ik vind dat ik het mag, want ik heb gisteren gehoord dat ik de 1e periode 4 punten heb gehaald ipv 1 punt
14quote:
Genoeg periodes over, toch? Ik tik dit semester waarschijnlijk een stuk of 30 punten binnenquote:
loop je nominaal dit jaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Genoeg periodes over, toch? Ik tik dit semester waarschijnlijk een stuk of 30 punten binnen
Dat is een ander verhaalquote:
prima tochquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaalIk had nog wat vakken openstaan, maar rond eind dit jaar loop ik als het goed is weer enigszins nominaal... min 2 vakken
Zo ridiculous hot is ze niet, maar ze heeft wel de moves.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
prima toch
nu is het 12:00 en dus tijd voor chijle tjiks
zij is tantoe geil mangquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zo ridiculous hot is ze niet, maar ze heeft wel de moves.
Fucking jailbait die onderste manquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
prima toch
nu is het 12:00 en dus tijd voor chijle tjiks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsof je haar niet zou doenquote:
Neu, mijn vriendin is sowieso way betterquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
alsof je haar niet zou doen
dat is nog geen reden om nou te zeggen dat je haar niet zou doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, mijn vriendin is sowieso way better
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is nog geen reden om nou te zeggen dat je haar niet zou doenals je geen vriendin had, en je had de kans, zou je haar sowieso doen
niks mis meequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar jailbait is jailbait
Krijg je weer van die Benno L praktijken kun je beter voorkomen als je ooit nog een zwemschool wil beginnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
alsof je haar niet zou doen
quote:
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ook echt net wakker, normaal zijn mijn pedofilie grappen beter
En wat zijn de namen van deze beste personen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wel
Iets over een jongetje die zo veel gestalkt werd met bellen door zijn ex-vriendinnetje dat sinterklaas hoopt dat zijn nieuwe chick wat minder belminuten verslind
Sommy dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Pak maar X, Y en Z. Dan vul ik de namen zelf wel inLijkt me me verstandiger
Omdat je de namen niet wilde noemen zou het iemand kunnen zijn die wij ook kennen en jij dus irl kent. Vandaar dat ik Sommy zei hihihizquote:
het gaat over het broertje van z'n vriendinquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Omdat je de namen niet wilde noemen zou het iemand kunnen zijn die wij ook kennen en jij dus irl kent. Vandaar dat ik Sommy zei hihihiz
lol, dat kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het gaat over het broertje van z'n vriendin
Ik moet nog steeds cadeau's kopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lol, dat klopt
maar laat maar, ik heb al een gedicht in elkaar geflanst
www.sinterklaasgedichten.nlquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarna meteen door, gedicht maak ik morgen wel
Pierre had het broertje van z'n vriendin toch? Ik ben ik in de warquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het gaat over het broertje van z'n vriendin
Klopt, 2x zelfsquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Pierre had het broertje van z'n vriendin toch? Ik ben ik in de war
Ja vulvakobold komt bijdehand doen met "het gaat over het broertje van z'n vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |