Neu, mijn vriendin is sowieso way betterquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
alsof je haar niet zou doen
dat is nog geen reden om nou te zeggen dat je haar niet zou doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, mijn vriendin is sowieso way better
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is nog geen reden om nou te zeggen dat je haar niet zou doenals je geen vriendin had, en je had de kans, zou je haar sowieso doen
niks mis meequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar jailbait is jailbait
Krijg je weer van die Benno L praktijken kun je beter voorkomen als je ooit nog een zwemschool wil beginnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
alsof je haar niet zou doen
quote:
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ook echt net wakker, normaal zijn mijn pedofilie grappen beter
En wat zijn de namen van deze beste personen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wel
Iets over een jongetje die zo veel gestalkt werd met bellen door zijn ex-vriendinnetje dat sinterklaas hoopt dat zijn nieuwe chick wat minder belminuten verslind
Sommy dus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Pak maar X, Y en Z. Dan vul ik de namen zelf wel inLijkt me me verstandiger
Omdat je de namen niet wilde noemen zou het iemand kunnen zijn die wij ook kennen en jij dus irl kent. Vandaar dat ik Sommy zei hihihizquote:
het gaat over het broertje van z'n vriendinquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Omdat je de namen niet wilde noemen zou het iemand kunnen zijn die wij ook kennen en jij dus irl kent. Vandaar dat ik Sommy zei hihihiz
lol, dat kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het gaat over het broertje van z'n vriendin
Ik moet nog steeds cadeau's kopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lol, dat klopt
maar laat maar, ik heb al een gedicht in elkaar geflanst
www.sinterklaasgedichten.nlquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarna meteen door, gedicht maak ik morgen wel
Pierre had het broertje van z'n vriendin toch? Ik ben ik in de warquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het gaat over het broertje van z'n vriendin
Klopt, 2x zelfsquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Pierre had het broertje van z'n vriendin toch? Ik ben ik in de war
Ja vulvakobold komt bijdehand doen met "het gaat over het broertje van z'n vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |