Echt fantastisch!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef Parvus het volgende:
Ik zit bij studentenvereniging Golden Shower, waar de mannen elke vrijdagavond elkaar onder plassen. En dat voor maar ¤ 1,20 per kwartaal!
ik moest ff denken, maar nou snap ik mquote:
Ik ben vanaf 7.30 alweer an die arbeit..quote:Op zondag 5 december 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd vroeg wakker
Alleen mijn vriendin ligt nog te pitten..
quote:Op zondag 5 december 2010 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 7.30 alweer an die arbeit..
En voor je vriendin:
[ afbeelding ]
Ik werk in een geriatrisch zorgcentrum, in de volksmond een bejaardentehuisquote:Op zondag 5 december 2010 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik ben bij haar, ik wil naar huis, maar ze moet me brengen.. dus dat wordt wachten.;(
Waar werk je eigenlijk
Zwaar chillquote:Op zondag 5 december 2010 09:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik werk in een geriatrisch zorgcentrum, in de volksmond een bejaardentehuis![]()
Ik ben receptionist, daarom kan ik de hele dag een beetje op Fok hangen
Ik werk alleen op zondagen, vandaar dat je me op zondag zoveel hier zietquote:
Wat een dagenquote:Op zondag 5 december 2010 09:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik werk alleen op zondagen, vandaar dat je me op zondag zoveel hier ziet![]()
Ik zal eens beschrijven hoe mijn gemiddelde dag eruit ziet:
07.30 - 08.00 Binnenkomst met koffie en nieuws lezen
08.00 - 08.30 Koffie en nieuws lezen
08.30 - 09.00 Koffie en nieuws lezen, Fok checken
09.00 - 11.00 Koffie, nieuwe topics op Fok checken en ouwehoeren met bejaarden
11.00 - 12.00 Koffie. spelletjes spelen op kongregate.com en ouwehoeren met bejaarden
12.00 - 12.15 Koffie. verplicht pauze houden, slap ouwehoeren met leuke verpleegsters en roken
12.15 - 13.00 Koffie, nieuws lezen en Fok checken, bejaarden zijn aan het eten
13.00 - 13.30 Koffie drinken en ouwehoeren met leuke verpleegsters, Fok checken
13.30 - 14.00 Koffie drinken en ouwehoeren met bejaarden, Fok checken
14.00 - 14.30 Koffie drinken en ouwehoeren met leuke verpleegsters, Fok checken
14.30 - 15.00 Koffie drinken en ouwehoeren met bejaarden, Fok checken
15.00 - 15.15 Rokend terug naar huis fietsen
quote:Op zondag 5 december 2010 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een dagen
Ouwehoeren met verpleegsters... jonge verpleegsters?
Zeker lekkahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Wtfquote:Op zondag 5 december 2010 10:16 schreef dreamzk het volgende:
Gisteren 12 uur over gedaan om in Londen te komen. Heb 8 uur lang naar een bord gekeken waar mijn vertraging steeds maar weer uitliep, klote sneeuw
Poging gedaan tot het spotten van knappe vrouwen die er helaas niet waren. Wel yuri (joeri) mulder gezien. Grootste gedeelte gezeten en gebaald van de sneeuwquote:Op zondag 5 december 2010 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
WtfWat heb je al die tijd gedaan?
Serieus, hoe kan je je zoveel uren vermaken met zitten en balenquote:Op zondag 5 december 2010 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Poging gedaan tot het spotten van knappe vrouwen die er helaas niet waren. Wel yuri (joeri) mulder gezien. Grootste gedeelte gezeten en gebaald van de sneeuw
Niet, was zwaar klote. Enige hoogtepuntje was dat ik een voucher voor 15euro kreeg en me ziek heb gegeten in een toko daarzoquote:Op zondag 5 december 2010 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je je zoveel uren vermaken met zitten en balen
Dat zou ik inderdaad ook gaan doenquote:Op zondag 5 december 2010 11:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Niet, was zwaar klote. Enige hoogtepuntje was dat ik een voucher voor 15euro kreeg en me ziek heb gegeten in een toko daarzo
Oplader zat in mn ingechekte bagage, anders had ik wel 8 uur lang Gossip Girl gekekenquote:Op zondag 5 december 2010 12:05 schreef PierreTT het volgende:
Of, als een ekte nerd, je laptop pakken en 8 uur lang gaan Fokken
Had weinig keus he, elke keer zou mn vliegtuig binnen 30min vertrekken dus ik dacht elke keer weer, yeeee bijna vertrekken. Was ook zo fijn geregeld op schiphol, nergens kon iemand je wat vertellen, beetje attitude van: jullie hebben vertraging, kut voor je, ik ga naar huisquote:Op zondag 5 december 2010 12:16 schreef Michhas het volgende:
8 uur![]()
Dat is echt fucking langWauw... Respect dat je het hebt uitgehouden
Dit kan je niet menenquote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Oplader zat in mn ingechekte bagage, anders had ik wel 8 uur lang Gossip Girl gekeken(en nee, ik ben niet gay, best een aardige serie)
Ga toch weg, Chuck is een baas en de vrouwen zijn geil.quote:Op zondag 5 december 2010 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit kan je niet menenIk heb veel series geken met mijn vriendin, en twee daarvan waren echt de grootste afvoerput der televisieland: Gossip Girl en Glee. Gossip Girl is wel iets beter dan Glee, maar wat een afzichtelijk slechte televisie is dat
Ok je bent zojuist 16 treden gedaald op de respect-ladderquote:Op zondag 5 december 2010 12:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ga toch weg, Chuck is een baas en de vrouwen zijn geil.
Geen idee of Chuck een baas is en de vrouwen zijn misschien wel geil, maar het is en blijft absurd slechte televisie, want vrouwentelevisie. Net zoals Glee. En nee, ik verander mijn mening niet.quote:Op zondag 5 december 2010 12:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens manquote:Op zondag 5 december 2010 12:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
en hij heeft altijd supervette kleren aan
quote:
Had je gedronken?quote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
vannacht toen ik met de auto terugkwam van een feestje als een debiel met keiharde koekoek boem boem muziek aan op de snelweg lopen driften, lang leve de kapotte ABS
een heel klein beetje maarquote:
Wat is een klein beetje?quote:
Niks, hij heeft een falend kapselquote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niks mis mee, klassiek en toch modernalleen de kleuren zijn iets minder
4 a 5 denk ikquote:
Bedoel je nou de Ak-47 of de AK-74?quote:Op zondag 5 december 2010 14:15 schreef KoningStoma het volgende:
Na de ontdekking van de ak-47u maar iets van 5 potjes van de 20 onder een kd van 3 gespeeldDat ding is overpowered.
Echte mannen weten waar ze het over hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens man![]()
Oke, het verhaal is slecht, maar damn die chicks die erin zittenPlus Chuck is inderdaad een fucking baas, en hij heeft altijd supervette kleren aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |