Dat is bij mij ook toevallig het geval trouwensquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja vulvakobold komt bijdehand doen met "het gaat over het broertje van z'n vriendin", terwijl jij dat was, en niet Rossdale.
Dus vulvakabouter stfu.
Ja uiteindelijk blijkt het dus wel te kloppen toevallig haha. Maar hij deed zo'nquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook toevallig het geval trouwens
Zelfs ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk blijkt het dus wel te kloppen toevallig haha. Maar hij deed zo'nsmilie erbij alsof ik het allemaal weer niet snapte
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja vulvakobold komt bijdehand doen met "het gaat over het broertje van z'n vriendin", terwijl jij dat was, en niet Rossdale.
Dus vulvakabouter stfu.
Düsseldorf is een leuke stad, zeker rond deze van het jaar. En sowieso omdat Duitsland > Nederland.quote:
en jij hebt daar tijd en geld voor?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Düsseldorf is een leuke stad, zeker rond deze van het jaar. En sowieso omdat Duitsland > Nederland.
ik heb daar geen geld voor hoor, en al helemaal geen tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Net of je dat soort dingen niet kunt doen als niet-scholier. Lijkt me complete onzin.
Ik betaal standaard 150e per maand en daarboven op krijg ook nog eens contributie 1x per jaar a 200equote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef Fsmxi het volgende:
Btw, kaobold, was die 105 euro voor die studentenvereniging nou per maand of per jaar
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Misschien jezelf eens wat minder volgieten?
150 per maand aan "vaste lasten" en 107 contributie voor 1 jaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:00 schreef Fsmxi het volgende:
Btw, kaobold, was die 105 euro voor die studentenvereniging nou per maand of per jaar
welke vereniging zit jij uberhaupt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik betaal standaard 150e per maand en daarboven op krijg ook nog eens contributie 1x per jaar a 200e
En om het nog duurder te maken dit jaar, 110e per maand voor lustrum eraf. Ben ik even blij dat ik een goed betaald bijbaantje heb
Heb ik toch al eerder vermeld dacht ik? USCquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[..]
150 per maand aan "vaste lasten" en 107 contributie voor 1 jaar
[..]
welke vereniging zit jij uberhaupt?
zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb ik toch al eerder vermeld dacht ik? USC
ja misschien wel, maar ik ken mezelf, dat gaat toch wel op aan iets anders danquote:
Feuten is mix tussen Leiden en Amsterdam, wij zijn ongemengd. Als je trouwens gelooft dat dat waarheidsgetrouw isquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:29 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zou goed kunnen ja
zijn dat trouwens niet die gasten van feuten? of is dat amsterdam?
tuurlijk niet, maar ik wist dat dat een of ander corps ergens was, wist ik veel welkquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Feuten is mix tussen Leiden en Amsterdam, wij zijn ongemengd. Als je trouwens gelooft dat dat waarheidsgetrouw is
Ze hebben een beetje van alles bij elkaar geraapt. Hebben wel dit jaar een nep-feut van hen uit onze KMT gevist.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:05 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar ik wist dat dat een of ander corps ergens was, wist ik veel welk
whehe, gewoon van BNN?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ze hebben een beetje van alles bij elkaar geraapt. Hebben wel dit jaar een nep-feut van hen uit onze KMT gevist.
Ja blijkbaar had BNN naar bijna alle corpera 1 of meerdere nep-feuten gestuurd om wat achtergrond informatie te krijgen over hoe het allemaal gaatquote:
hadden ze beter naar virgiel en vindicat kunnen sturenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja blijkbaar had BNN naar bijna alle corpera 1 of meerdere nep-feuten gestuurd om wat achtergrond informatie te krijgen over hoe het allemaal gaat
Waarom naar die twee? (vindicat is trouwens ook corpsquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:48 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hadden ze beter naar virgiel en vindicat kunnen sturen
2 zwaarste ontgroeningen in NLquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom naar die twee? (vindicat is trouwens ook corps)
Zijn jullie nu zelfs al zwaarste? Tering dan stellen wij echt niks meer voor, sinds fysiek geweld is afgeschaft is het al een lachertje maar gepasseerd worden door een niet corpera, de schaamtequote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
2 zwaarste ontgroeningen in NL
het DSC staat trouwens op 3 geloof ik
Vindicat zit bij corps en albertus magnus is van virgiel een zuster vereniging.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
wist niet dat dat corps was, zit ook bij het AHC, waar virgiel ook bij zit
vindicat dacht ik ook, kan het mis hebben hoor, albertus is sowieso zustervereniging inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vindicat zit bij corps en albertus magnus is van virgiel een zuster vereniging.
fysiek geweld is bij virgiel niet nodig, je wordt hoe dan ook kapot gemaakt, daar hebben ze geen geweld voor nodigquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zijn jullie nu zelfs al zwaarste? Tering dan stellen wij echt niks meer voor, sinds fysiek geweld is afgeschaft is het al een lachertje maar gepasseerd worden door een niet corpera, de schaamte
Maar kdacht dat ze wel bij veritas nog een paar naar binnen hadden gepropt, mischien bij jullie ook dus
Ach het is het totaal plaatje he, fysiek en mentaal. Ik was echt helemaal kapot na die 3 weken. Kijk er nu wel met een glimlach op terugquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:49 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
fysiek geweld is bij virgiel niet nodig, je wordt hoe dan ook kapot gemaakt, daar hebben ze geen geweld voor nodig
het DSC hebben ze ook erge dingen man, fucking hell, maar die KMT is vooral mentaal, en die van ons zwaar fysiek
klopt maar het is net waar je de nadruk op legt. daar worden ze voor stront uitgemaakt en wij moesten door de stront kruipen bij wijze vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach het is het totaal plaatje he, fysiek en mentaal. Ik was echt helemaal kapot na die 3 weken. Kijk er nu wel met een glimlach op terug
Hehe wij mochten als eerstejaars de feuten niet aanraken. Dat is een privilege voor ons ouderejaarsquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
klopt maar het is net waar je de nadruk op legt. daar worden ze voor stront uitgemaakt en wij moesten door de stront kruipen bij wijze van
maar ik kan er nu ook wel om lachen jaik heb heel veel zin om volgend jaar falers te gaan feuten
bij ons juist wel, de ouderejaars zijn juist veel minder hard voor de feuten, ook wel logisch, want bij de sjaarsch is het nog het "verst"quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hehe wij mochten als eerstejaars de feuten niet aanraken. Dat is een privilege voor ons ouderejaars
Ach ieder zo zijn ding he stoma, ken genoeg mensen die het ook helemaal niks vindenquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik blijf het een triest fenomeen vinden
I couldn't agree morequote:Op zaterdag 4 december 2010 02:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik blijf het een triest fenomeen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |