Neequote:
Moest werken en dacht kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nu mis ik de race. Kom ik thuis zet tv en bam zijn ze nog maar in ronde 35 precies op de helft dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef dreamzk het volgende:
De tering wat was het een race geworden, een van de spannendste races die ik ooit gezien heb
Balen voor Hamilton idd, ben altijd voor Mclaren. Vanaf het eerste jaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moest werken en dacht kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nu mis ik de race. Kom ik thuis zet tv en bam zijn ze nog maar in ronde 35 precies op de helft dus.![]()
Maar wat de neuk button?Eerst blind zijn voor hamilton en alonso er af rijden. En dan als nog winnen. Mag hopen dat tie gediskwalicieerd wordt.
![]()
kut zooi weer geen resultaat voor me brotha Lewis.
Dat niet, maar hij was zeker leukquote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef dreamzk het volgende:
De tering wat was het een race geworden, een van de spannendste races die ik ooit gezien heb
Kben groot red bull fan maar dikke kudos voor Button hoe hij gereden heeft, op een gegeven moment stond hij laatste, 6 keer in de pits geweest en 1 ronde met een lekke band moeten rijden. Te bizar dat hij dan nog heeft gewonnenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moest werken en dacht kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut nu mis ik de race. Kom ik thuis zet tv en bam zijn ze nog maar in ronde 35 precies op de helft dus.![]()
Maar wat de neuk button?Eerst blind zijn voor hamilton en alonso er af rijden. En dan als nog winnen. Mag hopen dat tie gediskwalicieerd wordt.
![]()
kut zooi weer geen resultaat voor me brotha Lewis.
quote:
Hangt er vanaf hoe groot je de groep "één van de" maaktquote:
Ik gok zo dat je niet de enige in dit topic bent die er zo bij zit.quote:
Aha, mooiboyquote:Op maandag 13 juni 2011 03:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb 'm weken geleden al gezien. Goede film.
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vulva-kobold.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:33 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, ik kwam net op google een oud mw2 topic tegen, van een maand na de release van BO.
[..]
Ik vind het ook nog steeds een kutgame hoor, maar jullie willen niet anders spelenquote:Op maandag 13 juni 2011 05:33 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, ik kwam net op google een oud mw2 topic tegen, van een maand na de release van BO.
[..]
Gewoon terecht.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds een kutgame hoor, maar jullie willen niet anders spelen
Ja wat dacht van DiRT 3?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb 40 euro aan vvv bonnen gekregen, nu de vraag welke game ik moet scoren?
Dat heb ik vroeger echt 3 keer ofzo met een javelin gehad, zo kut is dat.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:14 schreef SoldMayor het volgende:
Dit gebeurde gisteren dus met onze baas Nelis8
Maar komt er binnen nu en korte tijd nog wat anders moois uit?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja wat dacht van DiRT 3?
Of LA NOIRE
UFC 131 gaan kijken als een echte man of alles van Dream downloaden. Zie je eens een echte sport in plaats van dat saaie autosportquote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef dreamzk het volgende:
Eens zien wat ik vandaag met mn vrije tijd ga doen
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
UFC 131 gaan kijken als een echte man of alles van Dream downloaden. Zie je eens een echte sport in plaats van dat saaie autosport
Mond spoelen met zeep Stefke!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
UFC 131 gaan kijken als een echte man of alles van Dream downloaden. Zie je eens een echte sport in plaats van dat saaie autosport
Maar even serieus voor veel sporten heb ik wel iets van interesse in maar voor auto sport heb ik dit nooit gehad. De helft van de tijd is de helft van het deelnemersveld kansloos omdat ze een slome auto hebben. Ik hou van sporten waarin van alles kan gebeuren en dit is bij motorsport gewoon een stuk minderquote:
Oke, ik accepteer dit wel als een enigszins valide argumentquote:Op maandag 13 juni 2011 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar even serieus voor veel sporten heb ik wel iets van interesse in maar voor auto sport heb ik dit nooit gehad. De helft van de tijd is de helft van het deelnemersveld kansloos omdat ze een slome auto hebben. Ik hou van sporten waarin van alles kan gebeuren en dit is bij motorsport gewoon een stuk minder
Precies net zoals wielrennen het is waarschijnlijk nu toch al duidelijk dat of Schlek of Contador de tour gaat winnen waarom zou ik dan nog gaan kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, ik accepteer dit wel als een enigszins valide argument
In vechtsport kan gewoon alles gebeuren er hoeft maar een over hand right op je kaak te komen en je ligt op je rug of een submission die uit iedere hoek kan komen is ook prachtig om te zien. Alleen denken mensen vaak dat het gewoon raggen is terwijl het een heel ingewikkelde sport is waar techniek vaak boven pure kracht gaatquote:Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef PierreTT het volgende:
Wielrennen is ook een van de sporten die ik redelijk saai vind ja
Dat hoef je mij niet uit te leggen want ik vind UFC sowieso al leukquote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In vechtsport kan gewoon alles gebeuren er hoeft maar een over hand right op je kaak te komen en je ligt op je rug of een submission die uit iedere hoek kan komen is ook prachtig om te zien. Alleen denken mensen vaak dat het gewoon raggen is terwijl het een heel ingewikkelde sport is waar techniek vaak boven pure kracht gaat
Over 3 maanden mag ik voor mijn bruine band in BJJ gaan en dan wil ik me weer wat meer gaan focussen op het Muay Thai gedeelte al heb ik een schurft hekel aan al die mocro's die daar ook trainenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen want ik vind UFC sowieso al leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Fsmxi het volgende:
Wat ik me dus net realiseer he...Boeie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Vindt aan wielrennen ook geen kont en UFC is ook een bijzodner mooie sport om te kijken. Wat is dat dream eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In vechtsport kan gewoon alles gebeuren er hoeft maar een over hand right op je kaak te komen en je ligt op je rug of een submission die uit iedere hoek kan komen is ook prachtig om te zien. Alleen denken mensen vaak dat het gewoon raggen is terwijl het een heel ingewikkelde sport is waar techniek vaak boven pure kracht gaat
Dream en Pride zijn/waren Aziatische MMA bonden. Daar mag ook gewoon als iemand op de grond ligt op het gezicht worden geschopt en dergelijke. De regels zijn nog veel losser dan in de UFCquote:Op maandag 13 juni 2011 13:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vindt aan wielrennen ook geen kont en UFC is ook een bijzodner mooie sport om te kijken. Wat is dat dream eigenlijk?
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over 3 maanden mag ik voor mijn bruine band in BJJ gaan en dan wil ik me weer wat meer gaan focussen op het Muay Thai gedeelte al heb ik een schurft hekel aan al die mocro's die daar ook trainen
Nee maar dat zijn van die typische patser mocro'squote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]geen rellen zoeken met Stef dus, check. En van die mocro's, wat is daar erg aan? Terroriseren die gasten daar alles ofzo?
Ah, ja dat ken ikquote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn van die typische patser mocro's
Te downloaden ook?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dream en Pride zijn/waren Aziatische MMA bonden. Daar mag ook gewoon als iemand op de grond ligt op het gezicht worden geschopt en dergelijke. De regels zijn nog veel losser dan in de UFC
Sommige van die gasten zijn wel ziek goed maar dat zijn ook niet de vervelende gastenquote:
Jawel zal eens wat linkjes opzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre:Thnx, straks ff checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre:DL staat aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Volgens mij zit in deze Dream ook een gast die zijn arm breekt door een armbar te ziek voor woordenquote:
Hij is een limbo, daar dizcriminieren ze heel veel.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]geen rellen zoeken met Stef dus, check. En van die mocro's, wat is daar erg aan? Terroriseren die gasten daar alles ofzo?
Dat wil ik dan net niet zienquote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij zit in deze Dream ook een gast die zijn arm breekt door een armbar te ziek voor woorden
Mwoah zo goor ziet het er niet uitquote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat wil ik dan net niet zienKan heel veel hebben maar botten die breken waarna je het ledemaat los ziet hangen
Kben benieuwd.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah zo goor ziet het er niet uit
Heb geen MW2 meerquote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben benieuwd.
Ik wil schieten, iemand mee doen?
Homefront, BO, Halo 3, GTA4, Battlefield MC2, Quake 4. Maakt me niet zoveel uitquote:
BO, ik doe mee! Even opstaan uit mn bedquote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Homefront, BO, Halo 3, GTA4, Battlefield MC2, Quake 4. Maakt me niet zoveel uit
Je moet me wel ff invite sturen, mn NAT is de kut opgegaanquote:Op maandag 13 juni 2011 13:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BO, ik doe mee! Even opstaan uit mn bed
Kom zometeen wel evenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
O fuck, wij kunnen elkaae nooit joinen ouwequote:Op maandag 13 juni 2011 13:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je moet me wel ff invite sturen, mn NAT is de kut opgegaan
Wat is de sanctus virgilius?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hahahaha aardappel, m'n clubgenoot heeft de sanctus virgilius gejat.
Stef komt ons zo meteen reddenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O fuck, wij kunnen elkaae nooit joinen ouwe
De mascotte van de toko, net zoiets als de phoenix van het dsc.quote:
Nuketown 24/7 kun je wel dikke scores halen alleen na een uurtje ben ik het al beuquote:Op maandag 13 juni 2011 13:30 schreef dreamzk het volgende:
24/7 Nuketown, wtffff... En daar doen 40k mensen aan mee
Hola supermercado, telebancos por aquí?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Vandaag precies twee weken bezig met cursus Spaans, schiet al aardig op
Los jóvenes de hoyquote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hola supermercado, telebancos por aquí?
quote:
Met ze allen hier aan de halo3quote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |