Mond spoelen met zeep Stefke!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
UFC 131 gaan kijken als een echte man of alles van Dream downloaden. Zie je eens een echte sport in plaats van dat saaie autosport
Maar even serieus voor veel sporten heb ik wel iets van interesse in maar voor auto sport heb ik dit nooit gehad. De helft van de tijd is de helft van het deelnemersveld kansloos omdat ze een slome auto hebben. Ik hou van sporten waarin van alles kan gebeuren en dit is bij motorsport gewoon een stuk minderquote:
Oke, ik accepteer dit wel als een enigszins valide argumentquote:Op maandag 13 juni 2011 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar even serieus voor veel sporten heb ik wel iets van interesse in maar voor auto sport heb ik dit nooit gehad. De helft van de tijd is de helft van het deelnemersveld kansloos omdat ze een slome auto hebben. Ik hou van sporten waarin van alles kan gebeuren en dit is bij motorsport gewoon een stuk minder
Precies net zoals wielrennen het is waarschijnlijk nu toch al duidelijk dat of Schlek of Contador de tour gaat winnen waarom zou ik dan nog gaan kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, ik accepteer dit wel als een enigszins valide argument
In vechtsport kan gewoon alles gebeuren er hoeft maar een over hand right op je kaak te komen en je ligt op je rug of een submission die uit iedere hoek kan komen is ook prachtig om te zien. Alleen denken mensen vaak dat het gewoon raggen is terwijl het een heel ingewikkelde sport is waar techniek vaak boven pure kracht gaatquote:Op maandag 13 juni 2011 12:51 schreef PierreTT het volgende:
Wielrennen is ook een van de sporten die ik redelijk saai vind ja
Dat hoef je mij niet uit te leggen want ik vind UFC sowieso al leukquote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In vechtsport kan gewoon alles gebeuren er hoeft maar een over hand right op je kaak te komen en je ligt op je rug of een submission die uit iedere hoek kan komen is ook prachtig om te zien. Alleen denken mensen vaak dat het gewoon raggen is terwijl het een heel ingewikkelde sport is waar techniek vaak boven pure kracht gaat
Over 3 maanden mag ik voor mijn bruine band in BJJ gaan en dan wil ik me weer wat meer gaan focussen op het Muay Thai gedeelte al heb ik een schurft hekel aan al die mocro's die daar ook trainenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen want ik vind UFC sowieso al leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Fsmxi het volgende:
Wat ik me dus net realiseer he...Boeie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Vindt aan wielrennen ook geen kont en UFC is ook een bijzodner mooie sport om te kijken. Wat is dat dream eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In vechtsport kan gewoon alles gebeuren er hoeft maar een over hand right op je kaak te komen en je ligt op je rug of een submission die uit iedere hoek kan komen is ook prachtig om te zien. Alleen denken mensen vaak dat het gewoon raggen is terwijl het een heel ingewikkelde sport is waar techniek vaak boven pure kracht gaat
Dream en Pride zijn/waren Aziatische MMA bonden. Daar mag ook gewoon als iemand op de grond ligt op het gezicht worden geschopt en dergelijke. De regels zijn nog veel losser dan in de UFCquote:Op maandag 13 juni 2011 13:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vindt aan wielrennen ook geen kont en UFC is ook een bijzodner mooie sport om te kijken. Wat is dat dream eigenlijk?
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over 3 maanden mag ik voor mijn bruine band in BJJ gaan en dan wil ik me weer wat meer gaan focussen op het Muay Thai gedeelte al heb ik een schurft hekel aan al die mocro's die daar ook trainen
Nee maar dat zijn van die typische patser mocro'squote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]geen rellen zoeken met Stef dus, check. En van die mocro's, wat is daar erg aan? Terroriseren die gasten daar alles ofzo?
Ah, ja dat ken ikquote:Op maandag 13 juni 2011 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn van die typische patser mocro's
Te downloaden ook?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dream en Pride zijn/waren Aziatische MMA bonden. Daar mag ook gewoon als iemand op de grond ligt op het gezicht worden geschopt en dergelijke. De regels zijn nog veel losser dan in de UFC
Sommige van die gasten zijn wel ziek goed maar dat zijn ook niet de vervelende gastenquote:
Jawel zal eens wat linkjes opzoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre:Thnx, straks ff checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre:DL staat aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze wil je sowieso zien
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Volgens mij zit in deze Dream ook een gast die zijn arm breekt door een armbar te ziek voor woordenquote:
Hij is een limbo, daar dizcriminieren ze heel veel.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]geen rellen zoeken met Stef dus, check. En van die mocro's, wat is daar erg aan? Terroriseren die gasten daar alles ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |