Volgens mij heb jij daar best vaak last van ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Frankii het volgende:
I
[..]
Ik heb altijd een goedgevulde koelkast op mijn kamer, dus voordat we gaan stappen op zaterdag komen hier vaak een hoop mensen mijn koelkast leegzuipen. Zelfs dan zijn er mensen die nog geen biertje terug geven, ik vraag er dan ook gewoon om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:39 schreef SoldMayor het volgende:
Gamertag: PierreTT
Call of Duty: Black Ops
PLAYING RIGHT NOW
Started 11 hours ago
wtf echt Pierre?
11 uur?![]()
LOL wat een baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
PLAYING RIGHT NOW
Started 11 hours ago
wtf echt Pierre?
11 uur?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ik kan jullie niet missen! Nee wacht op schiphol, om 5 uur vertrek ik.quote:
PLAYING RIGHT NOW
Started 11 hours ago
wtf echt Pierre?
11 uur?![]()
11 uur geleden aangezet ja, tussendoor nog pauze gehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Dan is het goed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 04:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
11 uur geleden aangezet ja, tussendoor nog pauze gehouden
Ja wil ik wel, nog 55 minuten en dan zyn jullie echt van me af!quote:
Was ik gisteren eindelijk bij knoxx, bugt die missiequote:
Wie gaat er dan ook zuipen net voor z'n tentamen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:20 schreef dreamzk het volgende:
Niggas only op dit uur. En niet om stoer te doen, maar ik kan helemaal niks meer aan. Drink even 12 bier en ik ben echt helemaal van de kaart. Heb al rondje om mijn wijk gelopen in de hoop dat ik soberder wordt maar tot nu toe typ ik op recht op geheugen van wat waar zit want ik ben helem aal van de kaart. Hoern tentamens
Hahaha wtfquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was ik gisteren eindelijk bij knoxx, bugt die missieGewoon weer een compleet andere bug
Omdat ik dus ook al een marcus missie had, zet hij nu bij de officiele Knoxx missie geen vinkje bij "Expose ammunitions". Weer dat stuk helemaal voor niets gedaan
Misschien dat ik vanmiddag nog wel even zo'n Arena ga doen, dan wacht ik gewoon bij ronde 19, kunnen jullie vanavond joinen en krijgen jullie de achievementquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig is die armory ook in een half uurtje door te rammen, maar toch vervelend
Welke achievement?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanmiddag nog wel even zo'n Arena ga doen, dan wacht ik gewoon bij ronde 19, kunnen jullie vanavond joinen en krijgen jullie de achievement
Ben net klaar met mn tentamens maar daardoor 1.5 maand niet gedronken en is mn resistentie helemaal weg. Daarom schold ik op mn tentamensquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zuipen net voor z'n tentamen.
Ik word gehypnotiseerd door dat GIFje, kan niet wegkijkenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heggen snoeien als ik ergens een pleuris hekel aan heb
Over welk spel gaat dit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig is die armory ook in een half uurtje door te rammen, maar toch vervelend
Ik heb hem ook gehaald, alleen die no lifers speelde teveel en liep ik na 1 dag weer hopeloos achterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef Frankii het volgende:
[..]
Over welk spel gaat dit?
Ah Borderlands, ik had em niet gekocht omdat ik dan alleen zou spelen. Nu ben ik zeker weer te laat?
Ik had vrijdag nog 15G, maar 1x gespeeld. Toen had ik wat gekregen van Michhas, waardoor ik m gister al uitgespeeld had.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehaald, alleen die no lifers speelde teveel en liep ik na 1 dag weer hopeloos achter
Paljas.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb het geeneens af kunnen maken omdat ik door de kabel sneed
Najah eigenlijk is het niet mijn heg dus hoef ik het ook niet te doen alleen wordt ik zeiknat als het heeft geregend en ik door de steeg moet.quote:
Doe je mee BO?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb het geeneens af kunnen maken omdat ik door de kabel sneed
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef KoningStoma het volgende:
-Kamer opruimen
-vind niet leeg melkpak
[ afbeelding ]
-Kamer opruimen
-vind niet leeg melkpak
[ afbeelding ]
-Kamer opruimen