Jamaar jij wordt ook al oud, dus ik dacht dat je misschien niet zo snel meer kon nadenken.quote:
ff aan me mama vragenquote:
You name it, i game itquote:
Dat ding kan hier eindelijk weg?quote:
quote:
Ik ga zo even pizza eten, dan kom ik wel even meeknallen weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik kom hier alvast even gedag zeggen, aangezien ik zo ff ga proberen te slapen en dan op naar schiphol. Geniet van jullie rust hier zonder mij! Tot over 10 dagen dan maar!![]()
Even een kleine sfeerimpressie.
Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Ik kom hier alvast even gedag zeggen, aangezien ik zo ff ga proberen te slapen en dan op naar schiphol. Geniet van jullie rust hier zonder mij! Tot over 10 dagen dan maar!![]()
Vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke mongool gaat er nou weer op vakantie.
Wat ben je dan voor autist.
En nog naar Kos ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, veel plezier.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Enjoy, wij houden de straten hier wel veilligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Veel plezier daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij het nou goedmaakt met vakantie foto's. want sharpdressed heeft ze nooit laten zien
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Toch niet overheen gepist hequote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat ding kan hier eindelijk weg?Ligt al weken naast de bank
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Veel plezier daar.
Als jij het nou goedmaakt met vakantie foto's. want sharpdressed heeft ze nooit laten zien
Ik heb daar draadloos internet, zal wel een keer wat posten zodat jullie de week door kunnen komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Veel plezier daar.
Die van titty zijn wss ook leuker om te kijken dan van een 30-jarige vent.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Veel plezier daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |