quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef KoningStoma het volgende:
-Kamer opruimen
-vind niet leeg melkpak
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:06 schreef PierreTT het volgende:
Fuck, vergist in de datum, blijkbaar heb ik morgenochtend tentamen ipv volgende week
MW2, BO, Borderlands, F1 2010, FM3, Dirt3, LA Noire, alles wordt hier gespeeldquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Spelen jullie überhaupt nog MW2 of is dit een SC?
Ik heb vandaag wel genoeg gegamedquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er mensen die NU ff een potje willen doen?
Gruwelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:57 schreef PierreTT het volgende:
Oh, en vergeet niet World Championship Korfbal 2011 en Apenkooi Challenge 2012
Nicequote:Op woensdag 15 juni 2011 07:29 schreef Bozz187 het volgende:
Shiiit heb me gewoon 1uur verslapen. En nog op tijd op werk
linkje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die bread gast van toen straks zit ook op Youtube zie ik net
Dan sta je echt altijd veel te vroeg opquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:29 schreef Bozz187 het volgende:
Shiiit heb me gewoon 1uur verslapen. En nog op tijd op werk
Ik zit op mijn werk met koffiequote:Op woensdag 15 juni 2011 07:48 schreef tliciouz het volgende:
Zo, ik ben veilig aangekomen zoals te verwachten was.Zit nu lekker by het zwembad aan het ontbijt met wifi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan sta je echt altijd veel te vroeg op
[..]
Ik zit op mijn werk met koffienee want ik moet altijd ff goed wakker worden, want nu zit ik hier als een zombie op het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk met koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |