mokkels op het strandquote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die van titty zijn wss ook leuker om te kijken dan van een 30-jarige vent.
quote:
quote:
Dan gaan my kitties straks helemaal apeshit!quote:
Katten.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan gaan my kitties straks helemaal apeshit!
Dit stukje is echt pure waarheid.quote:
Lotte?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:09 schreef Frankii het volgende:
Vrienden die nooit geld hebben om eens wat te gaan doen. En dan specifiek vrouwen die niet eens genoeg geld hebben om terug te smsen
Ik heb ook niet gezegd dat zij geen geld heeft.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar een internet abbonement kost wel geld
Wie dan?quote:
Vrienden die nooit een rondje geven maar altijd andermans bier op zitten te zuipenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:09 schreef Frankii het volgende:
Vrienden die nooit geld hebben om eens wat te gaan doen. En dan specifiek vrouwen die niet eens genoeg geld hebben om terug te smsen
Ik heb altijd een goedgevulde koelkast op mijn kamer, dus voordat we gaan stappen op zaterdag komen hier vaak een hoop mensen mijn koelkast leegzuipen. Zelfs dan zijn er mensen die nog geen biertje terug geven, ik vraag er dan ook gewoon om.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vrienden die nooit een rondje geven maar altijd andermans bier op zitten te zuipen
Ik heb ook nooit geld...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:09 schreef Frankii het volgende:
Dat sowieso!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vrienden die nooit een rondje geven maar altijd andermans bier op zitten te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |