Halo.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met ze allen hier aan de halo3dat heb ik echt al lang niet meer gedaan...
betere hit detection dan alle COD's bij elkaar.quote:
De hitdetectie is goed, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik vind het een zouteloos, saai, te langzaam spel. Daarbij staat heel de setting me totaal niet aan. Maargoed, ik kan begrijpen dat er mensen zijn die het leuk vinden, ik heb alleen nooit begrepen waarom het zo'n "top"franchise is geworden.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
betere hit detection dan alle COD's bij elkaar.
De vormgeving is misschien niet super maar het is wel een shooter die op console de standaard gezet had.
Maar balanced betekent niet meteen leuk. Dat hebben we bij Black Ops wel gezien. Dat werd ook gruwelijk snel saai.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
Omdat het ook meteen balanced is en dat zijn ook niet veel shooters op de console.
Het is niet voor niks dat het het grootste spel is bij de MLG's
Zit je al onder de michhas-rommel of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Zit je al onder de michhas-rommel of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb bij de kruidvat wat gehaald om ''rustig'' te blijven, neem er wel 3 tegelijk ofzo.
All good things are wild and free.
Dat was ook niet balanced....quote:Op maandag 13 juni 2011 17:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Maar balanced betekent niet meteen leuk. Dat hebben we bij Black Ops wel gezien. Dat werd ook gruwelijk snel saai.
Voor een COD wel.quote:
Benieuwd of het werkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb bij de kruidvat wat gehaald om ''rustig'' te blijven, neem er wel 3 tegelijk ofzo.
Vast niet, maar het idee dat ik ze genomen heb doet al veel goeds.quote:
Nouja, we lezen het wel in de krant als ze je van de grond af krabben met een tandenborstel.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vast niet, maar het idee dat ik ze genomen heb doet al veel goeds.
Doe even leuk.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nouja, we lezen het wel in de krant als ze je van de grond af krabben met een tandenborstel.
I know, iedereen verteld me dat maar dat werkt niet geruststellend.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vliegen is het veiligste transportmedium
Ach, je sterft wel pijnloos danquote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
I know, iedereen verteld me dat maar dat werkt niet geruststellend.Ik kan niets zien, kan niet om me heen kijken, kan niemand het ding zien besturen, en dat maakt me gek. Op straat, in een auto, op een fiets overal kan ik over me heen kijken. En mochten we neerstorten is de kans op overleven zo klein.
Bij het typen van dit zie ik weer allemaal doemscenario's voor me.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
I know, iedereen verteld me dat maar dat werkt niet geruststellend.Ik kan niets zien, kan niet om me heen kijken, kan niemand het ding zien besturen, en dat maakt me gek. Op straat, in een auto, op een fiets overal kan ik over me heen kijken. En mochten we neerstorten is de kans op overleven zo klein.
Mocht je neerstorten. De kans dat dat gebeurt is ongeveer 1 op 1,5 - 2 miljoen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:23 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Waarom opende ik het filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Into the rough!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Onbemand vliegtuig, geen doden gevallen hierbij. Dit was een test van Air France of ze een vliegtuig konden laten landen zonder piloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:
Sssst.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Onbemand vliegtuig, geen doden gevallen hierbij. Dit was een test van Air France of ze een vliegtuig konden laten landen zonder piloten.
Ohhh, kutkabouter busted!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Onbemand vliegtuig, geen doden gevallen hierbij. Dit was een test van Air France of ze een vliegtuig konden laten landen zonder piloten.
quote:
Ik denk dat iedereen die niet een enorme fanboy is dat ziet.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Silvergator het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat de footage van MW3 aanvoelen als een MW2 (singleplayer) dlc? Niet echt vernieuwend en dat is erg jammer, aangezien je in twee jaar wel een nieuwe engine kan maken.
Ook fanboys zien dat maar die hebben gewoon een 5 centimeter dikke RVS plaat voor hun harses.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die niet een enorme fanboy is dat ziet.
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef Silvergator het volgende:
Maar nee, MW3 komt er bij mij niet in. Ik ga geen game steunen die iedereen zó hard in de arie neukt.
Niet, van World Championship Korfbal 2012quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
Fanbois zijn er niet hier, behalve stoma, die is fanboi van homefront!
Ej, wat mot je nu voor dat stuurwiel van je hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, van World Championship Korfbal 2012
Oh ja, das waar ook. Ik PM wel even wat zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ej, wat mot je nu voor dat stuurwiel van je hebben?
Crysisquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
Jawel hoor, ik ben keiharde fanboy van Assassin's Creed.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
Keiharde fanboy van Forza Motorsportquote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben keiharde fanboy van Assassin's Creed.
Nou ik niet van assassin's creed! wat een kut spel was dat. deel 2 en deel 3 daarin tegenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben keiharde fanboy van Assassin's Creed.
Ik bedoelde meer de hele serie.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou ik niet van assassin's creed! wat een kut spel was dat. deel 2 en deel 3 daarin tegen
Dat snapte ik stiekem ook wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:30 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de hele serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |