abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:46:27 #196
3185 Adelante
To let it go now
pi_98351248
blauwe ballen :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_98351249
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
Lucille Werner :')
_O- :')
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:46:55 #198
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98351264
Kan dit eruit :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:47:16 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_98351277
Een agent die anafabeet is? Handig met boetes schrijven?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:47:28 #200
38824 crew  Droopie
pi_98351286
Analfabete Militair :D
Hell To The Liars
pi_98351300
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef Droopie het volgende:
Analfabete Militair agent :D
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:48:08 #202
9859 crew  Karina
Woman
pi_98351317
_O- je zorgt dat die club alles verliest.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:48:14 #203
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98351323
Verzetsheld Gullit :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:49:17 #204
38824 crew  Droopie
pi_98351379
Bedrijfsfeestje met Martin Gaus :D
Hell To The Liars
pi_98351429
Eerste keer dat ik er niet voor klaar zat deze week. Niks gemist zo te zien...
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:50:38 #206
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98351454
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef waxmask het volgende:
Eerste keer dat ik er niet voor klaar zat deze week. Niks gemist zo te zien...
Het was juist een topshow...
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:50:50 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_98351458
Ikea :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_98351461
Hahaha Raoul. :D Goede fotoronde. :')
Mooie uitzending. :D
pi_98351469
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef Drassss het volgende:

[..]

Het was juist een topshow...
+1
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:51:07 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_98351473
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef waxmask het volgende:
Eerste keer dat ik er niet voor klaar zat deze week. Niks gemist zo te zien...
Jawel man, Harm met zijn joekeloele :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:51:14 #211
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98351478
Prima uitzending: 8,4 ^O^
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:51:25 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_98351486
Ik vond het leuk, Acda was lekker op dreef.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:51:33 #213
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_98351494
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:50 schreef waxmask het volgende:
Eerste keer dat ik er niet voor klaar zat deze week. Niks gemist zo te zien...
hij begon ietwat matig maar werd toch wel leuk :D
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_98351499
Wat is die Jan Slagter een treurige gast zeg. Zo oud worden en toch zo weinig van de wereld begrijpen. :'(

Verder wel meesterlijke aflevering. :D
pi_98351510
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:

pi_98351511
Beste uitzending van het jaar totnutoe, echt super! (Ennu kijken naar jullie reacties :P)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:52:05 #218
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_98351524
:D Heerlijke aflevering weer.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_98351534
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Jawel man, Harm met zijn joekeloele :D
Daar kwam ik binnen. Vond het niet grappig....
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:52:22 #220
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98351535
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef lunapuella het volgende:
Wat is die Jan Slagter een treurige gast zeg. Zo oud worden en toch zo weinig van de wereld begrijpen. :'(
Israël moet Syrië invallen :')
pi_98351540
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef lunapuella het volgende:
Wat is die Jan Slagter een treurige gast zeg. Zo oud worden en toch zo weinig van de wereld begrijpen. :'(

Verder wel meesterlijke aflevering. :D
Jongen, jij dacht dat Slagter erg serieus in de uitzending zat te doen? Natuurlijk niet.
pi_98351563
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef Stofje het volgende:
Beste uitzending van het jaar totnutoe, echt super! (Ennu kijken naar jullie reacties :P)
Neh, aflevering 1 was nog steeds het best. Dit was een vrij lauwe aflevering, maar best aardig weer.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:54:36 #223
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98351631
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Neh, aflevering 1 was nog steeds het best. Dit was een vrij lauwe aflevering, maar best aardig weer.
Deze aflevering moest het i.t.t. andere afleveringen niet alleen van de grappen van Harm hebben.
pi_98351632
Deze was subliem, Acda was weer in ouderwetse topvorm.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:55:04 #225
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_98351654
Thomas Acda wordt steeds beter. Leuke aflevering weer.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_98351655
Hij was leuk :Y.
sig verwijderd door FA
pi_98351656
Goede show.

De gasten hadden hadden zoals vanouds totaal geen toevoeging.
pi_98351703
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
Goede show.

De gasten hadden hadden zoals vanouds totaal geen toevoeging.
Nederland is gewoon te klein voor constant goede gasten. Misschien tijd om bepaalde mensen voor de tweede keer uit te nodigen (Martin Ros?).
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:56:51 #229
38824 crew  Droopie
pi_98351737
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Nederland is gewoon te klein voor constant goede gasten. Misschien tijd om bepaalde mensen voor de tweede keer uit te nodigen (Martin Ros?).
En dan stuurt die viespeuk een sm'tje
Hell To The Liars
pi_98351790
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef lunapuella het volgende:
Wat is die Jan Slagter een treurige gast zeg. Zo oud worden en toch zo weinig van de wereld begrijpen. :'(

Verder wel meesterlijke aflevering. :D
Inderdaad. Serieus voorstellen dat Israël Syrië maar even moet binnenvallen. :')
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:58:16 #231
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98351795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

En dan stuurt die viespeuk een sm'tje
Kluivert bedoel je :D
pi_98351809
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef Staal het volgende:
Thomas Acda wordt steeds beter. Leuke aflevering weer.
Ja inderdaad goede vooruitgang. :)
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 22:59:22 #233
38824 crew  Droopie
pi_98351843
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Kluivert bedoel je :D
Je kan me nog steeds wegvegen hoor, als ik dat zie
Hij wist ook niet wie van Persie was :D
Hell To The Liars
pi_98351902
Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 18 juni 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_Het_Nieuws_s2_a.mp4

[ Bericht 10% gewijzigd door pberends op 18-06-2011 23:07:11 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:00:49 #235
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98351905
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef Droopie het volgende:

[..]

Je kan me nog steeds wegvegen hoor, als ik dat zie
Hij wist ook niet wie van Persie was :D
En over die overtredingen in het strafschopgebied:
"je ziet het niet" _O-
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 23:01:18 #236
38824 crew  Droopie
pi_98351930
Hell To The Liars
pi_98351989
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Droopie het volgende:

Een etter, dat is het
"Aan elkaars lul trekken"
Harm: "In welk gebied was dat?"
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:05:22 #238
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_98352101
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 22:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Nederland is gewoon te klein voor constant goede gasten. Misschien tijd om bepaalde mensen voor de tweede keer uit te nodigen (Martin Ros?).
Hans Dorrestijn en z'n broer ^O^
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_98352274
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef pberends het volgende:

[..]

"Aan elkaars lul trekken"
Harm: "In welk gebied was dat?"

Oh, dat was deze.
pi_98352855
Hij was weer fijn. Eindelijk een aflevering waarin in Acda erg sterk vond.
pi_98353022
Redelijke uitzending, vond wel vreemd dat die (halve) monoloog van Beuk over arrogant personeel er niet uitgeknipt was: "Nee ik heb niks tegen arrogante nieuwelingen" ... "maar ze moeten dan wel iets kunnen, maar dat zie ik snel genoeg"..."Dan kan ik er ook nog wat van leren..."maar dan zeg ik 't wel tegen ze dat ze 't ook anders kunnen brengen" etc etc.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_98353631
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:27 schreef Loohcs het volgende:
Redelijke uitzending, vond wel vreemd dat die (halve) monoloog van Beuk over arrogant personeel er niet uitgeknipt was: "Nee ik heb niks tegen arrogante nieuwelingen" ... "maar ze moeten dan wel iets kunnen, maar dat zie ik snel genoeg"..."Dan kan ik er ook nog wat van leren..."maar dan zeg ik 't wel tegen ze dat ze 't ook anders kunnen brengen" etc etc.
Ze moeten 40 minuten vullen. Ze gaan niet opeens een aflevering van slechts 28 minuten uitzenden.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:48:25 #243
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_98353984
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:27 schreef Loohcs het volgende:
Redelijke uitzending, vond wel vreemd dat die (halve) monoloog van Beuk over arrogant personeel er niet uitgeknipt was: "Nee ik heb niks tegen arrogante nieuwelingen" ... "maar ze moeten dan wel iets kunnen, maar dat zie ik snel genoeg"..."Dan kan ik er ook nog wat van leren..."maar dan zeg ik 't wel tegen ze dat ze 't ook anders kunnen brengen" etc etc.
Ik vind dat je dit verkeerd opgepakt hebt. Hij is wel een eigen onderneming begonnen i.p.v. door te blijven hoeren voor de AH.

Een grote bek is leuk, maar maak het even waar voordat je dit doet. Assertiviteit niks mis mee maar holle vaten wel. En ja, dat onderscheid weet je heel snel te maken. Daar heeft hij gewoon gelijk in. Beuk staat wel open voor verbetering, dat is wat hij zei.

Er staat trouwens een interviewtje in het KvKblaadje. Nog niet gelezen maar ik vond het niet verkeerd wat hij zei in dit programma.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_98354398
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:48 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik vind dat je dit verkeerd opgepakt hebt. Hij is wel een eigen onderneming begonnen i.p.v. door te blijven hoeren voor de AH.

Een grote bek is leuk, maar maak het even waar voordat je dit doet. Assertiviteit niks mis mee maar holle vaten wel. En ja, dat onderscheid weet je heel snel te maken. Daar heeft hij gewoon gelijk in. Beuk staat wel open voor verbetering, dat is wat hij zei.

Er staat trouwens een interviewtje in het KvKblaadje. Nog niet gelezen maar ik vond het niet verkeerd wat hij zei in dit programma.
Ik weet niet hoe jij denkt dat ik het opgepakt heb.

Inhoudelijk was er idd niet veel op aan te merken, maar misschien juist daarom vond ik het niet echt passen in DWHN. Alleen die 'clou' met de scheve microfoon maakte het een heel klein beetje grappig...dat ie vroeg of ie het verhaal nog een keer moest vertellen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_98354414
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 18 juni 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_Het_Nieuws_s2_a.mp4
Bedankt. Die klootzakken bij RTLGemist kunnen ook niks goed doen; dikke return error. :')
  zondag 19 juni 2011 @ 00:19:20 #246
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_98355424
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:57 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij denkt dat ik het opgepakt heb.

Inhoudelijk was er idd niet veel op aan te merken, maar misschien juist daarom vond ik het niet echt passen in DWHN. Alleen die 'clou' met de scheve microfoon maakte het een heel klein beetje grappig...dat ie vroeg of ie het verhaal nog een keer moest vertellen.
Mind you, de gasten zijn nooit de grapjassen natuurlijk. Hooguit per ongeluk grappig. Het is niet achterover leunen en alleen maar schuddebuiken. Dat jij een gast toevallig niet interessant vindt is wat anders. Dat heb ik ook vaker maar dan is je kritiek dus niet terecht of je snapt de formule gewoon niet. Dat kan ook.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_98361991
-edit: niet trollen-

[ Bericht 95% gewijzigd door Mike op 19-06-2011 10:19:35 ]
pi_98362558
:')

ik vond het een leuke aflevering, de beste tot nu toe
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 juni 2011 @ 09:02:42 #249
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98362590
2 JONGENS TEGEN DE MEISJES 1.857.000

3 DIT WAS HET NIEUWS 1.693.000
pi_98362662
What the hell, 1.8 miljoen kijkers voor de jongens tegen de meisjes? Jezus, dat is echt te kansloos.. :')
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 10:13:19 #251
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_98363081
1.857.000 kijkers gisteren. En da's best wel veel voor dit spelletje, alleen het Journaal scoorde nog hoger.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 19 juni 2011 @ 10:18:24 #252
134538 chansadres
Black & White
pi_98363140
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 18 juni 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_Het_Nieuws_s2_a.mp4
Hoe vind je die links? :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_98363212
goede show beste tot nu toe ^O^
pi_98363238
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:13 schreef Mike het volgende:
1.857.000 kijkers gisteren. En da's best wel veel voor dit spelletje, alleen het Journaal scoorde nog hoger.
concurrentie hielp RTL ook wel in de hand. Ik bedoel een of ander verlept wijf op Ned 1 en een tobber die een quiz presenteert op SBS :O
  zondag 19 juni 2011 @ 11:00:33 #256
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_98363729
Het valt me nu trouwens op dat ze alle geluidjes uit het intro hebben weggehaald, het 'kauwen' van het nieuws, en het boeren... Waarom eigenlijk?

[ Bericht 1% gewijzigd door bravo op 19-06-2011 12:15:36 ]
There's no point in living if you can't feel alive
pi_98363771
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:00 schreef bravo het volgende:
Het valt me nu trouwens op dat ze alle geluidjes uit het intro hebbenw eggehaadl, het 'kauwen' van het nieuws, en het boeren... Waarom eigenlijk?
Goed opgemerkt. Ik denk gewoon dat ze het iets volwassener willen aanpakken. Die intro is natuurlijk al zo oubollig als de pest.
  zondag 19 juni 2011 @ 11:23:27 #258
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_98364190
Ik vond er gisteren niet veel aan. Maar die Ramon Beuk is ook niet grappig en de eersre 8 minuten waren wat geforceerd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 19 juni 2011 @ 11:25:04 #259
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_98364230
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:13 schreef Mike het volgende:
1.857.000 kijkers gisteren. En da's best wel veel voor dit spelletje,
Het is niet eens een echt spelletje, Acda en Heertje weten alle antwoorden al om zich voor te kunnen bereiden op kwinkslagen en grappen en om de boel aan de gang te houden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator zondag 19 juni 2011 @ 11:27:11 #260
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_98364287
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is niet eens een echt spelletje, Acda en Heertje weten alle antwoorden al om zich voor te kunnen bereiden op kwinkslagen en grappen en om de boel aan de gang te houden.
Ik zie dat ik in het verkeerde topic gepost had...die opmerking ging over De Jongens tegen de Meisjes. :D
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')