Als je, als je in de 40 bent al Parkinson hebt, is niet goed hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij wil bejaarden met Parkinson in de keuken?
Daarom horen 40+ers bij de oudere koks.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je, als je in de 40 bent al Parkinson hebt, is niet goed hoor
Gordon Ramsey bijvoorbeeld jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daarom horen 40+ers bij de oudere koks.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Ik denk Gaus, die komt weer terug met een programma toch?
Ah die comebacks wist ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:43 schreef Droopie het volgende:
Zucht..nee Ruuf Gullit hoort er niet bij.
De overige 3 zijn terug op hun oude nest.
Batgirl komt terug in de Batmanfilms,quote:
Maar Gullit is OOK teruggekomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Batgirl komt terug in de Batmanfilms,
Militairen terug naar Uruzgan
Martin Gaus terug op tv
Ruud Gullit is ontslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |