Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
nee hoor, je staat wel als heloef, maar ik heb je twitteraccount geblurdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
Ik zie nu dat ik in Naatje's fobo sta, anoniem ook nog.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
Zend allemaal even warmte naar Knetter want ze heeft t koud en een temp van 35.4
zorgen dat je de lapo niet pakt danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik kan niet eens een nieuwe openen
op m'n mobi
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Het spijt me.
We kunnen om een slotje vragen bij een mod. Dan kan jij 'm openen.
denk niet dat die vraag wordt ingewilligd, bovendien zijn we dan al een deel verder...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Het spijt me.
We kunnen om een slotje vragen bij een mod. Dan kan jij 'm openen.
TS draaitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef _Fanta het volgende:
wie is er nu aan het draaien? klinkt lekker
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef humorduck28 het volgende:
Nou nog een keer, eerste keer vloog ik er gelijk uit, dus kon niet eens zien of iemand teruggroete, maar hierbij nogmaals:
Hallo all.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef humorduck28 het volgende:
Nou nog een keer, eerste keer vloog ik er gelijk uit, dus kon niet eens zien of iemand teruggroete, maar hierbij nogmaals:
Hallo all.
Ja dat bedoelde ik met anoniem.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, je staat wel als heloef, maar ik heb je twitteraccount geblurd
Neverneverland is het land van Peter Pan en de Piratenquote:
ik heb in die atractie gezeten in euro disneyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neverneverland is het land van Peter Pan en de Piraten
Ik ook. Echt heel gaaf!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb in die atractie gezeten in euro disney
Hoewel ik het Peter Pan-syndroom heb, ben ik niet zo van zijn sprookjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Neverneverland is het land van Peter Pan en de Piraten
die rot plek waar je MOET overnachten als je in elke attractie wilquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb in die atractie gezeten in euro disney
Zeker mooiquote:
Ik houd van sprookjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoewel ik het Peter Pan-syndroom heb, ben ik niet zo van zijn sprookjes
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef 129383 het volgende:
mijn leven is een sprookje
elke keer als ik thuis kom zit de heks tv te kijken
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nog maar een fles wijn open gemaakt
sorry ik heb nog een officiele deel 1 videobandquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bullshit, toen matrix uitkwam waren dr allang dvd's
matrix is zo ver ik weet nooit op vhs verschenen. maar als jij het zegt als het wel zo zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef 129383 het volgende:
[..]
sorry ik heb nog een officiele deel 1 videoband
Kan die verkoop ik ook in de winkel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef 129383 het volgende:
[..]
sorry ik heb nog een officiele deel 1 videoband
Geen idee. Geloof de eerste die bijna afgelopen is.quote:
En de 1e heb je helemaal all1 leeg gedronken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eerste glas van tweede fles wijn
Matrix 1 is echt op vhs verschenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
matrix is zo ver ik weet nooit op vhs verschenen. maar als jij het zegt als het wel zo zijn
Ik had er laatst 543quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
17 nieuwe berichten in postvak in, denk ik populair te zijn, zijn het natuurlijk allemaal dingen van twitter...
2 & 3 heb ik op dvd 1 op vhsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Matrix 1 is echt op vhs verschenen.
Uhmzz... jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En de 1e heb je helemaal all1 leeg gedronken?
ik twijfel nu ook idd, volgens mij had cijfertje toch gelijk iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik twijfel nu ook idd, volgens mij had cijfertje toch gelijk idd
Ja klopt. Net als HP 1. The Matrix is ook al van 1999quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
hey ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb zin om pim pam pet te spelen
0,75quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig!1 liter of maar 0.75?
Ja maar hij bedoelde draaien en dan mist ie maar 1 #quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef 129383 het volgende:
[..]
bij monopoly heb je 2 ## extra nodig hoor
dat ligt aan of ik tussendoor eetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch goed gedaan.Na de 2e ben je wel onder de tafel of kan je goed tegen alcohol?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ligt aan of ik tussendoor eet
The Fray?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ik dacht weer zo'n goed nummer. Kap je het af
Dit liedje doet me denken aan het EK van 2008quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
BERTJE MAALDERINK IS HOOOOMOOOOO
ALLE FLIKKERS ZIJN HOOOOMOOOO
Dat hoeft toch ook niet in een fobo? Foto's spreken voor zich.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
Pff dacht maak even een fobo kom je er achter dat je niks te melden hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja sorry...
Was Sammz helemaal vergeten...![]()
Sorry Sammz..![]()
Kusje er op?
Hoi, ik ben heloef, ik heb nu niets te melden. Waarschijnlijk zal ik ook nooit iets te melden hebben. Ik ben meldloos. Ik start de club van meldlozen, die niets te melden hebben. Waarna ik een fonds opstart voor de meldlozen en natuurlijk een politieke partij. Zal niet zoveel verschil uitmaken, aangezien alle politieke partijen meldloos zijn. Dit had ik niet te melden overigens, want anders zou ik niet meldloos zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
Pff dacht maak even een fobo kom je er achter dat je niks te melden hebt.
Jij bent stiekem ook een oldbie!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit liedje doet me denken aan het EK van 2008
omfgquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben heloef, ik heb nu niets te melden. Waarschijnlijk zal ik ook nooit iets te melden hebben. Ik ben meldloos. Ik start de club van meldlozen, die niets te melden hebben. Waarna ik een fonds opstart voor de meldlozen en natuurlijk een politieke partij. Zal niet zoveel verschil uitmaken, aangezien alle politieke partijen meldloos zijn. Dit had ik niet te melden overigens, want anders zou ik niet meldloos zijn natuurlijk.
wat een oudjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook een oldbie!![]()
![]()
2001 je registratie!![]()
Ik heb mijn eerste quote voor in mijn FoBo te pakken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben heloef, ik heb nu niets te melden. Waarschijnlijk zal ik ook nooit iets te melden hebben. Ik ben meldloos. Ik start de club van meldlozen, die niets te melden hebben. Waarna ik een fonds opstart voor de meldlozen en natuurlijk een politieke partij. Zal niet zoveel verschil uitmaken, aangezien alle politieke partijen meldloos zijn. Dit had ik niet te melden overigens, want anders zou ik niet meldloos zijn natuurlijk.
Proost kerelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ja, ja!quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste quote voor in mijn FoBo te pakken.
Kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook een oldbie!![]()
![]()
2001 je registratie!![]()
Ja maar ik heb geen fotos (geen leuke dan).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet in een fobo? Foto's spreken voor zich.
en hoequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste quote voor in mijn FoBo te pakken.
Waarop jij m t liefst hebt natuurlijk ik moet iets goed maken...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ja!
Kusje waarop? M'n vrouwelijkheid?
waar staat de rijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ja!
Kusje waarop? M'n vrouwelijkheid?
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen fotos (geen leuke dan).
3FM-slet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen fotos (geen leuke dan).
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarop jij m t liefst hebt natuurlijk ik moet iets goed maken...![]()
Mja, dat wat je verzint moet je in praktijk brengen. Dus dat komt wel goedquote:
hoiquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Respect!
Oh en wanneer gaan we meeten?
het kan je imago schaden hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet!Boeie, op Fok kan dat.
I know.quote:
Imago? Was dah op Fok!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het kan je imago schaden hoorbij mij gebeurd iig
+1 for you my friend.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wie is jou favo DJ daar? mijne Gerard Ekdom
Geil Beelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef _Fanta het volgende:
post was gericht aan kdrietjeh
maar Welkom Rob
Smakelijk en tot zo!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Effe wat eten, anders haal ik 4 uur niet
Opdrinken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef robdriessen het volgende:
Dilemma: Heb hier een heerlijk koel half literblik Gulpener Gladiator 10% voor mijn neus, klaar om open te trekken.
Tegelijkertijd heb ik zin om om 1 uur te draaien na Nitrouz.
Die gladiator heeft de mogelijkheid om bij mij het licht uit te doen.
Advies?
echte fokker hehquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
E-imago. Held op de digitale snelweg en een nobody in het echte leven
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet niet wat mijn imago was voor die foto, maar ik ben de babyface kutchristen en natuurlijke opvolger van Gerard Ekdom.
Ja dampende sex maar dat zit er vandaag niet meer in ben ik bang...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
Nog mensen die wat van me moeten? Anders ga ik eens afsluiten.
Drink niet alsjeblieft ik smeek het je, NIET DOEN!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef robdriessen het volgende:
Dilemma: Heb hier een heerlijk koel half literblik Gulpener Gladiator 10% voor mijn neus, klaar om open te trekken.
Tegelijkertijd heb ik zin om om 1 uur te draaien na Nitrouz.
Die gladiator heeft de mogelijkheid om bij mij het licht uit te doen.
Advies?
quote:
Hij lijkt me iemand waarmee je soms kan lachen en soms een keiharde schop op z'n smoel wilt geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Giel dn homofiel met zn lelijke kutbril jah?
al is hij ook wel goede dj, soms beetje lomp
Doe je benen maar open...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
Nog mensen die wat van me moeten? Anders ga ik eens afsluiten.
Wat doe je nog meer naast masturberen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, en kan 2 dingen tegelijk
Ik wacht nog even tot dit liedje afgelopen isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dampende sex maar dat zit er vandaag niet meer in ben ik bang...
Slaap lekker![]()
![]()
Man trek je er geen fuck van aan. Imago op Fok! is triest. Wees blij dat ze zich druk maken om jou een imago te geven. Wij weten wel beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet niet wat mijn imago was voor die foto, maar ik ben de babyface kutchristen
Epicness is great.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Nieuwe naam voor show: Driessen Draait Dronken.
Jij doet niet aan seks voor het huwelijk en ik ben niet van plan te trouwenquote:
Oeh geil!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, en kan 2 dingen tegelijk
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man trek je er geen fuck van aan. Imago op Fok! is triest. Wees blij dat ze zich druk maken om jou een imago te geven. Wij weten wel beter.![]()
Wat wil je dat ik doe?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat doe je nog meer naast masturberen?
Oh shit, peer pressure!....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot dit liedje afgelopen is
En tot Rob eindelijk besluit of hij wil draaien of niet.
Vind hem ook wel grappig mannetje iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Hij lijkt me iemand waarmee je soms kan lachen en soms een keiharde schop op z'n smoel wilt geven.
Oh dus er is nog een klein kansje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot dit liedje afgelopen is
En tot Rob eindelijk besluit of hij wil draaien of niet.
Het is een eikel en een aardige vent.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vind hem ook wel grappig mannetje idd
quote:
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij doet niet aan seks voor het huwelijk en ik ben niet van plan te trouwen
beetje jammer dat hij zo'n hoge dunk van zichzelf heeftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een eikel en een aardige vent.
Ik ben ook een vent en heb een aaaardige eikel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een eikel en een aardige vent.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben ook een vent en heb een aaaardige eikel.![]()
Donequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh shit, peer pressure!....
NNNNNG, Ja ik draai. Van 1 tot 3. Chille mainstream.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben ook een vent en heb een aaaardige eikel.![]()
Ik heb begrepen dat ik vanavond bij huize Morphmuts moet zijn. Maar dat kan ook veranderd zijn.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik vanavond bij huize Morphmuts moet zijn. Maar dat kan ook veranderd zijn.
Huize Outpost is dat geworden ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik vanavond bij huize Morphmuts moet zijn. Maar dat kan ook veranderd zijn.
Ik ga wel in jouw plaatsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk hij heeft passie voor muziek en durft gewoon te zeggen als iets kut is. En Mein Kampf is ook een interessant boek ik snapte die hele onzin daarom heen ook niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef robdriessen het volgende:
Giel is door de jaren rustiger geworden, is niet meer de shockjock van vroeger.
- Live laten pijpen door een prostituee
- Oproep doen voor moederkoek om die te laten bakken door Pierre Wind
- Mein Kampf een interessant boek noemen (quote is wel door media uit verband gerukt)
- Oproep doen aan luisteraars om poederbrieven naar directrice VARA te sturen
Nee, tegenwoordig veel acties voor goede doelen, verstand van muziek, frisse ochtendshow... Je houdt van 'm of je haat 'm, maar het is een echte vakidioot met liefde voor z'n vak, dat moet je 'm meegeven.
Ik vond 'm toen ik browsde op internet. Waar de fuck gaat dit liedje over?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef robdriessen het volgende:
Heu, Rednex! Heb je die uit m'n platenkast geleend, kdrietjeh ;D
Delfzijlquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Veel te makkelijk allemaal. Ga eens naar Delfzijl en Terneuzen tegelijk
Dus toch filmen dan een livestream mag ook.quote:
Ik dacht aan wat andersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus toch filmen dan een livestream mag ook.
Nieuwe bijnaam. Leer ermee levenquote:
Ik hoor andere berichtenquote:
Samen toch?quote:
Och, hij begon rustig (bij NEW Dance Radio) en eindigt rustig. What goes up....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef robdriessen het volgende:
Giel is door de jaren rustiger geworden, is niet meer de shockjock van vroeger.
ahjah da's ook weer zo iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Huizen van Fanta bestaan heul niet!
Kijk, ik ben letterlijk en figuurlijk helderziend. Ik kan dus ook 2 dingen tegelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
DelfzijlDaar woont een vriend van mij
Gaan we eerst naar Outpost76 of eerst naar Morpheus2002 ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe bijnaam. Leer ermee leven
[..]
Ik hoor andere berichten
[..]
Samen toch?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kijk, ik ben letterlijk en figuurlijk helderziend. Ik kan dus ook 2 dingen tegelijk
Ik ben jong en wulps!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we eerst naar Outpost76 of eerst naar Morpheus2002 ?
Oh god, zo'n lol mee gehad toen ik nog 's nachts met m'n ex op de vrachtwagen zatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
Als we het over radiojocks gaan hebben... ik was vroeger groot fan van Patrick Kicken toen hij nog in de Radio 3 nacht zat. Geweldige uitzendingen met truckers, stalkers, vaste fans op #IRC en veel freaken.
Je hebt Gooische Vrouwen liggen?quote:
Maakt mij niet zoveel uit... Wat willen we liever, snel mod worden of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eerst naar mij natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Frank Dane. Chille stem, leuke grappen. Iets te Jensenig, het is ook z'n broer,hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
Als we het over radiojocks gaan hebben... ik was vroeger groot fan van Patrick Kicken toen hij nog in de Radio 3 nacht zat. Geweldige uitzendingen met truckers, stalkers, vaste fans op #IRC en veel freaken.
Ik ga voor snel mod wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit... Wat willen we liever, snel mod worden of niet?
Of eerst genieten en dan mod worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit... Wat willen we liever, snel mod worden of niet?
Nee, Xbox nog niet aan gehad. Voeg mij anders toe: Morpheus1412quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bewaren we jou als toetje![]()
(heb je me nou al toegevoegd)
De FrankFare, beste radio-item van de laatste jaren. Lachen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Frank Dane. Chille stem, leuke grappen. Iets te Jensenig, het is ook z'n broer,he
Dan liever Shockradio met Jeroen van Inkel, Rob Stenders en Floortje Dessingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of eerst genieten en dan mod worden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De FrankFare, beste radio-item van de laatste jaren. Lachen!
Ik denk ik ookquote:
LAS JE WAT HIJ ZEI, MORPHMUTS?quote:
Ja, da's dan weer van de generatie ervoor. Stenders & Van Inkel, Curry & Van Inkel, Weeshuis van de Hits, enz. enz.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan liever Shockradio met Jeroen van Inkel, Rob Stenders en Floortje Dessing
Ik kan echt genieten van Bert van Lent, vind hem sowieso baas omdat hij het als enige over voetbal heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
JA VROUWMENS!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk ik ook
[..]
LAS JE WAT HIJ ZEI, MORPHMUTS?
Donequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, Xbox nog niet aan gehad. Voeg mij anders toe: Morpheus1412
Stenders Late Vermaak is anders ook goud.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan liever Shockradio met Jeroen van Inkel, Rob Stenders en Floortje Dessing
Alle fans van Ekstra Weekend even zwaaien!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Stenders Late Vermaak is anders ook goud.
Dat ben je ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef robdriessen het volgende:
Ja, da's dan weer van de generatie ervoor. Stenders & Van Inkel, Curry & Van Inkel, Weeshuis van de Hits, enz. enz.
Gut, ik voel me oud ineens
Dat heb ik de hele avond al. Valt t even stil en vervolgens begint t weer een paar seconden later......quote:
Ja... Maar vrouwemens klinkt niet liefquote:
Een heel lief vrouwtjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent toch een vrouwtje. wel een hele lieve hoor
Jaaaaa, zijn prankcalls waren geweldig. Nooit meer geevenaard als je het mij vraagt. Mona opbellen en vragen of ze ook yoghurt met linksdraaiend melkzuur hadden aangezien hij allergisch was voor rechtsdraaiend melkzuur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat ben je ook![]()
En wat ik ook elke week luisterde was de Steen en Beenshow van Jack Spijkerman. Geniale radio was dat
The beautiful people, the beautiful people?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef ACT-F het volgende:
Doe mij het origineel maar van dit nummer. Wie herkent het?
ik ken um, kan ff niet op de titel komen. van wie is deze ook alweer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef ACT-F het volgende:
Doe mij het origineel maar van dit nummer. Wie herkent het?
Moet je maar geen MorpMuts zeggen!quote:
Hahaha ja! Of op een vacature van een houtbewerkingsbedrijf reageren die slissers zoeken. Je kunt al raden hoe hij praattequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef robdriessen het volgende:
Jaaaaa, zijn prankcalls waren geweldig. Nooit meer geevenaard als je het mij vraagt. Mona opbellen en vragen of ze ook yoghurt met linksdraaiend melkzuur hadden aangezien hij allergisch was voor rechtsdraaiend melkzuur.
Maar dat zeg ik met liefdequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je maar geen MorpMuts zeggen!![]()
Ik zie wel mn kansen vergroten dat jullie eerst komen genieten en dan pas mod gaan worden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
The beautiful people, the beautiful people?
Luister maar eens goed naar het begin van het nummer van Muse en luister hier eens naar:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ken um, kan ff niet op de titel komen. van wie is deze ook alweer?
Die prankcalls waren knap bedacht en uitgevoerd. Het niveau van tegenwoordig is ene mevrouw Hondjes bellen en vragen wat haar favoriete standje is. Plat. Jammer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hahaha ja! Of op een vacature van een houtbewerkingsbedrijf reageren die slissers zoeken. Je kunt al raden hoe hij praatte
beetje bert van lent dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
Cool! Nooit geweten, leuk feitjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Luister maar eens goed naar het begin van het nummer van Muse en luister hier eens naar:
is gewoon gejat dus?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Luister maar eens goed naar het begin van het nummer van Muse en luister hier eens naar:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |