Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Waar is hierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kom gezellig hier onderduiken, hier is altijd gezellig!
quote:
?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zet er maar een beat onder
.,..Ik heb er verdomme voor gezorgd dat je op tv kwam
werken op zaterdagnacht, tjah tis maar waar je zin in hebt.. maar suc6 in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik ga m'n luiken een paar uur sluiten, anders haal ik de rit vannacht niet![]()
Even naar fucking Broek op Langedijk om 03:00 m'n baas is gek..
weltrustenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik ga m'n luiken een paar uur sluiten, anders haal ik de rit vannacht niet![]()
Even naar fucking Broek op Langedijk om 03:00 m'n baas is gek..
Erger nog, ik moet ook van 11 tot 12 werken zondagochtend.. Even de band van Neal Diamond naar het vliegveld brengenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
werken op zaterdagnacht, tjah tis maar waar je zin in hebt.. maar suc6 in ieder geval
Daar zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen Morp!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
De lapo?
Omdat ik het kut vind door het slotje te posten
8.36 posts per minuut - [X-Raydio] #68: Tieten, Muziek, Bier en Tieten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer wat gaat t snel!
Ik volg niet meer hoor post all1 zo nu en dan.
Ga je weer, hou er nou eens mee op, het is geen sport en je krijgt er geen prijs voor..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
8.36 posts per minuut - [X-Raydio] #68: Tieten, Muziek, Bier en Tieten.
7.92 posts per minuut - [X-Raydio] #35: X-raydio of X-Ray Radio?
7.72 posts per minuut - [X-Raydio] #48: Waar smaken verschillen
6.69 posts per minuut - [X-Raydio] #93 Reefteven
6.54 posts per minuut - [X-Raydio] #70: Waar knetter helemaal los gaat!
Het kan sneller.
Hopelijk geven je dikke fooi danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Erger nog, ik moet ook van 11 tot 12 werken zondagochtend.. Even de band van Neal Diamond naar het vliegveld brengen![]()
De bazenpoëet is ook aanwezig.quote:
8.36 tijdens mijn legendarische mokkelshowquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
8.36 posts per minuut - [X-Raydio] #68: Tieten, Muziek, Bier en Tieten.
7.92 posts per minuut - [X-Raydio] #35: X-raydio of X-Ray Radio?
7.72 posts per minuut - [X-Raydio] #48: Waar smaken verschillen
6.69 posts per minuut - [X-Raydio] #93 Reefteven
6.54 posts per minuut - [X-Raydio] #70: Waar knetter helemaal los gaat!
Het kan sneller.
ohja, datquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... smsje enzulks. Die had je volgens mij nog in je FoBo gezet ook
Ga je dat nog een keertje doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
8.36 tijdens mijn legendarische mokkelshow
mokkelshow?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
8.36 tijdens mijn legendarische mokkelshow
Yup, geen druppel! Erewoordquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wel knap dat je het heb weten vol te houden zonder bier
Hoelangquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
bij nader inzien vraag ik me af of ik alle verzoekjes ga halen, misschien dat ik in de tijd van kdrietjeh door mag met verzoekjes die ik heb?
Stonden Katy Perry en Lily Allen er ook in?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had een top 33 gemaakt van mooiste vrouwen uit de muziekgeschiedenis![]()
[ afbeelding ]
Nummer 1
Je mag m'n 1e half uurtje hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet lang, vraag me überhaupt af of ik ze heb... ff opzoeken
Ik heb t niet in mn collectie, misschien kan je kdrietje strikkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou dan
Dussss... wat lief dat je die wil draaien
2 keer nee. Al was ik K. Perry vergetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stonden Katy Perry en Lily Allen er ook in?
Nog belangrijker staat Cheryl Cole er ook in?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stonden Katy Perry en Lily Allen er ook in?
Ok ik snapquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had een top 33 gemaakt van mooiste vrouwen uit de muziekgeschiedenis![]()
[ afbeelding ]
Nummer 1
Cherylquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog belangrijker staat Cheryl Cole er ook in?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 keer nee. Al was ik K. Perry vergeten
In de top 10 zelfsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog belangrijker staat Cheryl Cole er ook in?
K3 is ook goed iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb t niet in mn collectie, misschien kan je kdrietje strikken
Een man naar mijn hart.quote:
Ohw, ken me niet schelen... ik wil dat jij een leuk liedje draait die je normaal nooit zou draaienquote:
Ik wou het net gaan zeggen.quote:
als ik t normaal nooit zou draaien, zit t niet in mn collectie en kan je t ook niet aanvragenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ken me niet schelen... ik wil dat jij een leuk liedje draait die je normaal nooit zou draaien
Al een tijdje.quote:
Wat voor muziek draai je?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
Ik zit nu twijfelen om te draaien tussen 23:00 en 00:00.
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga Dit Was Het Nieuws kijken, tot straks
Tot zo!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga Dit Was Het Nieuws kijken, tot straks
Allerhande zooi. Mainstream en af en toe een vreemde plaat in de bijt.quote:
van mij part draai je iets van Youtubequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik t normaal nooit zou draaien, zit t niet in mn collectie en kan je t ook niet aanvragen
Bweh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
Als er maar Arctic Monkeys en Cage the Elephant bij zit.
dat gaat niet met VDJquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
van mij part draai je iets van Youtube
Ik draai tussen 22:30 en 00.00 ....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
Ik zit nu twijfelen om te draaien tussen 23:00 en 00:00.
Nieuwe album AM al gehoord?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
Als er maar Arctic Monkeys en Cage the Elephant bij zit.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het bij voorbaat al niets
Hardcore metal?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Metal en Hardcore gaat niet best samen
Ik heb een vriendin en die houdt van Metalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Metal en Hardcore gaat niet best samen
Ja zeker. Moet nog meer luisteren om echt de feeling te krijgen, maar Library Pictures, Sha la la en Black Treacle nu al topfavorieten. Ik ga ze ook zien in Paradiso!quote:
Dat 2e dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en die houdt van Metal
Gaat best samen hoor
Maar niet in een relatie nee
Als ik een keer tijd heb, wil ik wel een uurtje old school draaien. Het liefst middernacht om de buren wakker te houden. Want dat deden we toen ookquote:
Oh ik dacht dat 23:00 gewoon vrij was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik draai tussen 22:30 en 00.00 ....
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik een keer tijd heb, wil ik wel een uurtje old school draaien. Het liefst middernacht om de buren wakker te houden. Want dat deden we toen ook
Goed planquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik een keer tijd heb, wil ik wel een uurtje old school draaien. Het liefst middernacht om de buren wakker te houden. Want dat deden we toen ook
Black Treacle is samen met Don't sit down... mijn favoriet. Echt een heerlijk album, in potentie beter dan huidige favoriet Humbug. En ik ben jaloers dat je naar Paradiso gaatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zeker. Moet nog meer luisteren om echt de feeling te krijgen, maar Library Pictures, Sha la la en Black Treacle nu al topfavorieten. Ik ga ze ook zien in Paradiso!
Humbug heeft me nooit echt kunnen bekoren om de een of andere reden. Maar mss moet ik dat album weer gewoon eens gaan beluisteren. En haha ja snap ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Black Treacle is samen met Don't sit down... mijn favoriet. Echt een heerlijk album, in potentie beter dan huidige favoriet Humbug. En ik ben jaloers dat je naar Paradiso gaat
Je vergeet de belangrijkstequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
ik houd zo omeunig veel van die belgische dance scene, goose en the subs
de dwerg was Jofu, nu draait naatjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef kdrietjeh het volgende:
Wie draait er eigenlijke? Wie is de dwerg?
En hoe lang loop je uit?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ken je Unity en Doine nog op NEW Dance Radio? Beetje dat idee
ik draai nu en ik ga er om 22:01 uitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef kdrietjeh het volgende:
En hoe lang loop je uit?
Naatje Draait nu, ik ben de Midget volgens Knetter.. maar dit is meer gaten vullen omdat Knetter weggevallen is wegens kapotte laptop..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef kdrietjeh het volgende:
En hoe lang loop je uit?
Ik ben volgens mij ook 1 van de weinigen die Humbug beter vind dan Whatever people sayquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Humbug heeft me nooit echt kunnen bekoren om de een of andere reden. Maar mss moet ik dat album weer gewoon eens gaan beluisteren. En haha ja snap ik.
de Midget was Jofu toch??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naatje Draait nu, ik ben de Midget volgens Knetter.. maar dit is meer gaten vullen omdat Knetter weggevallen is wegens kapotte laptop..
Ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naatje Draait nu, ik ben de Midget volgens Knetter.. maar dit is meer gaten vullen omdat Knetter weggevallen is wegens kapotte laptop..
Kan je wat uitlopen? Ik moet ffkes wat regelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik draai nu en ik ga er om 22:01 uit
fappen doe je maar in je eigen tijdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Kan je wat uitlopen? Ik moet ffkes wat regelen.
Ja ik ook normaal, Nirvana en zulks. En ik vond het meest deprimerende album van RHCP (One hot minute) ook heel goed terwijl de meeste het kut vonden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook 1 van de weinigen die Humbug beter vind dan Whatever people say
Ik hou van de duistere sfeer op dat album. Ik hou sowieso wel van een beetje duisterigheid in muziek.
Te laatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Kan je wat uitlopen? Ik moet ffkes wat regelen.
Ik BEN niet leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind je leuker als je lief doet...
Joaquote:
Ja fuck, nu gaat Samzz het ook doen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joaik blijf hem gewoon zo noemen
Ik moest echt hard lachen toen ik dat zag staanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joaik blijf hem gewoon zo noemen
als je je aanmeld bij mij om te draaien.. dan wordt het tha midget.. bam punt pechquote:
Meh, RCHP vind ik niet heel bijzonder. Wat ook geweldig duister kan zijn is Nick Cave and the Bad Seeds. Oh en Mark Lanegan/Screaming Trees, eerste paar albums van QOTSA, dEUS enz.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ook normaal, Nirvana en zulks. En ik vond het meest deprimerende album van RHCP (One hot minute) ook heel goed terwijl de meeste het kut vonden.
snapte je wie het was?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest echt hard lachen toen ik dat zag staan
Ja, die zijn erquote:
Nick Cave is zeker lekker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meh, RCHP vind ik niet heel bijzonder. Wat ook geweldig duister kan zijn is Nick Cave and the Bad Seeds. Oh en Mark Lanegan/Screaming Trees, eerste paar albums van QOTSA, dEUS enz.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zijn erVier gele kleintjes en een grote knalroze die licht geeft
gaat hij er bij jou in? of bij naatje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat je na dit nummer er in kan
Echt.. Waarom kan ik er nou gewoon niet serieus kwaad om worden..quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef _Fanta het volgende:
Heb wel weer us zin om me t bier reikelijk te laten vloeien en zien waar het schip strand
Draai jij deze meuk?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat je na dit nummer er in kan
omdat knetterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt.. Waarom kan ik er nou gewoon niet serieus kwaad om worden..![]()
Het is nutteloos. Believe me, I've triedquote:
Dat blijkt.. Nu echt even pitten, tot een uurtje of half 2 maar weerquote:
Nee, die niet, die daarvoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Als Franz Ferdinand als kut wordt bevonden, kap ik ehm af en kan je er in, anders moet je nog ff wachten tot 22:09
Dat dacht ik al. Dat kan gewoon niet namelijk.quote:
Ik moet me ook erg inhouden hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is meer reflex dan dat ik een reactie geef![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Dat kan gewoon niet namelijk.
Voor 't zingen de kerk uit, doe je dat altijd? Of alleen op verzoek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat is niet goed, zal ik me dan maar even terugtrekken?
Kwam je klaar?quote:
En nu wegwezen jij!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor 't zingen de kerk uit, doe je dat altijd? Of alleen op verzoek?
grapjasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor 't zingen de kerk uit, doe je dat altijd? Of alleen op verzoek?
Nee, gekkiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat is niet goed, zal ik me dan maar even terugtrekken?
1 van de beste zomerhits ooitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stom nummer, werd er mee doodgegooid in de UK..
Verdwijn uit onze ogen!quote:
oke dan, ik zal er op letten. komt goed!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gekkieBlijf gewoon. Het gaat om je spelling
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmz ik blijf denk ik
Niemand van mijn vriendjes speelt nu een leuk spel
Volgens mij moet dat iets met Poison zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
Dit moet echt 1 van de meest gedraaide nummers van X-Raydio zijn
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Smooth Criminal is mijn favorietNet als Will you be there, , Bad, Beat it, Thriller en zo'n beetje MJ's hele oeuvre
Dus we zijn 2e keus?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmz ik blijf denk ik
Niemand van mijn vriendjes speelt nu een leuk spel
Hoe je van een neger in een blanke verandert?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Luister mannen, Michael vertelt jullie hoe het moet
Hoe kan je de mooiste vergeten, ga in een hoekje zitten en je schamen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Smooth Criminal is mijn favorietNet als Will you be there, , Bad, Beat it, Thriller en zo'n beetje MJ's hele oeuvre
Alsof ik al zijn nummers op ga noemenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kan je de mooiste vergeten, ga in een hoekje zitten en je schamen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe je van een neger in een blanke nieuwe soort mens verandert?
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe je van een neger in een blanke verandert?
Maar Billie Jean moet er altijd tussen staan ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof ik al zijn nummers op ga noemenDan heb ik een waslijst en is 't topic vol.
Kan wel zijn. Billy Jean is geweldig, net als zo veel nummers die ik niet genoemd hebquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar Billie Jean moet er altijd tussen staan ja.
Nee, dat zeg je verkeerd, het is: Ga in foetus houding in een hoekje van de kamer liggen, met het schaamrood op je hele lichaam, al roepend om je moeder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kan je de mooiste vergeten, ga in een hoekje zitten en je schamen.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je verkeerd, het is: Ga in foetus houding in een hoekje van de kamer liggen, met het schaamrood op je hele lichaam, al roepend om je moeder.
Dat is zo vanzelfsprekend dat ik het niet ertussen zou zettenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
Maar Billie Jean moet er altijd tussen staan ja.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je verkeerd, het is: Ga in foetus houding in een hoekje van de kamer liggen, met het schaamrood op je hele lichaam, al roepend om je moeder.
Die heb ik een tijdje terug helemaal grijs gedraaidquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is zo vanzelfsprekend dat ik het niet ertussen zou zetten![]()
Maar Say Say Say daarentegen
Zonde van je LPquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik een tijdje terug helemaal grijs gedraaid
Ik vond Just another part of me altijd geweldig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is zo vanzelfsprekend dat ik het niet ertussen zou zetten![]()
Maar Say Say Say daarentegen
Waar ga je naar toe? Pinkpop?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Half elf alweerJeetje.
Ik heb echt een hele leuke outfit uitgezocht voor morgen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Half elf alweerJeetje.
Ik heb echt een hele leuke outfit uitgezocht voor morgen
Ook een hele goede.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
Ik vond Just another part of me altijd geweldig.
tatatatatata kabooom!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je hier ook hoor.Gewoon zelf een show doen en dan live uitzenden hoe jij zit te gamen.
Te vanzelfsprekend, net als Billie Jeanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
Al die MJ fans hier en dan Wanna be starting something vergeten
Dit (dacht in eerste instantie ook dat heloef die bedoelde)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je hier ook hoor.Gewoon zelf een show doen en dan live uitzenden hoe jij zit te gamen.
quote:
* heloef gaat in foetus houding in de hoek van zijn kamer liggen roepend om zijn moeder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
Atta boyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef gaat in foetus houding in de hoek van zijn kamer liggen roepend om zijn moeder.
met het schaamrood over je gehele lichaamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef gaat in foetus houding in de hoek van zijn kamer liggen roepend om zijn moeder.
De rollen omgedraaitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Als ouders me niet tegenzitten, wil ik zondag, na VH, wel een uurtje 2 dagen pinkpop opvallende artiesten doen.
Klinkt tof!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Als ouders me niet tegenzitten, wil ik zondag, na VH, wel een uurtje 2 dagen pinkpop opvallende artiesten doen.
Als iedereen het ermee eens is kan het album van Michael Jackson opzetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Earth Song ook heel erg mooiEn Stranger in Moscow, You are not alone, Cry en They don't care about us.
En natuurlijk She's out of my life, I just can't stop loving you en Give in to me
Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik ben een neger.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met het schaamrood over je gehele lichaam
Neequote:
Voor op een zondag?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk heb gewoon toffe kleding uitgezocht
Dat mag van mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Als iedereen het ermee eens is kan het album van Michael Jackson opzetten.
Schaamzwart dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik ben een neger.
Ja.quote:
Ja zeg, dat je het niet ziet betekent niet dat jij niet rood kan wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik ben een neger.
Dezequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Earth Song ook heel erg mooiEn Stranger in Moscow, You are not alone, Cry en They don't care about us.
En natuurlijk She's out of my life, I just can't stop loving you en Give in to me
Morgenavond bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk moet je deze albumspecials bewaren voor speciale momenten, maargoed.
No shit, Sherlockquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, dat je het niet ziet betekent niet dat jij niet rood kan worden
Jammer dat je deze zo weinig hoortquote:
Met live recordings?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Samzz, kan jij me op het rooster dumpen voor morgen:
23-00, Naatje_1 [pinkpop]
Ja. Een uurtje? Of langer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Samzz, kan jij me op het rooster dumpen voor morgen:
23-00, Naatje_1 [pinkpop]
Ik weet niet, moeten we even zien of er op youtube wat HD dingen staan. Liefst wel natuurlijk.quote:
Ja, hij is best ondergewaardeerd vind ik. Ik vind 'm ook veeel mooier dan dit nummer, als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat je deze zo weinig hoortAltijd die geijkte nummers, zoals Wanna be startin someting
Dat is ie ook. Net gedraaidquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
Ja, hij is best ondergewaardeerd vind ik. Ik vind 'm ook veeel mooier dan dit nummer, als ik eerlijk ben.
En onverstaanbaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bel faye wel opGaat wel kutkwaliteit worden, maargoed.
uhuquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
En onverstaanbaar.
Zit ze daar 3 dagen lang?
Jaloers.quote:
Monsters of Rock versie is beterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
YEAH, eigenlijk had dit de live versie van pp08 moeten zijn
Goed man. Dus de volgende keer Metallica live?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef Redskillz het volgende:
Metallica begint een beetje uit mijn strot te komen
hoiquote:
Que?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
Oeh, wie gaat er met me mee, light exitten?
ik doe mee, trek nog lekkere pot bier open en we gaan knallenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
Oeh, wie gaat er met me mee, light exitten?
lekker slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |