als je je aanmeld bij mij om te draaien.. dan wordt het tha midget.. bam punt pechquote:
Meh, RCHP vind ik niet heel bijzonder. Wat ook geweldig duister kan zijn is Nick Cave and the Bad Seeds. Oh en Mark Lanegan/Screaming Trees, eerste paar albums van QOTSA, dEUS enz.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ook normaal, Nirvana en zulks. En ik vond het meest deprimerende album van RHCP (One hot minute) ook heel goed terwijl de meeste het kut vonden.
snapte je wie het was?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest echt hard lachen toen ik dat zag staan
Ja, die zijn erquote:
Nick Cave is zeker lekker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meh, RCHP vind ik niet heel bijzonder. Wat ook geweldig duister kan zijn is Nick Cave and the Bad Seeds. Oh en Mark Lanegan/Screaming Trees, eerste paar albums van QOTSA, dEUS enz.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zijn erVier gele kleintjes en een grote knalroze die licht geeft
gaat hij er bij jou in? of bij naatje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat je na dit nummer er in kan
Echt.. Waarom kan ik er nou gewoon niet serieus kwaad om worden..quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef _Fanta het volgende:
Heb wel weer us zin om me t bier reikelijk te laten vloeien en zien waar het schip strand
Draai jij deze meuk?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat je na dit nummer er in kan
omdat knetterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt.. Waarom kan ik er nou gewoon niet serieus kwaad om worden..![]()
Het is nutteloos. Believe me, I've triedquote:
Dat blijkt.. Nu echt even pitten, tot een uurtje of half 2 maar weerquote:
Nee, die niet, die daarvoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Als Franz Ferdinand als kut wordt bevonden, kap ik ehm af en kan je er in, anders moet je nog ff wachten tot 22:09
Dat dacht ik al. Dat kan gewoon niet namelijk.quote:
Ik moet me ook erg inhouden hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is meer reflex dan dat ik een reactie geef![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Dat kan gewoon niet namelijk.
Voor 't zingen de kerk uit, doe je dat altijd? Of alleen op verzoek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat is niet goed, zal ik me dan maar even terugtrekken?
Kwam je klaar?quote:
En nu wegwezen jij!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor 't zingen de kerk uit, doe je dat altijd? Of alleen op verzoek?
grapjasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor 't zingen de kerk uit, doe je dat altijd? Of alleen op verzoek?
Nee, gekkiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat is niet goed, zal ik me dan maar even terugtrekken?
1 van de beste zomerhits ooitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stom nummer, werd er mee doodgegooid in de UK..
Verdwijn uit onze ogen!quote:
oke dan, ik zal er op letten. komt goed!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gekkieBlijf gewoon. Het gaat om je spelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |