de Midget was Jofu toch??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naatje Draait nu, ik ben de Midget volgens Knetter.. maar dit is meer gaten vullen omdat Knetter weggevallen is wegens kapotte laptop..
Ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naatje Draait nu, ik ben de Midget volgens Knetter.. maar dit is meer gaten vullen omdat Knetter weggevallen is wegens kapotte laptop..
Kan je wat uitlopen? Ik moet ffkes wat regelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik draai nu en ik ga er om 22:01 uit
fappen doe je maar in je eigen tijdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Kan je wat uitlopen? Ik moet ffkes wat regelen.
Ja ik ook normaal, Nirvana en zulks. En ik vond het meest deprimerende album van RHCP (One hot minute) ook heel goed terwijl de meeste het kut vonden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook 1 van de weinigen die Humbug beter vind dan Whatever people say
Ik hou van de duistere sfeer op dat album. Ik hou sowieso wel van een beetje duisterigheid in muziek.
Te laatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Kan je wat uitlopen? Ik moet ffkes wat regelen.
Ik BEN niet leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind je leuker als je lief doet...
Joaquote:
Ja fuck, nu gaat Samzz het ook doen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joaik blijf hem gewoon zo noemen
Ik moest echt hard lachen toen ik dat zag staanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joaik blijf hem gewoon zo noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |