Ik heb een vriendin en die houdt van Metalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Metal en Hardcore gaat niet best samen
Ja zeker. Moet nog meer luisteren om echt de feeling te krijgen, maar Library Pictures, Sha la la en Black Treacle nu al topfavorieten. Ik ga ze ook zien in Paradiso!quote:
Dat 2e dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en die houdt van Metal
Gaat best samen hoor
Maar niet in een relatie nee
Als ik een keer tijd heb, wil ik wel een uurtje old school draaien. Het liefst middernacht om de buren wakker te houden. Want dat deden we toen ookquote:
Oh ik dacht dat 23:00 gewoon vrij was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik draai tussen 22:30 en 00.00 ....
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik een keer tijd heb, wil ik wel een uurtje old school draaien. Het liefst middernacht om de buren wakker te houden. Want dat deden we toen ook
Goed planquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik een keer tijd heb, wil ik wel een uurtje old school draaien. Het liefst middernacht om de buren wakker te houden. Want dat deden we toen ook
Black Treacle is samen met Don't sit down... mijn favoriet. Echt een heerlijk album, in potentie beter dan huidige favoriet Humbug. En ik ben jaloers dat je naar Paradiso gaatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zeker. Moet nog meer luisteren om echt de feeling te krijgen, maar Library Pictures, Sha la la en Black Treacle nu al topfavorieten. Ik ga ze ook zien in Paradiso!
Humbug heeft me nooit echt kunnen bekoren om de een of andere reden. Maar mss moet ik dat album weer gewoon eens gaan beluisteren. En haha ja snap ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Black Treacle is samen met Don't sit down... mijn favoriet. Echt een heerlijk album, in potentie beter dan huidige favoriet Humbug. En ik ben jaloers dat je naar Paradiso gaat
Je vergeet de belangrijkstequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
ik houd zo omeunig veel van die belgische dance scene, goose en the subs
de dwerg was Jofu, nu draait naatjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef kdrietjeh het volgende:
Wie draait er eigenlijke? Wie is de dwerg?
En hoe lang loop je uit?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ken je Unity en Doine nog op NEW Dance Radio? Beetje dat idee
ik draai nu en ik ga er om 22:01 uitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef kdrietjeh het volgende:
En hoe lang loop je uit?
Naatje Draait nu, ik ben de Midget volgens Knetter.. maar dit is meer gaten vullen omdat Knetter weggevallen is wegens kapotte laptop..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef kdrietjeh het volgende:
En hoe lang loop je uit?
Ik ben volgens mij ook 1 van de weinigen die Humbug beter vind dan Whatever people sayquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Humbug heeft me nooit echt kunnen bekoren om de een of andere reden. Maar mss moet ik dat album weer gewoon eens gaan beluisteren. En haha ja snap ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |