Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
That's all I needed to hearquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen jouw zeikwijfIk zal je nooit verlaten voor 1 van de newbies
dus de foktrouwerij tussen jou en faye gaat bij deze niet door?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen jouw zeikwijfIk zal je nooit verlaten voor 1 van de newbies
1980 belde, ze wilden hun SC terugquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, TAL SC (oid) is hierheen gehosseld?
Zeg, Morphmuts. Wat moeten Angel en ik allemaal doen vanavond? Alleen neuken of zitten er nog haken en ogen aan?quote:
Kutquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus de foktrouwerij tussen jou en faye gaat bij deze niet door?
Wat mij betreft alleen neukenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, Morphmuts. Wat moeten Angel en ik allemaal doen vanavond? Alleen neuken of zitten er nog haken en ogen aan?
Wat had je nog meer in gedachten?quote:
Nou, filmpjes ervan makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat had je nog meer in gedachten?
Ik? Genoegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat had je nog meer in gedachten?
Kan geroggeld worden, moet ik even wat van ze aanschaffenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
Deze band
Wanneer komt hier een keer een special van?
Joah, beetje op en neer wippen op een stijve paal is niet zo moeilijkquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben je nu serieus op Pinkpop aan het luisteren naar X-Raydio?
Naatje is niet op pinkpopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ik zit thuisquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zit je op PP?quote:
Heeft Faye niet genoeg aan jou?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus de foktrouwerij tussen jou en faye gaat bij deze niet door?
Denk ook dat we zo klaar zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah, beetje op en neer wippen op een stijve paal is niet zo moeilijk
Dat denk ik ook.quote:
Ja lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.Dat is mooi, daarna biertje pakken?
Ik houd van horkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op FOK! ben ik een hork, irl ben ik een geweldige jongen
Ook pijpen, dat hoort in het pakketquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het duurde wel lang voor jij het kreeg, he
Meer kans op omhoog neuken. Ik zie potentiequote:
Dan vraag ik me dus af: hoe kom jij aan foto's van hem...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wacht stuur r zo wel een foto van je via de dm dan is ze snel genezen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |