Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
That's all I needed to hearquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen jouw zeikwijfIk zal je nooit verlaten voor 1 van de newbies
dus de foktrouwerij tussen jou en faye gaat bij deze niet door?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen jouw zeikwijfIk zal je nooit verlaten voor 1 van de newbies
1980 belde, ze wilden hun SC terugquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, TAL SC (oid) is hierheen gehosseld?
Zeg, Morphmuts. Wat moeten Angel en ik allemaal doen vanavond? Alleen neuken of zitten er nog haken en ogen aan?quote:
Kutquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus de foktrouwerij tussen jou en faye gaat bij deze niet door?
Wat mij betreft alleen neukenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, Morphmuts. Wat moeten Angel en ik allemaal doen vanavond? Alleen neuken of zitten er nog haken en ogen aan?
Wat had je nog meer in gedachten?quote:
Nou, filmpjes ervan makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat had je nog meer in gedachten?
Ik? Genoegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat had je nog meer in gedachten?
Kan geroggeld worden, moet ik even wat van ze aanschaffenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
Deze band
Wanneer komt hier een keer een special van?
Joah, beetje op en neer wippen op een stijve paal is niet zo moeilijkquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben je nu serieus op Pinkpop aan het luisteren naar X-Raydio?
Naatje is niet op pinkpopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ik zit thuisquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zit je op PP?quote:
Heeft Faye niet genoeg aan jou?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus de foktrouwerij tussen jou en faye gaat bij deze niet door?
Denk ook dat we zo klaar zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah, beetje op en neer wippen op een stijve paal is niet zo moeilijk
Dat denk ik ook.quote:
Ja lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.Dat is mooi, daarna biertje pakken?
Ik houd van horkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op FOK! ben ik een hork, irl ben ik een geweldige jongen
Ook pijpen, dat hoort in het pakketquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het duurde wel lang voor jij het kreeg, he
Meer kans op omhoog neuken. Ik zie potentiequote:
Dan vraag ik me dus af: hoe kom jij aan foto's van hem...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wacht stuur r zo wel een foto van je via de dm dan is ze snel genezen.![]()
![]()
Nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jofu heeft echt een rrrrrrrrrollende rrrrrrrrrvalt me nu pas op
Wil jij nu ineens ook al mod worden? Ik dacht dat outpost de enige was....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer kans op omhoog neuken. Ik zie potentie
Ja zeg, jij had het over neukenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook pijpen, dat hoort in het pakket
Ik dus ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me dus af: hoe kom jij aan foto's van hem...
msn profiel foto.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me dus af: hoe kom jij aan foto's van hem...
QFTquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe meer modjes, hoe meer bestaansrecht
hij staat buiten bij je raam, als jij aan het douchen bent.. foto's te maken en veilig te fappenquote:
ik houd me er niet meer zo mee bezig, ik heb mijn sc terugquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff, hebben jullie de laatste tijd wel eens naar andere topics gekeken in onz? Wat een bagger..
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, jij had het over neukenZie je wel, daar is 't eerste addertje al!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij staat buiten bij je raam, als jij aan het douchen bent.. foto's te maken en veilig te fappen
En if not, aan Myraela en Smeg hebben we in feite genoeg, want mods van ONZquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
QFT
We hebben nu zo'n 6 modjes rondom X-raydio. Morph, Symphonic, Opa, Lutte, iBenny en Myraela. Moeten Lutte en Benny wel effe blijven hangen
Dat laatste dus...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef ACT-F het volgende:
Waarom zie ik pas sinds kort dat er een +1 knop aanwezig is? En wat moet je ermee
Het was te verwachten. Hij is en blijft een man he.quote:
Ik wil geen mod worden hoor!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil jij nu ineens ook al mod worden? Ik dacht dat outpost de enige was....
Hij is tof hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef ACT-F het volgende:
Waarom zie ik pas sinds kort dat er een +1 knop aanwezig is? En wat moet je ermee
Jij lijkt op iemand die ik eens heb gehad op ZC.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n foto staat er weer maar of dit positief is voor mijn status vraag ik me af
Calimero
Deze is wel lache!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff, hebben jullie de laatste tijd wel eens naar andere topics gekeken in onz? Wat een bagger..
ZCquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij lijkt op iemand die ik eens heb gehad op ZC.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Calimero
Ik geloof dat het wel ga lukkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was te verwachten. Hij is en blijft een man he.
Ik doe alleen voorbereiding voor spelshowquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:01 schreef Melting het volgende:
Heel de dag op X-Raydio en dan niets voorbereiden voor je show!
Ik beloof niks.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
QFT
We hebben nu zo'n 6 modjes rondom X-raydio. Morph, Symphonic, Opa, Lutte, iBenny en Myraela. Moeten Lutte en Benny wel effe blijven hangen
Door die reactie weet ik dat jij het niet wasquote:
Ja, mij ook welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat het wel ga lukken
Klik eens op het linkje ROOSTER in de OPquote:
Daar kom ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door die reactie weet ik dat jij het niet was!
Zwarte Cross.
Volgende week van vrijdag op zaterdag om 2.00 uur is ie ingepland.quote:
Wij zijn altijd tof!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik beloof niks.Maar als jullie tof zijn zal ik wel blijven plakken gok ik.
Ah, vanaf 2:00uurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klik eens op het linkje ROOSTER in de OP
De Dikke Lul Band en Bassie & Adriaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
Morgen draait DJ ValHallen weer een leuke show voor jullie. Dit keer draai ik integraal 2 van mijn favoriete albums ooit!
Nee, jij was het ook niet. Maar je lijkt er wel ontzettend opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar kom ik nietWel Lowlands enzo
Ja, en dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Indrukken?
Mensen die Social Media niet begrijpen
Ik aan mijn derde ananassap.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin zo aan mijn vijfde rose
quote:
quote:
quote:
quote:
Thanks! Als ik iemand gemist heb: Ook bedanktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Calimero
WTF bleef je muis vast zitten ofzo!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en dan?Met een like, kan je het aan je facebookvrienden aanraden, met een tweet, kan je het aan je volgers showen, met een respect (
) kan je je hyves (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) vrienden (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) lekker maken, maar what the fack kan je met de +1 van google...
Wij zijn wel tofquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik beloof niks.Maar als jullie tof zijn zal ik wel blijven plakken gok ik.
Hyvesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF bleef je muis vast zitten ofzo!
Is dat positief of negatief?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij was het ook niet. Maar je lijkt er wel ontzettend op
Top nog meer nacht baggeraars erbij!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We blijven toch tot 4 uur ewakker
He, ik neuk nooit mannen die ik niet aantrekkelijk vindquote:
Tja ik vind de meeste soc med sneu maar als men dat nou leuk vind.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_____________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*proost*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter schenkt eerste wijntje in
Muts je loopt nu 4 glazen achter op mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter schenkt eerste wijntje in
Prima.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij![]()
kom maar halenMag je hier blijven slapen
Je had me trouwens niet geaccepteerd op facebookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_____________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan snel inhalenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Muts je loopt nu 4 glazen achter op mij
Okidoki!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Melting het volgende:
Ook voor Lutte geldt: check het rooster en zie wanneer er dj's draaien.
Dan is het altijd tof hier.
Hyves is alleen voor het verpauperde deel van de Nederlandse samenleving en de hosselaars van de paupers. Twitter heeft nu, facebook heeft opzich ook nog wel enig nut, maar hyves....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik vind de meeste soc med sneu maar als men dat nou leuk vind.
Ook niet als je zo geil als boter bent?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik neuk nooit mannen die ik niet aantrekkelijk vind
Ik kom bijna nooit op facebook, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je had me trouwens niet geaccepteerd op facebook
Zo ongeveer. Een Belgische rockband en een Amerikaanse Dance/hiphop DJquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De Dikke Lul Band en Bassie & Adriaan?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Weet je wat, we organiseren een orgie en maken iedereen mod
Wehehehquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit op facebook, ik zal eens kijken.
Twitter is vind ik ook sneu!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hyves is alleen voor het verpauperde deel van de Nederlandse samenleving en de hosselaars van de paupers. Twitter heeft nu, facebook heeft opzich ook nog wel enig nut, maar hyves....
Komt waarschijnlijk door het slechte imago, nadat de verpauperde blackberry gebruikende hyvers twitter ontdekten.quote:
Zie de sneuheid van soc med.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
en dat is dus ook best sneu "je hebt me niet geaccepteerd op hyves/facebook *huiliehuilie*" Alsof een acceptatie daar ook echt betekent dat je vrienden bent...
Kweet nieuwe besteldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter, schatje, je mic is best zacht nog altijd
Ik versta de helft niet..
Komt omdat je kleine oren hebtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
viel mee toch? ik kon haar duidelijk verstaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daarom: twitter. Daar hoef je niet perse terug te volgen. Het hoeft niet van beide kanten te komen. Jij kan coldplay volgen, maar zij hoeven jou niet te volgen. Terwijl je op hyves dus vrienden met coldplay moet worden en dan zij dus met jou...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie de sneuheid van soc med.
Al werkt t wel goed voor revoluties ed.![]()
Ik dacht idd ook een kerel te zien in d'r FoBo..quote:
Social media is wel oke, alleen die mensen die 'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie de sneuheid van soc med.
Al werkt t wel goed voor revoluties ed.![]()
Ik snap sowieso t nut niet van berichtjes als:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het slechte imago, nadat de verpauperde blackberry gebruikende hyvers twitter ontdekten.
Waarom lees jij mij twitterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso t nut niet van berichtjes als:
Ik ga nu schijten.
Ik ga nu koken,
Ik ga nu naar huis fietsen,
WTF boeit mij die zooi nou allemaal.
Dat weerhoudt ons er toch ook niet van om op Faye te geilenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht idd ook een kerel te zien in d'r FoBo..![]()
Das toch wel weer jammer...
Ik ga jullie zo verlatenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga nu schijten.
Ik ga nu koken,
Die hebben ook geen nut. Kijk mijn twitteraccount en je ziet wat de keerzijde is van de medaille en kijk het twitteraccount van @Mofskie en je ziet echte kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga nu schijten.
Ik ga nu koken,
Oh dan kan ik een hoop mensen kapot schieten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Social media is wel oke, alleen die mensen die '' doen als je zegt dat je niet aan twitter/hyves doet moeten ze kapotschieten
Je doet verzoekjes?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil op zich ook wel turn up the bass verzoekjes doen, moet ik wel ff alles aansluiten.
True, maar dat ligt anders..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat weerhoudt ons er toch ook niet van om op Faye te geilen
Ik heb een beperkte collectie, maar turn up the bass verzoekjes kan ik wel doen en anders kan ik wel dingen draaien die sowieso in de smaak vallenquote:
Geen behoefte aan sorry.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die hebben ook geen nut. Kijk mijn twitteraccount en je ziet wat de keerzijde is van de medaille en kijk het twitteraccount van @Mofskie en je ziet echte kwaliteit.
quote:Twitter is simpelweg een miniblog. Een blog, of weblog, zou je kunnen vergelijken met een tijdschrift of krant: één of meerdere auteurs geven periodelijks informatie over een bepaald onderwerp, meestal met een opinie. Er zijn bekende en minder bekende blogs, net als je bekende en minder bekende kranten hebt. Ook zijn er verschillende soorten sites waarop je een blog kan hebben, sommigen hebben hun blog op meerdere sites gehuisvest. Voorbeelden om je blog te huisvesten, tevens de voor mij bekende, zijn Blogger en Wordpress. De onderwerpen op de blogs kunnen uiteenlopen van dagboeken, informatie over kunst, columns zoals je die ook in kranten vind, opvallende nieuwsfeiten en natuurlijk de opiniërende stukken over bijvoorbeeld de politiek. De eerste soort, dagboek, is vaak minder populair en het zijn vooral de Bekende Nederlanders (BNers) die veel lezers krijgen op dit soort blogs. De meeste bezoekers krijgen de columns, nieuwsfeiten en opiniërende stukken. Ook twitter is een vorm van bloggen, alleen dan in 140 tekens (alhoewel sommige diensten inmiddels aanbieden om meer dan 140 tekens te maken) en ook op twitter heb je dus de verschillende onderwerpen, zoals dagboeken en columns.
Door de dagboekvorm is een hele discussie ontstaan over het nut van twitter, welke zeer goed is, want niemand is geïnteresseerd in die dagboekvorm. Door deze discussie is echter wel het imago van twitter geschaad en denkt men alleen aan de dagboekvorm en niet aan de andere vormen die er op twitter zijn. In dit stuk gaan we kijken naar de politieke onderwerpen die op twitter worden besproken en dan vooral hoe we daarmee een land zouden kunnen besturen.
Naast het feit dat twitter om berichten van 140 tekens gaat, moet je ook nog weten dat je tweets kunt herzenden: retweeten. Als jij een interessante tweet verstuurd bestaat de mogelijkheid dat deze door veel mensen wordt geretweet, waardoor veel mensen kennis krijgen van het idee. De hoeveelheid mensen die jouw tweet heeft herstuurd wordt bijgehouden, dus zo krijg je een mooi beeld hoe interessant jouw tweet was. Hoe kan je dan zorgen dat jouw tweets worden gelezen? Er bestaat voor twitter het volgsysteem: jij kan updates krijgen van de personen die jij interessant vindt. Anders dan bij diensten als hyves en facebook, hoeft het niet van 2 kanten te komen: jij volgt een BN’er, maar die hoeft jou niet terug te volgen. Tussen sommige mensen bestaat op deze manier een soort strijd om zoveel mogelijk volgers te krijgen, want als jij iets zegt tegen 200 mensen heeft dat minder invloed dan als jij dat zegt voor de ogen van 2000 mensen. Je hebt bij 2000 volgers ook meer kans dat jouw tweet meer geretweet wordt en zo kan je dus een kettingreactie veroorzaken: het lopende vuurtje kan in gang worden gezet.
Haha heel veel mensen niet! Is een site waar je vooral plaatjes, video's, tekst, muziek en alles eigenlijk reblogt enzo.quote:
Nee moet ik nog doen.quote:
Ik zie haast dubbel, je denkt toch niet dat ik zo'n lap tekst ga lezenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
Voor de mensen die van lezen houden, zie hier mijn uitleg wat twitter is:
[..]
http://naatje.tumblr.com/quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha heel veel mensen niet! Is een site waar je vooral plaatjes, video's, tekst, muziek en alles eigenlijk reblogt enzo.
"Voor de mensen die van lezen houden"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie haast dubbel, je denkt toch niet dat ik zo'n lap tekst ga lezen
Allebei geweldige seriesquote:
Ik hou van lezen, maar niet nuquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Voor de mensen die van lezen houden"
Die laatste twee staan ook nog op mijn lijstje ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Allebei geweldige series
Britse series sowieso. The Inbetweeners en Father Dave zijn ook geweldig
Nee, tuurlijk niet, dit is onzinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dit helemaal ga lezen?
Reblogt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha heel veel mensen niet! Is een site waar je vooral plaatjes, video's, tekst, muziek en alles eigenlijk reblogt enzo.
Dat iemand iets post en jij reblogt het door het ook te posten, zeg maar.quote:
Ja dat dus.quote:
I know, ze zegt het net iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
Knetter heeft een half kaduk scherm...
Links is nog goed en rechts is zwart...
Ah quoten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat iemand iets post en jij reblogt het door het ook te posten, zeg maar.
Ja kwam er ff niet op.quote:
Het moet father Ted zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste twee staan ook nog op mijn lijstje ja.
Ik heb een tiet nog nooit zien lopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo
Nieuw bloed en het topic loopt gelijk als een tiet
Net zoals Redroom dus!quote:
Ik breng je wel weer thuis hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
ja ik moet oppassen dat ik niet de weg kwijt raak
Maarre, hoe zit het nou met jou en plek in je bed en die vent die je schijnt te hebben?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik moet oppassen dat ik niet de weg kwijt raak
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maarre, hoe zit het nou met jou en plek in je bed en die vent die je schijnt te hebben?
Maar je hebt er dus wel eentje normaal gesproken..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Lutte slaapt bij mijEn die vent is foetsie dit weekend
Hoiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je hebt er dus wel eentje normaal gesproken..
normaal gesproken welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je hebt er dus wel eentje normaal gesproken..
Ow kut je bent hier ookquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een tiet nog nooit zien lopen.
Gezellig! Ik neem de kerriepoeder mee!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij mag bij Lutte en mij in bed
Eerst wachten op mooier weerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan we dan dronken op de straat liggen
Klassieker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef -Datdus- het volgende:
Naatje! deze is leuk.
L.A. STYLE - James Brown Is Dead
Ga je me marineren?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gezellig! Ik neem de kerriepoeder mee!
Ik slaap wel op de grondquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow kut je bent hier ook
Lutte slaapt bij mij vannacht... wil jij bij iemand anders slapen dan?
DEZE DOEN.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef -Datdus- het volgende:
Naatje! deze is leuk.
Plork, dat is toch een vrouw met een lekker lichaam maar lelijk hoofd?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier is nog plek. Moet je wel concurreren met een PLORK
Ik wil ook mod wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mods neuken met elkaar, dat is algemeen bekend.
Heb je der al gehosseld?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier is nog plek. Moet je wel concurreren met een PLORK
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Plork, dat is toch een vrouw met een lekker lichaam maar lelijk hoofd?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef -Datdus- het volgende:
Naatje! deze is leuk.
Alle 2quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DEZE DOEN.
En daarna Leila K - Open Sesame
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DEZE DOEN.
En daarna Leila K - Open Sesame
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Plork, dat is toch een vrouw met een lekker lichaam maar lelijk hoofd?
Ja, maar of ik dat wil is een andere vraag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kun je de concurrentie aan denk je?
Zou dat een vraag moeten zijn dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar of ik dat wil is een andere vraag.
Kom nou eens met foto's man!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zijn buiten spelletjes aan het doen
Ik sla over
kom gezellig hier onderduiken, hier is altijd gezellig!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word aangevallen op diverse kanalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |