Wehehehquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit op facebook, ik zal eens kijken.
Twitter is vind ik ook sneu!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hyves is alleen voor het verpauperde deel van de Nederlandse samenleving en de hosselaars van de paupers. Twitter heeft nu, facebook heeft opzich ook nog wel enig nut, maar hyves....
Komt waarschijnlijk door het slechte imago, nadat de verpauperde blackberry gebruikende hyvers twitter ontdekten.quote:
Zie de sneuheid van soc med.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
en dat is dus ook best sneu "je hebt me niet geaccepteerd op hyves/facebook *huiliehuilie*" Alsof een acceptatie daar ook echt betekent dat je vrienden bent...
Kweet nieuwe besteldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter, schatje, je mic is best zacht nog altijd
Ik versta de helft niet..
Komt omdat je kleine oren hebtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
viel mee toch? ik kon haar duidelijk verstaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daarom: twitter. Daar hoef je niet perse terug te volgen. Het hoeft niet van beide kanten te komen. Jij kan coldplay volgen, maar zij hoeven jou niet te volgen. Terwijl je op hyves dus vrienden met coldplay moet worden en dan zij dus met jou...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie de sneuheid van soc med.
Al werkt t wel goed voor revoluties ed.![]()
Ik dacht idd ook een kerel te zien in d'r FoBo..quote:
Social media is wel oke, alleen die mensen die 'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie de sneuheid van soc med.
Al werkt t wel goed voor revoluties ed.![]()
Ik snap sowieso t nut niet van berichtjes als:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het slechte imago, nadat de verpauperde blackberry gebruikende hyvers twitter ontdekten.
Waarom lees jij mij twitterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso t nut niet van berichtjes als:
Ik ga nu schijten.
Ik ga nu koken,
Ik ga nu naar huis fietsen,
WTF boeit mij die zooi nou allemaal.
Dat weerhoudt ons er toch ook niet van om op Faye te geilenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht idd ook een kerel te zien in d'r FoBo..![]()
Das toch wel weer jammer...
Ik ga jullie zo verlatenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga nu schijten.
Ik ga nu koken,
Die hebben ook geen nut. Kijk mijn twitteraccount en je ziet wat de keerzijde is van de medaille en kijk het twitteraccount van @Mofskie en je ziet echte kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga nu schijten.
Ik ga nu koken,
Oh dan kan ik een hoop mensen kapot schieten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Social media is wel oke, alleen die mensen die '' doen als je zegt dat je niet aan twitter/hyves doet moeten ze kapotschieten
Je doet verzoekjes?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil op zich ook wel turn up the bass verzoekjes doen, moet ik wel ff alles aansluiten.
True, maar dat ligt anders..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat weerhoudt ons er toch ook niet van om op Faye te geilen
Ik heb een beperkte collectie, maar turn up the bass verzoekjes kan ik wel doen en anders kan ik wel dingen draaien die sowieso in de smaak vallenquote:
Geen behoefte aan sorry.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die hebben ook geen nut. Kijk mijn twitteraccount en je ziet wat de keerzijde is van de medaille en kijk het twitteraccount van @Mofskie en je ziet echte kwaliteit.
quote:Twitter is simpelweg een miniblog. Een blog, of weblog, zou je kunnen vergelijken met een tijdschrift of krant: één of meerdere auteurs geven periodelijks informatie over een bepaald onderwerp, meestal met een opinie. Er zijn bekende en minder bekende blogs, net als je bekende en minder bekende kranten hebt. Ook zijn er verschillende soorten sites waarop je een blog kan hebben, sommigen hebben hun blog op meerdere sites gehuisvest. Voorbeelden om je blog te huisvesten, tevens de voor mij bekende, zijn Blogger en Wordpress. De onderwerpen op de blogs kunnen uiteenlopen van dagboeken, informatie over kunst, columns zoals je die ook in kranten vind, opvallende nieuwsfeiten en natuurlijk de opiniërende stukken over bijvoorbeeld de politiek. De eerste soort, dagboek, is vaak minder populair en het zijn vooral de Bekende Nederlanders (BNers) die veel lezers krijgen op dit soort blogs. De meeste bezoekers krijgen de columns, nieuwsfeiten en opiniërende stukken. Ook twitter is een vorm van bloggen, alleen dan in 140 tekens (alhoewel sommige diensten inmiddels aanbieden om meer dan 140 tekens te maken) en ook op twitter heb je dus de verschillende onderwerpen, zoals dagboeken en columns.
Door de dagboekvorm is een hele discussie ontstaan over het nut van twitter, welke zeer goed is, want niemand is geïnteresseerd in die dagboekvorm. Door deze discussie is echter wel het imago van twitter geschaad en denkt men alleen aan de dagboekvorm en niet aan de andere vormen die er op twitter zijn. In dit stuk gaan we kijken naar de politieke onderwerpen die op twitter worden besproken en dan vooral hoe we daarmee een land zouden kunnen besturen.
Naast het feit dat twitter om berichten van 140 tekens gaat, moet je ook nog weten dat je tweets kunt herzenden: retweeten. Als jij een interessante tweet verstuurd bestaat de mogelijkheid dat deze door veel mensen wordt geretweet, waardoor veel mensen kennis krijgen van het idee. De hoeveelheid mensen die jouw tweet heeft herstuurd wordt bijgehouden, dus zo krijg je een mooi beeld hoe interessant jouw tweet was. Hoe kan je dan zorgen dat jouw tweets worden gelezen? Er bestaat voor twitter het volgsysteem: jij kan updates krijgen van de personen die jij interessant vindt. Anders dan bij diensten als hyves en facebook, hoeft het niet van 2 kanten te komen: jij volgt een BN’er, maar die hoeft jou niet terug te volgen. Tussen sommige mensen bestaat op deze manier een soort strijd om zoveel mogelijk volgers te krijgen, want als jij iets zegt tegen 200 mensen heeft dat minder invloed dan als jij dat zegt voor de ogen van 2000 mensen. Je hebt bij 2000 volgers ook meer kans dat jouw tweet meer geretweet wordt en zo kan je dus een kettingreactie veroorzaken: het lopende vuurtje kan in gang worden gezet.
Haha heel veel mensen niet! Is een site waar je vooral plaatjes, video's, tekst, muziek en alles eigenlijk reblogt enzo.quote:
Nee moet ik nog doen.quote:
Ik zie haast dubbel, je denkt toch niet dat ik zo'n lap tekst ga lezenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
Voor de mensen die van lezen houden, zie hier mijn uitleg wat twitter is:
[..]
http://naatje.tumblr.com/quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha heel veel mensen niet! Is een site waar je vooral plaatjes, video's, tekst, muziek en alles eigenlijk reblogt enzo.
"Voor de mensen die van lezen houden"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie haast dubbel, je denkt toch niet dat ik zo'n lap tekst ga lezen
Allebei geweldige seriesquote:
Ik hou van lezen, maar niet nuquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Voor de mensen die van lezen houden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |