Wehehehquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit op facebook, ik zal eens kijken.
Twitter is vind ik ook sneu!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hyves is alleen voor het verpauperde deel van de Nederlandse samenleving en de hosselaars van de paupers. Twitter heeft nu, facebook heeft opzich ook nog wel enig nut, maar hyves....
Komt waarschijnlijk door het slechte imago, nadat de verpauperde blackberry gebruikende hyvers twitter ontdekten.quote:
Zie de sneuheid van soc med.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
en dat is dus ook best sneu "je hebt me niet geaccepteerd op hyves/facebook *huiliehuilie*" Alsof een acceptatie daar ook echt betekent dat je vrienden bent...
Kweet nieuwe besteldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter, schatje, je mic is best zacht nog altijd
Ik versta de helft niet..
Komt omdat je kleine oren hebtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
viel mee toch? ik kon haar duidelijk verstaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daarom: twitter. Daar hoef je niet perse terug te volgen. Het hoeft niet van beide kanten te komen. Jij kan coldplay volgen, maar zij hoeven jou niet te volgen. Terwijl je op hyves dus vrienden met coldplay moet worden en dan zij dus met jou...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie de sneuheid van soc med.
Al werkt t wel goed voor revoluties ed.![]()
Ik dacht idd ook een kerel te zien in d'r FoBo..quote:
Social media is wel oke, alleen die mensen die 'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie de sneuheid van soc med.
Al werkt t wel goed voor revoluties ed.![]()
Ik snap sowieso t nut niet van berichtjes als:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door het slechte imago, nadat de verpauperde blackberry gebruikende hyvers twitter ontdekten.
Waarom lees jij mij twitterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso t nut niet van berichtjes als:
Ik ga nu schijten.
Ik ga nu koken,
Ik ga nu naar huis fietsen,
WTF boeit mij die zooi nou allemaal.
Dat weerhoudt ons er toch ook niet van om op Faye te geilenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht idd ook een kerel te zien in d'r FoBo..![]()
Das toch wel weer jammer...
Ik ga jullie zo verlatenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga nu schijten.
Ik ga nu koken,
Die hebben ook geen nut. Kijk mijn twitteraccount en je ziet wat de keerzijde is van de medaille en kijk het twitteraccount van @Mofskie en je ziet echte kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga nu schijten.
Ik ga nu koken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |