Voor op een zondag?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk heb gewoon toffe kleding uitgezocht
Dat mag van mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Als iedereen het ermee eens is kan het album van Michael Jackson opzetten.
Schaamzwart dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik ben een neger.
Ja.quote:
Ja zeg, dat je het niet ziet betekent niet dat jij niet rood kan wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik ben een neger.
Dezequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Earth Song ook heel erg mooiEn Stranger in Moscow, You are not alone, Cry en They don't care about us.
En natuurlijk She's out of my life, I just can't stop loving you en Give in to me
Morgenavond bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk moet je deze albumspecials bewaren voor speciale momenten, maargoed.
No shit, Sherlockquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, dat je het niet ziet betekent niet dat jij niet rood kan worden
Jammer dat je deze zo weinig hoortquote:
Met live recordings?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Samzz, kan jij me op het rooster dumpen voor morgen:
23-00, Naatje_1 [pinkpop]
Ja. Een uurtje? Of langer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
Samzz, kan jij me op het rooster dumpen voor morgen:
23-00, Naatje_1 [pinkpop]
Ik weet niet, moeten we even zien of er op youtube wat HD dingen staan. Liefst wel natuurlijk.quote:
Ja, hij is best ondergewaardeerd vind ik. Ik vind 'm ook veeel mooier dan dit nummer, als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat je deze zo weinig hoortAltijd die geijkte nummers, zoals Wanna be startin someting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |