Het is een eikel en een aardige vent.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vind hem ook wel grappig mannetje idd
quote:
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij doet niet aan seks voor het huwelijk en ik ben niet van plan te trouwen
beetje jammer dat hij zo'n hoge dunk van zichzelf heeftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een eikel en een aardige vent.
Ik ben ook een vent en heb een aaaardige eikel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een eikel en een aardige vent.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben ook een vent en heb een aaaardige eikel.![]()
Donequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh shit, peer pressure!....
NNNNNG, Ja ik draai. Van 1 tot 3. Chille mainstream.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben ook een vent en heb een aaaardige eikel.![]()
Ik heb begrepen dat ik vanavond bij huize Morphmuts moet zijn. Maar dat kan ook veranderd zijn.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik vanavond bij huize Morphmuts moet zijn. Maar dat kan ook veranderd zijn.
Huize Outpost is dat geworden ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik vanavond bij huize Morphmuts moet zijn. Maar dat kan ook veranderd zijn.
Ik ga wel in jouw plaatsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk hij heeft passie voor muziek en durft gewoon te zeggen als iets kut is. En Mein Kampf is ook een interessant boek ik snapte die hele onzin daarom heen ook niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef robdriessen het volgende:
Giel is door de jaren rustiger geworden, is niet meer de shockjock van vroeger.
- Live laten pijpen door een prostituee
- Oproep doen voor moederkoek om die te laten bakken door Pierre Wind
- Mein Kampf een interessant boek noemen (quote is wel door media uit verband gerukt)
- Oproep doen aan luisteraars om poederbrieven naar directrice VARA te sturen
Nee, tegenwoordig veel acties voor goede doelen, verstand van muziek, frisse ochtendshow... Je houdt van 'm of je haat 'm, maar het is een echte vakidioot met liefde voor z'n vak, dat moet je 'm meegeven.
Ik vond 'm toen ik browsde op internet. Waar de fuck gaat dit liedje over?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef robdriessen het volgende:
Heu, Rednex! Heb je die uit m'n platenkast geleend, kdrietjeh ;D
Delfzijlquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Veel te makkelijk allemaal. Ga eens naar Delfzijl en Terneuzen tegelijk
Dus toch filmen dan een livestream mag ook.quote:
Ik dacht aan wat andersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus toch filmen dan een livestream mag ook.
Nieuwe bijnaam. Leer ermee levenquote:
Ik hoor andere berichtenquote:
Samen toch?quote:
Och, hij begon rustig (bij NEW Dance Radio) en eindigt rustig. What goes up....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef robdriessen het volgende:
Giel is door de jaren rustiger geworden, is niet meer de shockjock van vroeger.
ahjah da's ook weer zo iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Huizen van Fanta bestaan heul niet!
Kijk, ik ben letterlijk en figuurlijk helderziend. Ik kan dus ook 2 dingen tegelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
DelfzijlDaar woont een vriend van mij
Gaan we eerst naar Outpost76 of eerst naar Morpheus2002 ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nieuwe bijnaam. Leer ermee leven
[..]
Ik hoor andere berichten
[..]
Samen toch?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kijk, ik ben letterlijk en figuurlijk helderziend. Ik kan dus ook 2 dingen tegelijk
Ik ben jong en wulps!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we eerst naar Outpost76 of eerst naar Morpheus2002 ?
Oh god, zo'n lol mee gehad toen ik nog 's nachts met m'n ex op de vrachtwagen zatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
Als we het over radiojocks gaan hebben... ik was vroeger groot fan van Patrick Kicken toen hij nog in de Radio 3 nacht zat. Geweldige uitzendingen met truckers, stalkers, vaste fans op #IRC en veel freaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |