Ja dampende sex maar dat zit er vandaag niet meer in ben ik bang...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
Nog mensen die wat van me moeten? Anders ga ik eens afsluiten.
Drink niet alsjeblieft ik smeek het je, NIET DOEN!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef robdriessen het volgende:
Dilemma: Heb hier een heerlijk koel half literblik Gulpener Gladiator 10% voor mijn neus, klaar om open te trekken.
Tegelijkertijd heb ik zin om om 1 uur te draaien na Nitrouz.
Die gladiator heeft de mogelijkheid om bij mij het licht uit te doen.
Advies?
quote:
Hij lijkt me iemand waarmee je soms kan lachen en soms een keiharde schop op z'n smoel wilt geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Giel dn homofiel met zn lelijke kutbril jah?
al is hij ook wel goede dj, soms beetje lomp
Doe je benen maar open...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
Nog mensen die wat van me moeten? Anders ga ik eens afsluiten.
Wat doe je nog meer naast masturberen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, en kan 2 dingen tegelijk
Ik wacht nog even tot dit liedje afgelopen isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dampende sex maar dat zit er vandaag niet meer in ben ik bang...
Slaap lekker![]()
![]()
Man trek je er geen fuck van aan. Imago op Fok! is triest. Wees blij dat ze zich druk maken om jou een imago te geven. Wij weten wel beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet niet wat mijn imago was voor die foto, maar ik ben de babyface kutchristen
Epicness is great.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Nieuwe naam voor show: Driessen Draait Dronken.
Jij doet niet aan seks voor het huwelijk en ik ben niet van plan te trouwenquote:
Oeh geil!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, en kan 2 dingen tegelijk
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man trek je er geen fuck van aan. Imago op Fok! is triest. Wees blij dat ze zich druk maken om jou een imago te geven. Wij weten wel beter.![]()
Wat wil je dat ik doe?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat doe je nog meer naast masturberen?
Oh shit, peer pressure!....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot dit liedje afgelopen is
En tot Rob eindelijk besluit of hij wil draaien of niet.
Vind hem ook wel grappig mannetje iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Hij lijkt me iemand waarmee je soms kan lachen en soms een keiharde schop op z'n smoel wilt geven.
Oh dus er is nog een klein kansje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot dit liedje afgelopen is
En tot Rob eindelijk besluit of hij wil draaien of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |