hoiquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Respect!
Oh en wanneer gaan we meeten?
het kan je imago schaden hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet!Boeie, op Fok kan dat.
I know.quote:
Imago? Was dah op Fok!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het kan je imago schaden hoorbij mij gebeurd iig
+1 for you my friend.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wie is jou favo DJ daar? mijne Gerard Ekdom
Geil Beelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef _Fanta het volgende:
post was gericht aan kdrietjeh
maar Welkom Rob
Smakelijk en tot zo!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Effe wat eten, anders haal ik 4 uur niet
Opdrinken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef robdriessen het volgende:
Dilemma: Heb hier een heerlijk koel half literblik Gulpener Gladiator 10% voor mijn neus, klaar om open te trekken.
Tegelijkertijd heb ik zin om om 1 uur te draaien na Nitrouz.
Die gladiator heeft de mogelijkheid om bij mij het licht uit te doen.
Advies?
echte fokker hehquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
E-imago. Held op de digitale snelweg en een nobody in het echte leven
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet niet wat mijn imago was voor die foto, maar ik ben de babyface kutchristen en natuurlijke opvolger van Gerard Ekdom.
Ja dampende sex maar dat zit er vandaag niet meer in ben ik bang...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
Nog mensen die wat van me moeten? Anders ga ik eens afsluiten.
Drink niet alsjeblieft ik smeek het je, NIET DOEN!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef robdriessen het volgende:
Dilemma: Heb hier een heerlijk koel half literblik Gulpener Gladiator 10% voor mijn neus, klaar om open te trekken.
Tegelijkertijd heb ik zin om om 1 uur te draaien na Nitrouz.
Die gladiator heeft de mogelijkheid om bij mij het licht uit te doen.
Advies?
quote:
Hij lijkt me iemand waarmee je soms kan lachen en soms een keiharde schop op z'n smoel wilt geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Giel dn homofiel met zn lelijke kutbril jah?
al is hij ook wel goede dj, soms beetje lomp
Doe je benen maar open...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
Nog mensen die wat van me moeten? Anders ga ik eens afsluiten.
Wat doe je nog meer naast masturberen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, en kan 2 dingen tegelijk
Ik wacht nog even tot dit liedje afgelopen isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dampende sex maar dat zit er vandaag niet meer in ben ik bang...
Slaap lekker![]()
![]()
Man trek je er geen fuck van aan. Imago op Fok! is triest. Wees blij dat ze zich druk maken om jou een imago te geven. Wij weten wel beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet niet wat mijn imago was voor die foto, maar ik ben de babyface kutchristen
Epicness is great.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Nieuwe naam voor show: Driessen Draait Dronken.
Jij doet niet aan seks voor het huwelijk en ik ben niet van plan te trouwenquote:
Oeh geil!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, en kan 2 dingen tegelijk
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man trek je er geen fuck van aan. Imago op Fok! is triest. Wees blij dat ze zich druk maken om jou een imago te geven. Wij weten wel beter.![]()
Wat wil je dat ik doe?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat doe je nog meer naast masturberen?
Oh shit, peer pressure!....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot dit liedje afgelopen is
En tot Rob eindelijk besluit of hij wil draaien of niet.
Vind hem ook wel grappig mannetje iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Hij lijkt me iemand waarmee je soms kan lachen en soms een keiharde schop op z'n smoel wilt geven.
Oh dus er is nog een klein kansje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot dit liedje afgelopen is
En tot Rob eindelijk besluit of hij wil draaien of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |