Dat hoeft toch ook niet in een fobo? Foto's spreken voor zich.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
Pff dacht maak even een fobo kom je er achter dat je niks te melden hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja sorry...
Was Sammz helemaal vergeten...![]()
Sorry Sammz..![]()
Kusje er op?
Hoi, ik ben heloef, ik heb nu niets te melden. Waarschijnlijk zal ik ook nooit iets te melden hebben. Ik ben meldloos. Ik start de club van meldlozen, die niets te melden hebben. Waarna ik een fonds opstart voor de meldlozen en natuurlijk een politieke partij. Zal niet zoveel verschil uitmaken, aangezien alle politieke partijen meldloos zijn. Dit had ik niet te melden overigens, want anders zou ik niet meldloos zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
Pff dacht maak even een fobo kom je er achter dat je niks te melden hebt.
Jij bent stiekem ook een oldbie!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit liedje doet me denken aan het EK van 2008
omfgquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben heloef, ik heb nu niets te melden. Waarschijnlijk zal ik ook nooit iets te melden hebben. Ik ben meldloos. Ik start de club van meldlozen, die niets te melden hebben. Waarna ik een fonds opstart voor de meldlozen en natuurlijk een politieke partij. Zal niet zoveel verschil uitmaken, aangezien alle politieke partijen meldloos zijn. Dit had ik niet te melden overigens, want anders zou ik niet meldloos zijn natuurlijk.
wat een oudjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook een oldbie!![]()
![]()
2001 je registratie!![]()
Ik heb mijn eerste quote voor in mijn FoBo te pakken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben heloef, ik heb nu niets te melden. Waarschijnlijk zal ik ook nooit iets te melden hebben. Ik ben meldloos. Ik start de club van meldlozen, die niets te melden hebben. Waarna ik een fonds opstart voor de meldlozen en natuurlijk een politieke partij. Zal niet zoveel verschil uitmaken, aangezien alle politieke partijen meldloos zijn. Dit had ik niet te melden overigens, want anders zou ik niet meldloos zijn natuurlijk.
Proost kerelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ja, ja!quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste quote voor in mijn FoBo te pakken.
Kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook een oldbie!![]()
![]()
2001 je registratie!![]()
Ja maar ik heb geen fotos (geen leuke dan).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet in een fobo? Foto's spreken voor zich.
en hoequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste quote voor in mijn FoBo te pakken.
Waarop jij m t liefst hebt natuurlijk ik moet iets goed maken...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ja!
Kusje waarop? M'n vrouwelijkheid?
waar staat de rijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ja!
Kusje waarop? M'n vrouwelijkheid?
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen fotos (geen leuke dan).
3FM-slet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen fotos (geen leuke dan).
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarop jij m t liefst hebt natuurlijk ik moet iets goed maken...![]()
Mja, dat wat je verzint moet je in praktijk brengen. Dus dat komt wel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |