Je hebt Gooische Vrouwen liggen?quote:
Maakt mij niet zoveel uit... Wat willen we liever, snel mod worden of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we eerst naar Outpost76 of eerst naar Morpheus2002 ?
Eerst naar mij natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we eerst naar Outpost76 of eerst naar Morpheus2002 ?
Frank Dane. Chille stem, leuke grappen. Iets te Jensenig, het is ook z'n broer,hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
Als we het over radiojocks gaan hebben... ik was vroeger groot fan van Patrick Kicken toen hij nog in de Radio 3 nacht zat. Geweldige uitzendingen met truckers, stalkers, vaste fans op #IRC en veel freaken.
Ik ga voor snel mod wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit... Wat willen we liever, snel mod worden of niet?
Of eerst genieten en dan mod worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit... Wat willen we liever, snel mod worden of niet?
Nee, Xbox nog niet aan gehad. Voeg mij anders toe: Morpheus1412quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bewaren we jou als toetje![]()
(heb je me nou al toegevoegd)
De FrankFare, beste radio-item van de laatste jaren. Lachen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Frank Dane. Chille stem, leuke grappen. Iets te Jensenig, het is ook z'n broer,he
Dan liever Shockradio met Jeroen van Inkel, Rob Stenders en Floortje Dessingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
Als we het over radiojocks gaan hebben... ik was vroeger groot fan van Patrick Kicken toen hij nog in de Radio 3 nacht zat. Geweldige uitzendingen met truckers, stalkers, vaste fans op #IRC en veel freaken.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of eerst genieten en dan mod worden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De FrankFare, beste radio-item van de laatste jaren. Lachen!
Ik denk ik ookquote:
LAS JE WAT HIJ ZEI, MORPHMUTS?quote:
Ja, da's dan weer van de generatie ervoor. Stenders & Van Inkel, Curry & Van Inkel, Weeshuis van de Hits, enz. enz.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan liever Shockradio met Jeroen van Inkel, Rob Stenders en Floortje Dessing
Ik kan echt genieten van Bert van Lent, vind hem sowieso baas omdat hij het als enige over voetbal heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
JA VROUWMENS!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk ik ook
[..]
LAS JE WAT HIJ ZEI, MORPHMUTS?
Donequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, Xbox nog niet aan gehad. Voeg mij anders toe: Morpheus1412
Stenders Late Vermaak is anders ook goud.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan liever Shockradio met Jeroen van Inkel, Rob Stenders en Floortje Dessing
Alle fans van Ekstra Weekend even zwaaien!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Stenders Late Vermaak is anders ook goud.
Dat ben je ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef robdriessen het volgende:
Ja, da's dan weer van de generatie ervoor. Stenders & Van Inkel, Curry & Van Inkel, Weeshuis van de Hits, enz. enz.
Gut, ik voel me oud ineens
Dat heb ik de hele avond al. Valt t even stil en vervolgens begint t weer een paar seconden later......quote:
Ja... Maar vrouwemens klinkt niet liefquote:
Een heel lief vrouwtjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent toch een vrouwtje. wel een hele lieve hoor
Jaaaaa, zijn prankcalls waren geweldig. Nooit meer geevenaard als je het mij vraagt. Mona opbellen en vragen of ze ook yoghurt met linksdraaiend melkzuur hadden aangezien hij allergisch was voor rechtsdraaiend melkzuur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat ben je ook![]()
En wat ik ook elke week luisterde was de Steen en Beenshow van Jack Spijkerman. Geniale radio was dat
The beautiful people, the beautiful people?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef ACT-F het volgende:
Doe mij het origineel maar van dit nummer. Wie herkent het?
ik ken um, kan ff niet op de titel komen. van wie is deze ook alweer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef ACT-F het volgende:
Doe mij het origineel maar van dit nummer. Wie herkent het?
Moet je maar geen MorpMuts zeggen!quote:
Hahaha ja! Of op een vacature van een houtbewerkingsbedrijf reageren die slissers zoeken. Je kunt al raden hoe hij praattequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef robdriessen het volgende:
Jaaaaa, zijn prankcalls waren geweldig. Nooit meer geevenaard als je het mij vraagt. Mona opbellen en vragen of ze ook yoghurt met linksdraaiend melkzuur hadden aangezien hij allergisch was voor rechtsdraaiend melkzuur.
Maar dat zeg ik met liefdequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je maar geen MorpMuts zeggen!![]()
Ik zie wel mn kansen vergroten dat jullie eerst komen genieten en dan pas mod gaan worden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
The beautiful people, the beautiful people?
Luister maar eens goed naar het begin van het nummer van Muse en luister hier eens naar:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ken um, kan ff niet op de titel komen. van wie is deze ook alweer?
Die prankcalls waren knap bedacht en uitgevoerd. Het niveau van tegenwoordig is ene mevrouw Hondjes bellen en vragen wat haar favoriete standje is. Plat. Jammer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hahaha ja! Of op een vacature van een houtbewerkingsbedrijf reageren die slissers zoeken. Je kunt al raden hoe hij praatte
beetje bert van lent dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef robdriessen het volgende:
Cool! Nooit geweten, leuk feitjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Luister maar eens goed naar het begin van het nummer van Muse en luister hier eens naar:
is gewoon gejat dus?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Luister maar eens goed naar het begin van het nummer van Muse en luister hier eens naar:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |