Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er weer een naamswijzigingsactie is neem ik die
totdat er weer geld nodig isquote:
ooh wat leuk zegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Allemaal op de Party van Symph
Gezellig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Allemaal op de Party van Symph
Ow zijn ze weer ZO bezig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
De beelden van het feestje van Symph heb ik al ontvangen'
dat filmpjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik had het toen moeten bedenken...
Hoezo WEERquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dan gaat er gewoon weer een Fokster naakt
shequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dan gaat er gewoon weer een Fokster naakt
gelukkig wel jaquote:
er gaan vaak zak foksters naaktquote:
Is dan aan mij voorbijgegaan, maar ik zie liever een blote man dan een blote vrouwquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ja, voor een actie bedoel ik dan, een paar deuren verderop zie ik ze ook wel voorbijkomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
er gaan vaak zak foksters naakt![]()
net zag ik er nog 1
Smaken verschillen hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dan aan mij voorbijgegaan, maar ik zie liever een blote man dan een blote vrouwmits lekker.
ja die zie ik dan weer nooitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, voor een actie bedoel ik dan, een paar deuren verderop zie ik ze ook wel voorbijkomen.
Ja die zijn best te doen, alleen ik lust geen Hawaii vanwege de zoete dingen die erop zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dit wel eens op?
[ afbeelding ]
Da's voor niemand leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, anders zaten we allemaal naar dezelfde persoon te kijken.
Ja, best te doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
dat SHE verhaal is toch een enorme hoop gezeik over geweest toen? En uiteindelijk ging het helemaal niet door dacht ik toch?
Ja was een hele rel toen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
dat SHE verhaal is toch een enorme hoop gezeik over geweest toen? En uiteindelijk ging het helemaal niet door dacht ik toch?
ik heb ze in huis.... en de oven staat nu aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt ze in huis maar wil het niet eten?
dat heet ananasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die zijn best te doen, alleen ik lust geen Hawaii vanwege de zoete dingen die erop zitten.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ze in huis.... en de oven staat nu aan
mja ik houd sowieso niet van dingen die doen alsof een pizza zijn en het toch helemaal niet zijn en ik houd helemaal niet van dingen hawaii noemen en er dan maar ananas op kwakkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
en nog meer zoets toch? Ik houd niet van pizza met zoete dingen.
[..]
lekker toch? Morgen een stukje rennen, dan is het er weer vanaf.
Deze stokbroodjes zijn wel lekker hoor, vind ik dan. Lekker knapperig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik houd sowieso niet van dingen die doen alsof een pizza zijn en het toch helemaal niet zijn en ik houd helemaal niet van dingen hawaii noemen en er dan maar ananas op kwakken
kan best maar ik eet sowieso geen kaasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze stokbroodjes zijn wel lekker hoor, vind ik dan. Lekker knapperig.
die ken ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan neem je er eentje met gehakt en tomaat of zo
deze danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word een beetje depressief van die muziek.
mja ook geen pizza tochquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
een pizza zonder kaas is.........kaasloos
Daar word ik eigenlijk best wel droevig van, wat ergquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar word ik eigenlijk best wel droevig van, wat erg
nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
De enige kaas die ik nooit zou eten is die Spaanse met die wormen erin
Kaas met wormen erin?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
De enige kaas die ik nooit zou eten is die Spaanse met die wormen erin
mjaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef Pien85 het volgende:
Kan iemand mij een frikandel speciaal komen bezorgen?
quote:
Lees: Weg met die paardeshitquote:De gemiddelde mens kan de consumptie van deze kaas goed verdragen. De stoffen kunnen echter sterke allergische reacties teweegbrengen en de rijping/rotting hoeft weinig verder voort te schrijden om de kaas werkelijk giftig te maken. Bovendien kunnen de larven de spijsvertering overleven en daardoor lichamelijke klachten veroorzaken. Om die redenen, en ook omdat het door zijn bereidingswijze als een bedorven product wordt gezien, is de verkoop ervan illegaal volgens de Europese en dus ook Italiaanse regels.
Dit was best lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb ik bijna spijt dat ik niet meer lekkers gehaald hebquote:
quote:
Ik zal ook met de bus moeten danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu?
Ik ben nu al aangeschoten, gaat niet werken
Is het lang fietsen vanuit Spijkenisse?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:00 schreef Pien85 het volgende:
Snackbarmeet bij mij thuis danIk kan nu niet bestellen want ik wil bestellen voor weinig geld en dan bezorgen ze niet
Ik denk 't welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het lang fietsen vanuit Spijkenisse?
Oh dat is niet echt ver weg, ik woon in Amsterdam Zuid, maar te ver om te lopen en de auto kan ik niet meer nemen nuquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is niet echt ver weg, ik woon in Amsterdam Zuid, maar te ver om te lopen en de auto kan ik niet meer nemen nu
Ik ben volgens mij de enige Amsterdammer zonder fietsquote:
OMGquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige Amsterdammer zonder fietsgeen plek om hem kwijt te kunnen, ik heb alleen een zolder en geen box en voor de duur wordt dat ding gejat.
Eigenlijk geen fut om nog weg te gaanquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk geen fut om nog weg te gaandan moet ik me ook weer omkleden en zo, zit in een soort van joggingpak.
Bus 166quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is niet echt ver weg, ik woon in Amsterdam Zuid, maar te ver om te lopen en de auto kan ik niet meer nemen nu
Dat en ik ben verhuisd hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh kan ook wel, ik kom daar ook niet iedere week
Bij Amsterdamquote:
51 is nog een stukje lopen vanaf mijn huis. 199 weet ik zo snel niet eigenlijk. Ik woon vlakbij het Stadionplein (vandaar de foto in mijn fobo met dat beeld, dat is bij het Olympisch Stadion).quote:
Wat ga je doen? Kom je wonen hier? Of gewoon op bezoek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in Amsterdam als alles goed gaat
Vriendin van mij woont in Amsterdam, en heb er al een tijdje niet gezien, dus we gaan stappen in Amsterdamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Kom je wonen hier? Of gewoon op bezoek?
Leuk! Stappen heb ik ook al een tijdje niet meer gedaan... wel een paar stomme dates gehad in de stad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriendin van mij woont in Amsterdam, en heb er al een tijdje niet gezien, dus we gaan stappen in Amsterdam
(nog nooit gedaan)
Ik heb op zich wel elke week een feestje. Maar echt stapppen een tijd geledenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Stappen heb ik ook al een tijdje niet meer gedaan... wel een paar stomme dates gehad in de stad.
Vroeger wel een discomens geweest, maar tegenwoordig ook meer kroegmens (maar dat zal de leeftijd zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel elke week een feestje. Maar echt stapppen een tijd geleden
Ik ben wel meer een kroegmense ipv discomens
Ik dans pas na 2 flessen rose
Ik denk hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger wel een discomens geweest, maar tegenwoordig ook meer kroegmens (maar dat zal de leeftijd zijn)
Dan beter 170quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
51 is nog een stukje lopen vanaf mijn huis. 199 weet ik zo snel niet eigenlijk. Ik woon vlakbij het Stadionplein (vandaar de foto in mijn fobo met dat beeld, dat is bij het Olympisch Stadion).
Ja en dan wild stappen enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten snel een stap/kroegmeet regelen dan
Ik ben nog uit de discotijd, dus ik ging uit mijn dak bij elk disconummer dat voorbijkwamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk het
Vroeger ging ik los op elk nummer... nu heb ik echt wel wat drank nodig
Dansen vind ik nog steeds leuk! Een tijdje geleden (nou ja, jaar terug of zo) naar een zeventiger/tachtiger jaren avond in P60 geweest, was leuk!quote:
engelquote:
kaatjequote:
foute vaute partyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dansen vind ik nog steeds leuk! Een tijdje geleden (nou ja, jaar terug of zo) naar een zeventiger/tachtiger jaren avond in P60 geweest, was leuk!
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kaatjedat heb ik een tijd niet gehoord zeg.
dat hebben wij hier elke weekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets was het wel, met van die oude disconummers
Hehe ik voel me weer even jong.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dacht ik al
daarom deed ik het dus ook
quote:
Waar is hier? Ik heb nog heel wat GB op mijn PC staan met oude disco/soulquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hebben wij hier elke week
iedere donderdagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is volgende week
Foute feest
in oosthamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is hier? Ik heb nog heel wat GB op mijn PC staan met oude disco/soul
Das vlak bij mijn huisquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dansen vind ik nog steeds leuk! Een tijdje geleden (nou ja, jaar terug of zo) naar een zeventiger/tachtiger jaren avond in P60 geweest, was leuk!
Ach, ben maar 500m verderop gaan wonen hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in oostham![]()
ik heb denk wel wat meer op mijn pc staan![]()
40 duizend nummers
Vingerclubeigenaarquote:
Stokbroodfanaatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Daaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr is tie weeeerrrrrrrrrrrr
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
dat zal niet allemaal disco/soul zijn
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das vlak bij mijn huisLeuke avonden zijn dat trouwens
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb wel weer zin in zo'n avondje... Straks maar s op de website kijkenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]klopt ongeveer een 25.000 nummers zijn uit de jaren 70/80/90
Nijnerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vingerclubeigenaar![]()
[..]
Stokbroodfanaat![]()
GFquote:
ik heb de soap van donderdag nog niet gelezenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb de soap van donderdag nog niet gelezen
Ik ben single momenteel en iedereen die ik ken heeft kindjes en zo en woont niet echt in de buurt, dus voorlopig gaat het er niet van komen helaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in zo'n avondje... Straks maar s op de website kijken
Dan moet je met andere mensen gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben single momenteel en iedereen die ik ken heeft kindjes en zo en woont niet echt in de buurt, dus voorlopig gaat het er niet van komen helaas.
als ik ze allemaal wil luisteren ben ik wel een maandje zoetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
zoveel heb ik er niet. geen tijd ook om dat allemaal te luisteren
Jou ken ik nog niet, ben nog een beetje een newbie, maarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
GMTAquote:
stuartquote:
Ik weet niemandquote:
Ga je met mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niemandwat ik zei, allemaal getrouwd en zo (ik ben al wat ouder, dan krijg je dat, ik ben een beetje het zwarte schaap).
ik weet wel iemandquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niemandwat ik zei, allemaal getrouwd en zo (ik ben al wat ouder, dan krijg je dat, ik ben een beetje het zwarte schaap).
Als je het niet erg vind met een oudere vrouw op stap te gaanquote:
Je mag mee hoorquote:
Hallo karinaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet, ben nog een beetje een newbie, maar
Wat is oud?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind met een oudere vrouw op stap te gaanmaar ik ben wel jong van binnen
[..]
Je mag mee hoor
Gast wat heb jij toch een zwaar levenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef crv het volgende:
vrouwtje zit met haar moe binnen TV te kijken en ik dus lekker op het Balkon met een [ afbeelding ]
Ik heb zin in snoep en ook (nog) geen zin om naar de winkel te lopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
DorstMaar geen zin om naar beneden te gaan
Altijd leuk om nieuwe mensen te zienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo karina![]()
Ik was er vaak, nu ben ik er af en toe en steeds minder eigenlijk![]()
Druk met baan en mijn vrouw komt weer bij me wonen en die is anti-FOK helaas![]()
quote:
Das niet oud manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd leuk om nieuwe mensen te zien
[..]
49
Moppiequote:
wij zijn iig wel van dezelfde leeftijdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind met een oudere vrouw op stap te gaanmaar ik ben wel jong van binnen
[..]
Je mag mee hoor
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zijn iig wel van dezelfde leeftijd
Mja, ouder... maar goed, je hebt 49 en 49 hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ouder welMaar ik swing nog als een trein hoor
helaas zwaarder dan jij denktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gast wat heb jij toch een zwaar leven [ afbeelding ]
Ja precies, dat bedoel ik, als ik sommige vrouwen zie van mijn leeftijdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, ouder... maar goed, je hebt 49 en 49 he
Ze is jong van geest, fickschnitzelquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze is jong van geest, fickschnitzel
Indeedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoel ik, als ik sommige vrouwen zie van mijn leeftijd
En als dat niet lukt danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik moet de 4 uur halen vannacht
hoestie in London ?quote:
Dus nu nog 3 flessen? Dat ga je voelen morgen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik moet de 4 uur halen vannacht
Not too bad. Even op zoek naar een andere baan (heb uit woede ontslag genomen) maar dat komt wel goed. Hoe is het met jou?quote:
heb jij zo'n klein glas of is tie fles zo groot ?quote:
Formaat Magnumquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
heb jij zo'n klein glas of is tie fles zo groot ?
Hou je lip ouwe bep, dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze is jong van geest, fickschnitzel
steeds stapje beter inclusief de miss'squote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad. Even op zoek naar een andere baan (heb uit woede ontslag genomen) maar dat komt wel goed. Hoe is het met jou?
Beetje lief doen he? Met je ouwe bep.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je lip ouwe bep, dat weet ik ook wel
Ouwe bepquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je lip ouwe bep, dat weet ik ook wel
Dat zou leuk zijn! Laat zoiets weten en we regelen iets leuksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
steeds stapje beter inclusief de miss's
Ik hoop nog steeds een keertje dat ik naar Londen moet voor mijn werk zouden we kunnen meeten
doe ik zekersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn! Laat zoiets weten en we regelen iets leuks
Nope, hoewel je het eventueel in De Hems zou kunnen krijgen maar dat is niet helemaal mijn soort kroegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Kroketten hebben ze natuurlijk ook niet in LondenOf frikandellen. Of patatje oorlog.
bij mij ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Kroketten hebben ze natuurlijk ook niet in LondenOf frikandellen. Of patatje oorlog.
Zo, dat is wel een heel eind weg zeg. Voor hoeveel dagen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
doe ik zekerswe zijn bezig met een nieuwe deal met de bank waar i nu werk dus hopenlijk gaat het er eens van komen. maar ik moet dadelijk eerst naar India
![]()
Maar wel Fish & chipsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Oh leuk!quote:
Wat is dat voor kroeg dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, hoewel je het eventueel in De Hems zou kunnen krijgen maar dat is niet helemaal mijn soort kroeg
ik heb nog maar 1 flesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus nu nog 3 flessen? Dat ga je voelen morgen...
Waar? Ik wil hebben!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook lekker! Zit in de stad een tent die dat heeft.
En, ben je er achter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vroeg me steeds af wie die D.Rose in de stats was
bijna 2 weken. Woensdag vlieg ik naar NL voor 2,5 week. Alle zooi inpakken van het huis daar en deels mee naar FR.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat is wel een heel eind weg zeg. Voor hoeveel dagen?
zo weinig mogelijkquote:
In mijn geval is dat Bayswater, vlakbij Notting Hill en vlakbij Hyde Parkquote:
Oh lijkt me wel leuk om daar een keertje te kijken, voor de grap. Ik was in NY in een Belgisch Restaurant geweest, was ook wel leuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou een NL ish kroeg moeten zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/De_Hems
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
In mijn geval is dat Bayswater, vlakbij Notting Hill en vlakbij Hyde Park
Eeeeeeeejjjjjjjjjj Deeeeeeeejjjjjquote:
Zo, dat is wel heel krap dan allemaal zegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
bijna 2 weken. Woensdag vlieg ik naar NL voor 2,5 week. Alle zooi inpakken van het huis daar en deels mee naar FR.
7 juli komen we dan hier, en 9 julie moet ik al naar India
Dat is dus foutquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eeeeeeeejjjjjjjjjj Deeeeeeeejjjjj
Nieuwendijk, maar dan het korte stukje zeg maar, aan de rechterkant als je met je gezicht naar de Dam staat.quote:
Die buurt was wel druk met de finale van het WK. Ik kon De Hems niet meer in zo druk was hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh lijkt me wel leuk om daar een keertje te kijken, voor de grap. Ik was in NY in een Belgisch Restaurant geweest, was ook wel leuk.
Binnenkort ga ik daar maar 's langs danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwendijk, maar dan het korte stukje zeg maar, aan de rechterkant als je met je gezicht naar de Dam staat.
Ja, qua locatie is het hier zeer centraalquote:
Uh ik zocht het op en zag dat ze gesloten zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik daar maar 's langs dan
Kneedbaar? Juist nog nietquote:
Dat is een keten van. Er is een grotere en veel drukkere bijvoorbeeld bij Leicester Sqquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Stuart ik vond die laatste tent leuk waar we geweest zijn
Noes!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik zocht het op en zag dat ze gesloten zijnDeze was het.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die buurt was wel druk met de finale van het WK. Ik kon De Hems niet meer in zo druk was het
ja sorry, maar voel mer er niet meer zo thuisquote:
CRVeejjjjjjjjquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoelang woon je er al niet meer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
ja sorry, maar voel mer er niet meer zo thuis
en als ik er dan ben, wil ik zsm weer terug
Ik woonde voorheen in die wijk en wil daar weer wonen maar ik zie wel hoe en wat de komende tijdquote:
Oei oei, flesje te veel op?quote:
das lang gelee zeg dat we elkaar gesproken hebbenquote:
Leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Londen wil ik echt ook nog wel een keertje heen.
Ja...ehh.....dat was.....ehhh....even geleden jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
das lang gelee zeg dat we elkaar gesproken hebben
jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oei oei, flesje te veel op?
Edit: Oh je had al ge'edit
Dealquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je verhuisd bent toch? Kom ik langsMaar ik ga niet met de boot
ben der een keer geweest en dat was om nooit meer te vergetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Londen wil ik echt ook nog wel een keertje heen.
Weet je wat ik lasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je verhuisd bent toch? Kom ik langsMaar ik ga niet met de boot
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat ik las
Maar ik ga niet meteen de bloot
1 keer met schoolreisje, maar dat is al heel lang geledenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
ben der een keer geweest en dat was om nooit meer te vergeten
Dat sowieso nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat ik las
Maar ik ga niet meteen bloot
ik ben d e laatste tijd ook wel heel erg druk moet ik zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ja...ehh.....dat was.....ehhh....even geleden ja
Ik was er ook ooit, en herinnere me het nog steedsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
ben der een keer geweest en dat was om nooit meer te vergeten
Ow, mooi, dan geef ik jou de schuldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben d e laatste tijd ook wel heel erg druk moet ik zeggen
Zo goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was er ook ooit, en herinnere me het nog steeds
Ik was er op de dag dat Prinses Diana begraven werd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
1 keer met schoolreisje, maar dat is al heel lang geleden
[..]
Dat sowieso niet
is goedquote:
Oh ja, mijn pollquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
Zo Nijnie, je poll is spannend ondanks dat het in ONZ staat
Deed ik net ook. 13/12 dus best 'spannend'quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Ik was er op de dag dat Prinses Diana begraven werd.
Ik heb in het centrum van Londen gelopen op zaterdagmorgen en de stad was compleet "dood"
Je hoorde niets van het geluid van een metropool, doodstil was het terwijl elders enorm veel mensen waren. compleet bizar
Nou, voor zolang het nodig is natuurlijkquote:
quote:
Tegen de tijd dat je hier bent heb ik vast al wel iemand ander gevondenquote:
Oooohquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent heb ik vast al wel iemand ander gevonden
Het topic is vol Nijniequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje plaatst onopvallend een linkje Regenpak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |