Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
een driver kun je meestal nog wel eens ergens afplukkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar gaat me dus niet lukken om hem te updaten hij is te oud
nou niet meerquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, laatst werd ik boos omdat mijn buurjongen RHCP de Slet Rot Chili Peppers noemde
Ik noemde hem een Red Hot Chili Pamperquote:
Ik weet nog wel dat ik het singletje 'Under the Bridge' kochtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik noemde hem een Red Hot Chili Pamper
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik het singletje 'Under the Bridge' kocht
quote:
Zet jij je poll maar in OUDquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga eens in OUD posten dan jij[ja ik weet dat OUD "ouders" betekent maar dat boeit nu niet]
Fock-Foerumquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
waar moet ik dan wel gaan posten![]()
in het dino topic ofzo
Ik ben aan het Fock-Foerum'enquote:
quote:
Het zegt me nietsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
Fock-Foerum moet terug, het waren mooie tijden.
Mij ook niet, ik heb het net1 verzonnenquote:
( . )( . )quote:
bossiequote:
Hey ouwequote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey ouwe
Had je eigenlijk nu al ander werk ofzo ?
Okee, want je werkt ook nog steeds in je nachtclubquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik werk er al 2 weken![]()
maar maak zulke lange dagen dat ik weinig tijd heb om op fok te komen
dat doe ik er ook nog bijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, want je werkt ook nog steeds in je nachtclub
PFoe, pas je wel op dat je geen Burn-out gaat krijgen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doe ik er ook nog bij
dus ik draai momenteel dagen van een kleine 20 uur per dag
Ha ha ha ha kleintje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:59 schreef Stuart het volgende:
Waardeloos, een te hoog bureau en/of een te lage niet verstelbare stoel
Ik heb me-mo wel al een paar keer gemeet, maar haar tetten niet hoor..quote:
volgende maand heb ik vakantiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PFoe, pas je wel op dat je geen Burn-out gaat krijgen...
Van achter een lapje textiel krijg je toch een aardige indrukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb me-mo wel al een paar keer gemeet, maar haar tetten niet hoor..
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb me-mo wel al een paar keer gemeet, maar haar tetten niet hoor..
Als ze zo klein blijft is dat over 4 jaar een IPH-gevalletjequote:
Ja, okee, dat begrijp ik, maar ze waren niet zichtbaar gelukkig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die zitten toch echt aan me vast hoor
Daar is ze te groot voor. Ik vind 1.60m serieus netjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze zo klein blijft is dat over 4 jaar een IPH-gevalletje
Ja dat wel, maar niet echt opgelet toen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van achter een lapje textiel krijg je toch een aardige indruk
Gelukkig? Weet je wat je mist?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee, dat begrijp ik, maar ze waren niet zichtbaar gelukkig.
Ja okee, voor ons dwergen is dat inderdaad wel zo. maar lange mannen zoals JJH..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is ze te groot voor. Ik vind 1.60m serieus netjes
gelukkig nog welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee, dat begrijp ik, maar ze waren niet zichtbaar gelukkig.
Wasda?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze zo klein blijft is dat over 4 jaar een IPH-gevalletje
Ja dat weet ik. Ik heb genoeg tieten in films en op foto's gezien. Nee geef mij maar een aangeklede vrouw in lingerie.quote:
ideale pijphoogtequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
Het eten was toch nog niet helemaal klaar
Oh nu wel
[..]
Wasda?![]()
![]()
Ben jij ook klein?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, voor ons dwergen is dat inderdaad wel zo. maar lange mannen zoals JJH..
Waar gaat de vakantie naartoequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
koffer is gekochtnu zijn we helemaal klaar voor de vakantie ( die pas over 20 dagen is ofzo
)
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en als we het toch over mn tetten hebben bij mevrouw ldg staan ze in t fobo
lissabonquote:
Zo zijn ze inderdaad wel mooi, zolang er nog een BH omheen zit dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze zijn in prima gezelschap
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lissabontien dagen samen met t vriendje
nee lissabonquote:
dat is niet kleinquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee lissabon/slechtegrap
En nou moeten wij raden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en als we het toch over mn tetten hebben bij mevrouw ldg staan ze in t fobo
Jij bent ook niet zo groot toch?quote:
Valt misschien wel mee, Ik koop meestal kleding met de maat L. M zit vaak nog wel strak, terwijl ik helemaal niet dik ben enzo.quote:
Ik gok op die foto boven die foto waarop een muisje staatquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik gok op die foto boven die foto waarop een muisje staat
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Dan is het de foto met als onderschrift bescheiden meisje. Die andere tieten lijken me te klein voor jou
1.70quote:
neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Dan geef ik het op, tenzij het die foto is met de tieten in hartjes vorm, dacht eerst dat het een verwijderde foto was..
Hier in Engeland zijn de mensen over het algemeen ook iets kleiner dan in NL trouwensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1.70
dat was in mijn tijd de gemiddelde lengte
Sorry, ik ben totaal geen tieten man, heb er zelfs een lichte afkeer voorquote:
De nederlander is toch gemiddeld de grootste mens te wereld/of is dat ooit geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier in Engeland zijn de mensen over het algemeen ook iets kleiner dan in NL trouwens
Tot later GFquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
even wat slapen gaat nog een lange avond/nacht worden![]()
laters
Dat geloof ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De nederlander is toch gemiddeld de grootste mens te wereld/of is dat ooit geweest![]()
Precies, zo is hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:18 schreef pgrferrari het volgende:
Welke zijn dan van jou MM?
Het ziet er sowieso allemaal lekker uit
Heb je grote tetten? Een hint mag bestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga t toch niet zeggentenzij jullie t goed zouden gokken maar helaasch
Helemaal leeg OMGquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Ladylike het volgende:
Jumbo achter mn huis was leeggekocht
Ben maar ff de stad in gefietst
De extra grote hotdags zijn lekker trouwens
Dat is dan wel erg onhandig met zoenenquote:
dan was je vlakbij mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Ladylike het volgende:
Jumbo achter mn huis was leeggekocht
Ben maar ff de stad in gefietst
De extra grote hotdags zijn lekker trouwens
Vlees, boterhamvlees en groenten KGF iig welquote:
75equote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je grote tetten? Een hint mag best
Eigenlijk nog steedsquote:
Holy hellquote:
maar ze lijken heul niet zo grootquote:
Dan neem je toch een vriendin mee. De een zoent de ander pijptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg onhandig met zoenen
Dikke tieten FTWquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ze lijken heul niet zo grootbos vond de andere tieten uit ldg dr fobo nml te klein voor mij, terwijl ze daar echt bij zitten
Whehehe, Boshumorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan neem je toch een vriendin mee. De een zoent de ander pijpt
Kom maar halenquote:
Pijpen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehehe, Boshumor
Maar ik doe het liever zelf denk ik
Soms zijn mn ogen groter dan mn maagquote:
Als ik een grote Nijn ben.quote:
Dat herken ik wel eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms zijn mn ogen groter dan mn maag
Ja ik word nooit groot dat weet ik ook wel maar ik bedoel mentaal grootquote:
Ben maar ff gestopt, vanavond kan ik er nog eentje pakken als ik wilquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik word nooit groot dat weet ik ook wel maar ik bedoel mentaal groot
Yep, had er ooit 6, nu door sterfte en weglopen (eentje) nog maar 1...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ladylike, heb jij katten?lees dat je kattenfreak bent
Inderdaad, je kunt het altijd nog later eten. Hmmz, koude pannenkoeken zijn niet mijn dingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben maar ff gestopt, vanavond kan ik er nog eentje pakken als ik wil
Heb ook nog pannekoeken van gisteren in de ijskast (miss vanavond slagroom kloppen en dan wat ijs erop)
ik zoek nog ene dierenarts. heb ook 2 poezelsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, had er ooit 6, nu door sterfte en weglopen (eentje) nog maar 1...
Laatst had schooma gekookt, ik heb alleen sla gegetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben frietjes aan t maken, en sla! vooral de sla, gezond enzo
Magnetron FTWquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt het altijd nog later eten. Hmmz, koude pannenkoeken zijn niet mijn ding
en onder t mom van: ik heb gewoon niet zoveel trek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laatst had schooma gekookt, ik heb alleen sla gegeten
[..]
Magnetron FTW
Nu al iets te dronken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:38 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik heb nog maar iets te dronken gepakt en daarna ga ik maar eens op pad om te kijken wat ik wil gaan eten vanavond
In de buurt niet echt..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zoek nog ene dierenarts. heb ook 2 poezelsenig idee waar eentje zit> en beetje in de buurt? heb geen auto
Ja, "ik heb thuis nog macaroni van gisteren"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en onder t mom van: ik heb gewoon niet zoveel trek?
das zo ver fietsen met een kat bij jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In de buurt niet echt..
kusters in heugem
croughs op de meersernerweg
er ligt er ook nog eentje op de eenhoornsingel, geloof dat dat in de stad is...
Maar ik ga naar belgie
veel (dier)vriendelijker, beter en goedkoper
De Poort in Lanaken
Misschien wel zo verstandig inderdaad.quote:
Dat ben ik ook, zo af en toequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wel zo verstandig inderdaad.
wij hebben die al meer dan 10 jaar en mn vriend al meer dan 30 jaar (zn ouders dus eerst) en we zijn erg tevreden (hebben al spoedgevallen gehad) dus zullen alleen in nood ergens anders gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das zo ver fietsen met een kat bij jemaar thanks iig
Mijn scherm is nat, wat moet ik nu doen?quote:
ik heb ook al eens n spoedgeval gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij hebben die al meer dan 10 jaar en mn vriend al meer dan 30 jaar (zn ouders dus eerst) en we zijn erg tevreden (hebben al spoedgevallen gehad) dus zullen alleen in nood ergens anders gaan
ieh wasdagele?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ook al eens n spoedgeval gehad
[ afbeelding ]
dat gele schijnt niet zo te horenmaar ze is nu wel weer beterder
had zelf deze op t oog, dis is nog wel dichtbij
http://www.dierenkliniekverhey.nl/
wowquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geelzucht (lever en gal was ophol geslagen wegens heel ernstige bloedarmoede)
Als jij het leuk vindt om daar over te praten....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alsin ik moet die van mij nog scheren
oh maar ze is nu ook beterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij het leuk vindt om daar over te praten....
Maar ik doelde meer op niet ziekzijnde katten
Hypere C_A. Dit gaat leuk worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik gek doen
OMG ik ben hyper
Eet smakelijk D.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff dat eerdergenoemde bodempje leggen![]()
Leuk dat je weer naar London komt trouwensquote:
Ja ik heb er zin inquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dat je weer naar London komt trouwens
Leuk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb er zin in
We gaan uiteraard weer stappen
Niets, ben alleen niet in de mood voor dat gekleuter van Luttequote:
Ooooooooow hier blijf je welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets, ben alleen niet in de mood voor dat gekleuter van Lutte
Woohooquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ooooooooow hier blijf je wel
Dan blijf ik in beide topics
Dat is toch leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tussendoor moet ik wel gek doen hoorIk ben hyper en heb nu Lips opgezet (karaoke
)
Bos, ik ben hier niet om het over mensen te hebben die niet in dit topic postenquote:
Sorry maar je begint er zelf overquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bos, ik ben hier niet om het over mensen te hebben die niet in dit topic posten
Heb je op zich gelijk in. Was slechts om aan te geven waarom ik uit TAL ben weggegaan op het moment. Verder niet om een waarde oordeel over iemand te geven hoorquote:
Is goed, sorryquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ok hou er maar over op beiden
Gezelligheid
Ik ben zo goed in Bad Romance
Singstar op de PS3 is ook erg tofquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ok hou er maar over op beiden
Gezelligheid
Ik ben zo goed in Bad Romance
Waardoor? Succes met douchen Bosquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:11 schreef Bos81 het volgende:
En nu even douchen, dit moet ik echt aankaarten bij de training. voel me echt weer klote er onder nu.
Coolquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar de liedjes met Lips zijn leuker
Blondiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo leuk
Hmmzzz nu The Tide is high zingen
Wat is het hier trouwens fcking rustig
Er zitten veel mensen bij Symph in HHW.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo leuk
Hmmzzz nu The Tide is high zingen
Wat is het hier trouwens fcking rustig
Oh dear, dat is inderdaad niet lekker voor je Bosquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zitten veel mensen bij Symph in HHW.
en Stu:
Gewoon alle kleine dingen die ik in mijn hoofd niet goed doe, al is het maar een kleine opmerking zoals net, worden op de een af andere manier heel negatief omgezet in mijn hersens. Nu ik er over na denk heb ik er wel vaker last van gehad. Toen ik 12 was moest ik om iedere Nee huilen, als was het alleen maar of ik vroeg of iemand broers of zussen had.
Dat is niet zo vreemd als je zo staat te dansenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat luchtigers aantrekkenHeb het heet
En te zingen... en te drinkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd als je zo staat te dansen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heet
Of je moet poepen
Of sex
Of gamen
Ik wil niet weten waar dit over gaatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heet
Of je moet poepen
Of sex
Of gamen
quote:
Nou lust ik wel een glaasje pilsenerquote:Onverminderd het in het eerste lid bepaalde is uitsluitend de oude eigenaar aansprakelijk
voor de extra voorschotbijdragen als bedoeld in artikel 52 zevende lid,
en de definitieve bijdragen die verschuldigd zijn als gevolg van besluiten van de
vergadering als bedoeld in artikel 52 vijfde lid, die tot stand gekomen zijn in het
tijdvak gedurende hetwelk hij eigenaar was. Hetzelfde geldt voor bijzondere bijdragen
verschuldigd terzake andere rechtsfeiten die in voormeld tijdvak hebben
plaatsgehad
Dat moet ik 5x lezen voordat het doordringt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
pffffffffffffffffffffffffff sufgelezen![]()
42 kantjes van dit soort koek:
[..]
Nou lust ik wel een glaasje pilsener
Over c_aquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar dit over gaat![]()
[..]
Flirten? Ik las poepenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Over c_a
En drank ook ja
En flirten
c_a zegt het altijd als ze moet poepenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Flirten? Ik las poepenmaar dat betekent in Belgie volgens mij wel wat anders.
Als je in Belgie vraagt waar je kunt poepen word je naar een bordeel gestuurd ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Flirten? Ik las poepenmaar dat betekent in Belgie volgens mij wel wat anders.
Oh ja, dat zag ik weleens voorbijkomen inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
c_a zegt het altijd als ze moet poepen
Ik denk dat ik het over een paar dagen nog eens moet doen, en dan nogeens. Ooit sijpelt het wel binnen. Overigens hoef ik het niet uit mijn hoofd te kennen natuurlijk. Maar wel weten waar je voor tekent.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet ik 5x lezen voordat het doordringt.
Ik was een boek aan het lezen, maar even geen concentratie.
Lekker ontspannend voor de zaterdagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
pffffffffffffffffffffffffff sufgelezen![]()
42 kantjes van dit soort koek:
[..]
Nou lust ik wel een glaasje pilsener
Hardop lezen helpt wel merk ik altijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het over een paar dagen nog eens moet doen, en dan nogeens. Ooit sijpelt het wel binnen. Overigens hoef ik het niet uit mijn hoofd te kennen natuurlijk. Maar wel weten waar je voor tekent.
Ik heb ook 2 flessen gehaald vanmiddag, AH is morgen dicht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rose voor mij
2 Flessen liggen er koud
Er komt heel wat kijken bij een huis kopen zo blijktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het over een paar dagen nog eens moet doen, en dan nogeens. Ooit sijpelt het wel binnen. Overigens hoef ik het niet uit mijn hoofd te kennen natuurlijk. Maar wel weten waar je voor tekent.
Ik ga nachtbraken met Patrique en iBenny op Fok... dus die 2 flessen gaan wel opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hardop lezen helpt wel merk ik altijd.
[..]
Ik heb ook 2 flessen gehaald vanmiddag, AH is morgen dicht.
Gezellig. Ik heb 1 literflessen, dus er gaan wel iets meer glazen uitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nachtbraken met Patrique en iBenny op Fok... dus die 2 flessen gaan wel op
ownee mijn flesjes zijn 75 clquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb 1 literflessen, dus er gaan wel iets meer glazen uitEn olijven heb ik ook nog.
Ik heb voor de rest alleen nog een zak Dorito's, maar ik dacht, laat ik ook iets meenemen dat niet zo vet is, vandaar de olijven (wel met knoflook, dus dat wordt stinken geblazen).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ownee mijn flesjes zijn 75 cl
Maar voor de rest geen eten in huis
(ja voor morgen)
Maar geen snacks
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat kijken of er ergens nog iets lekkers te eten is![]()
Ja, het is niet zo simpel als 135.000 kroketjes uit de muur, ook al kost het even veel geldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er komt heel wat kijken bij een huis kopen zo blijkt
Moet ik koffie zetten voor een tussenstop?quote:
Kan me nog herinneren inderdaad, wat een gedoe allemaal. Ooit ook een huis gekocht (nieuwbouw), je werd gek van de lijsten, contracten, formuliertjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo simpel als 135.000 kroketjes uit de muur, ook al kost het even veel geld
Om 4 uur ga ik slapenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijken wie er nog wakker is als ik terug ben
Oh ik wel hoor, na 12 uur ben ik opeens weer fit, had ik gisteren ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijken wie er nog wakker is als ik terug ben
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwww dan zie ik je geheid vannacht nog
Hamburgers?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's prima gelukt
Mijn bodempje is gelegd
Overal op fok... jeweetzzzzzzquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:15 schreef Koen66 het volgende:
Waar ga jij met Benny en Pat zitten C_ATAL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |