dat is niet kleinquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee lissabon/slechtegrap
En nou moeten wij raden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en als we het toch over mn tetten hebben bij mevrouw ldg staan ze in t fobo
Jij bent ook niet zo groot toch?quote:
Valt misschien wel mee, Ik koop meestal kleding met de maat L. M zit vaak nog wel strak, terwijl ik helemaal niet dik ben enzo.quote:
Ik gok op die foto boven die foto waarop een muisje staatquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik gok op die foto boven die foto waarop een muisje staat
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Dan is het de foto met als onderschrift bescheiden meisje. Die andere tieten lijken me te klein voor jou
1.70quote:
neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Dan geef ik het op, tenzij het die foto is met de tieten in hartjes vorm, dacht eerst dat het een verwijderde foto was..
Hier in Engeland zijn de mensen over het algemeen ook iets kleiner dan in NL trouwensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1.70
dat was in mijn tijd de gemiddelde lengte
Sorry, ik ben totaal geen tieten man, heb er zelfs een lichte afkeer voorquote:
De nederlander is toch gemiddeld de grootste mens te wereld/of is dat ooit geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier in Engeland zijn de mensen over het algemeen ook iets kleiner dan in NL trouwens
Tot later GFquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
even wat slapen gaat nog een lange avond/nacht worden![]()
laters
Dat geloof ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De nederlander is toch gemiddeld de grootste mens te wereld/of is dat ooit geweest![]()
Precies, zo is hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:18 schreef pgrferrari het volgende:
Welke zijn dan van jou MM?
Het ziet er sowieso allemaal lekker uit
Heb je grote tetten? Een hint mag bestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga t toch niet zeggentenzij jullie t goed zouden gokken maar helaasch
Helemaal leeg OMGquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Ladylike het volgende:
Jumbo achter mn huis was leeggekocht
Ben maar ff de stad in gefietst
De extra grote hotdags zijn lekker trouwens
Dat is dan wel erg onhandig met zoenenquote:
dan was je vlakbij mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Ladylike het volgende:
Jumbo achter mn huis was leeggekocht
Ben maar ff de stad in gefietst
De extra grote hotdags zijn lekker trouwens
Vlees, boterhamvlees en groenten KGF iig welquote:
75equote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je grote tetten? Een hint mag best
Eigenlijk nog steedsquote:
Holy hellquote:
maar ze lijken heul niet zo grootquote:
Dan neem je toch een vriendin mee. De een zoent de ander pijptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg onhandig met zoenen
Dikke tieten FTWquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ze lijken heul niet zo grootbos vond de andere tieten uit ldg dr fobo nml te klein voor mij, terwijl ze daar echt bij zitten
Whehehe, Boshumorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan neem je toch een vriendin mee. De een zoent de ander pijpt
Kom maar halenquote:
Pijpen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehehe, Boshumor
Maar ik doe het liever zelf denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |