ideale pijphoogtequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
Het eten was toch nog niet helemaal klaar
Oh nu wel
[..]
Wasda?![]()
![]()
Ben jij ook klein?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, voor ons dwergen is dat inderdaad wel zo. maar lange mannen zoals JJH..
Waar gaat de vakantie naartoequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
koffer is gekochtnu zijn we helemaal klaar voor de vakantie ( die pas over 20 dagen is ofzo
)
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en als we het toch over mn tetten hebben bij mevrouw ldg staan ze in t fobo
lissabonquote:
Zo zijn ze inderdaad wel mooi, zolang er nog een BH omheen zit dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze zijn in prima gezelschap
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lissabontien dagen samen met t vriendje
nee lissabonquote:
dat is niet kleinquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee lissabon/slechtegrap
En nou moeten wij raden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en als we het toch over mn tetten hebben bij mevrouw ldg staan ze in t fobo
Jij bent ook niet zo groot toch?quote:
Valt misschien wel mee, Ik koop meestal kleding met de maat L. M zit vaak nog wel strak, terwijl ik helemaal niet dik ben enzo.quote:
Ik gok op die foto boven die foto waarop een muisje staatquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik gok op die foto boven die foto waarop een muisje staat
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Dan is het de foto met als onderschrift bescheiden meisje. Die andere tieten lijken me te klein voor jou
1.70quote:
neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
Dan geef ik het op, tenzij het die foto is met de tieten in hartjes vorm, dacht eerst dat het een verwijderde foto was..
Hier in Engeland zijn de mensen over het algemeen ook iets kleiner dan in NL trouwensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1.70
dat was in mijn tijd de gemiddelde lengte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |