Als ik een grote Nijn ben.quote:
Dat herken ik wel eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms zijn mn ogen groter dan mn maag
Ja ik word nooit groot dat weet ik ook wel maar ik bedoel mentaal grootquote:
Ben maar ff gestopt, vanavond kan ik er nog eentje pakken als ik wilquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik word nooit groot dat weet ik ook wel maar ik bedoel mentaal groot
Yep, had er ooit 6, nu door sterfte en weglopen (eentje) nog maar 1...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ladylike, heb jij katten?lees dat je kattenfreak bent
Inderdaad, je kunt het altijd nog later eten. Hmmz, koude pannenkoeken zijn niet mijn dingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben maar ff gestopt, vanavond kan ik er nog eentje pakken als ik wil
Heb ook nog pannekoeken van gisteren in de ijskast (miss vanavond slagroom kloppen en dan wat ijs erop)
ik zoek nog ene dierenarts. heb ook 2 poezelsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, had er ooit 6, nu door sterfte en weglopen (eentje) nog maar 1...
Laatst had schooma gekookt, ik heb alleen sla gegetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben frietjes aan t maken, en sla! vooral de sla, gezond enzo
Magnetron FTWquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt het altijd nog later eten. Hmmz, koude pannenkoeken zijn niet mijn ding
en onder t mom van: ik heb gewoon niet zoveel trek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laatst had schooma gekookt, ik heb alleen sla gegeten
[..]
Magnetron FTW
Nu al iets te dronken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:38 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik heb nog maar iets te dronken gepakt en daarna ga ik maar eens op pad om te kijken wat ik wil gaan eten vanavond
In de buurt niet echt..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zoek nog ene dierenarts. heb ook 2 poezelsenig idee waar eentje zit> en beetje in de buurt? heb geen auto
Ja, "ik heb thuis nog macaroni van gisteren"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en onder t mom van: ik heb gewoon niet zoveel trek?
das zo ver fietsen met een kat bij jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In de buurt niet echt..
kusters in heugem
croughs op de meersernerweg
er ligt er ook nog eentje op de eenhoornsingel, geloof dat dat in de stad is...
Maar ik ga naar belgie
veel (dier)vriendelijker, beter en goedkoper
De Poort in Lanaken
Misschien wel zo verstandig inderdaad.quote:
Dat ben ik ook, zo af en toequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wel zo verstandig inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |