quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef Ladylike het volgende:
The lion sleeps tonight
"the lion sleeps toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight"
AWIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE
Nu Vanessa met Upside downquote:
die wilde ik net draaienquote:
Dat moet je natuurlijk niet in ONZ vragen maar in OUDquote:
OUDquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk niet in ONZ vragen maar in OUD
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
die wilde ik net draaien![]()
Ik draai meestal muziek die meestal vergeten foute platen zijn
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]Ik heb deze ooit in mijn lijst gezet voor de Top2000 Tussen allemaal hardrockklassiekers
![]()
Plaat blijft geniaal.
tuurlijkquote:
Belachelijk. Corrupte klote verkiezingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:49 schreef Ladylike het volgende:
JF kan niet stemmen omdat hij de zelfde IP heeft
Ik ookquote:
Ja vind ik dus ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk. Corrupte klote verkiezing
quote:
dan moet ik de kabel insteken en * john-frusciante heeft geen zinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:49 schreef Ladylike het volgende:
JF kan niet stemmen omdat hij de zelfde IP heeft
Geen zin?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan moet ik de kabel insteken en * john-frusciante heeft geen zin
* john-frusciante is muziek aan het luisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen zin?
* Ll doet kleren weer aan
Daar is het ONZ voorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef Ladylike het volgende:
Goede ontopic discussie in het topic van Nijn
quote:
Ja, maak ik eens een topic aan...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef Ladylike het volgende:
Ontopic is voor mietjes. Ik heb overigens wel gestemd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef Ladylike het volgende:
Ik kom er eigenlijk nooit. Topic is een ONZ topic natuurlijk anders had het naar OUD of PUB gemoetenquote:
Stemmen is het belangrijkstequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ontopic is voor mietjes. Ik heb overigens wel gestemd.
Tja fokkertjes he, * john-frusciante heeft de hoop opgegevenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, maak ik eens een topic aan...![]()
Die van ons krijgt een FOK! verbodquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Tja fokkertjes he, * john-frusciante heeft de hoop opgegeven
Okee, en die clip ook. Dat handje klapquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was trouwens de enige en laatste keer dat die kerel zo hoog zong.. zal wel gemaakt zijn
Eet smakelijk Bosquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, en die clip ook. Dat handje klap![]()
![]()
Trouwens eten
ja idd, smakelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, en die clip ook. Dat handje klap![]()
![]()
Trouwens eten
Klinkt legaalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nou kijken of ik mijn mio gratis kan updaten![]()
niet opvoeren hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo nou kijken of ik mijn mio gratis kan updaten![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
WoesjAlle Doodle Jump geluiden op mijn computer
![]()
![]()
quote:
Hier zijn de winkels gelukkig altijd open (behalve met kerstdag en paaszondag moet je oppassen)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef Ladylike het volgende:
Maar meer inkopen doen, vergat bijna dat de winkels maandag dicht zijn
natuurlijkquote:
hier normaal ook wel een AH op feestdagen maar nu dus niet in maastrichtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier zijn de winkels gelukkig altijd open (behalve met kerstdag en paaszondag moet je oppassen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |