That shall be me a sausage tooquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, vind ik ook niet erg. Dat de Pond zo zwak is vind ik daarentegen uit puur eigen belang wel erg
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh ja, indische rijsttafel voor 2 personen, eetje met zn 3en nog 2 dagen van
Dan moet je kleinere porties nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:39 schreef RingBewoner het volgende:
Nee man, het is niet de bedoeling dat ik in één week iets van 3 kilo aankom.
En dan gaat nog een deel naar de hondquote:
Dan heb je best wel veel dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dan gaat nog een deel naar de hond
ik haal weleens chinees op de markt, 1 persoonsmenuquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh ja, indische rijsttafel voor 2 personen, eetje met zn 3en nog 2 dagen van
Ja, die Chinezen geven echt altijd zoveel eten mee, Dat is volgens mij overal zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik haal weleens chinees op de markt, 1 persoonsmenuen dan heb ik ook 2 dagen eten
Ikke had vroegah een Grover-shirtquote:
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ikke had vroegah een Grover-shirt
Ik een Elmo shirtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ikke had vroegah een Grover-shirt
Ik denk dat ik een elmo shirt ga maken...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik een Elmo shirt
Dat heb ik nog steeds trouwens
Hier een voorbeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een elmo shirt ga maken...
Ik ga in scharn, bij Indrapoeraquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik haal weleens chinees op de markt, 1 persoonsmenuen dan heb ik ook 2 dagen eten
Boy Georgequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:00 schreef Ladylike het volgende:
Cameleon
zo'n gay plaat maar zo leuk om op te zingen
Camma-camma-camma-camma-cameleon
Karmaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:00 schreef Ladylike het volgende:
Cameleon
zo'n gay plaat maar zo leuk om op te zingen
Camma-camma-camma-camma-cameleon
Met spelfouten maar geen zin om te verberenquote:
Hehequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met spelfouten maar geen zin om te verberen
Ja, JF is in een muzikale bui merk ik
Zie mijn post onder jouquote:
hij staat in de top 100 beste chinezen van t landquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga in scharn, bij Indrapoera
Maar die op de markt is dus wel te pruimen?
Ik dacht dat je Chameleon als spelfout bedoeldequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie mijn post onder jou
soms te lui om het te verbeteren
Koelkast leegmaken en kind er voor 10 minuten instoppen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:04 schreef Ladylike het volgende:
mn zoon heeft het koud, wie slaat hem ff?
fucking mietje
Als we langs de koelcellen in de winkel lopen gaat ie zich aanstellen en bibberend met zn armen over elkaar lopen
En dat met lange mouwen en een lekkere trainingsbroek van bob de bouwerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koelkast leegmaken en kind er voor 10 minuten instoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |