Hypere C_A. Dit gaat leuk worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
En nu ga ik gek doen
OMG ik ben hyper
Eet smakelijk D.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff dat eerdergenoemde bodempje leggen![]()
Leuk dat je weer naar London komt trouwensquote:
Ja ik heb er zin inquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dat je weer naar London komt trouwens
Leuk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb er zin in
We gaan uiteraard weer stappen
Niets, ben alleen niet in de mood voor dat gekleuter van Luttequote:
Ooooooooow hier blijf je welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets, ben alleen niet in de mood voor dat gekleuter van Lutte
Woohooquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ooooooooow hier blijf je wel
Dan blijf ik in beide topics
Dat is toch leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tussendoor moet ik wel gek doen hoorIk ben hyper en heb nu Lips opgezet (karaoke
)
Bos, ik ben hier niet om het over mensen te hebben die niet in dit topic postenquote:
Sorry maar je begint er zelf overquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bos, ik ben hier niet om het over mensen te hebben die niet in dit topic posten
Heb je op zich gelijk in. Was slechts om aan te geven waarom ik uit TAL ben weggegaan op het moment. Verder niet om een waarde oordeel over iemand te geven hoorquote:
Is goed, sorryquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ok hou er maar over op beiden
Gezelligheid
Ik ben zo goed in Bad Romance
Singstar op de PS3 is ook erg tofquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ok hou er maar over op beiden
Gezelligheid
Ik ben zo goed in Bad Romance
Waardoor? Succes met douchen Bosquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:11 schreef Bos81 het volgende:
En nu even douchen, dit moet ik echt aankaarten bij de training. voel me echt weer klote er onder nu.
Coolquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar de liedjes met Lips zijn leuker
Blondiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo leuk
Hmmzzz nu The Tide is high zingen
Wat is het hier trouwens fcking rustig
Er zitten veel mensen bij Symph in HHW.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo leuk
Hmmzzz nu The Tide is high zingen
Wat is het hier trouwens fcking rustig
Oh dear, dat is inderdaad niet lekker voor je Bosquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zitten veel mensen bij Symph in HHW.
en Stu:
Gewoon alle kleine dingen die ik in mijn hoofd niet goed doe, al is het maar een kleine opmerking zoals net, worden op de een af andere manier heel negatief omgezet in mijn hersens. Nu ik er over na denk heb ik er wel vaker last van gehad. Toen ik 12 was moest ik om iedere Nee huilen, als was het alleen maar of ik vroeg of iemand broers of zussen had.
Dat is niet zo vreemd als je zo staat te dansenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat luchtigers aantrekkenHeb het heet
En te zingen... en te drinkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd als je zo staat te dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |