die ken ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan neem je er eentje met gehakt en tomaat of zo
deze danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word een beetje depressief van die muziek.
mja ook geen pizza tochquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
een pizza zonder kaas is.........kaasloos
Daar word ik eigenlijk best wel droevig van, wat ergquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar word ik eigenlijk best wel droevig van, wat erg
nee hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
De enige kaas die ik nooit zou eten is die Spaanse met die wormen erin
Kaas met wormen erin?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
De enige kaas die ik nooit zou eten is die Spaanse met die wormen erin
mjaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef Pien85 het volgende:
Kan iemand mij een frikandel speciaal komen bezorgen?
quote:
Lees: Weg met die paardeshitquote:De gemiddelde mens kan de consumptie van deze kaas goed verdragen. De stoffen kunnen echter sterke allergische reacties teweegbrengen en de rijping/rotting hoeft weinig verder voort te schrijden om de kaas werkelijk giftig te maken. Bovendien kunnen de larven de spijsvertering overleven en daardoor lichamelijke klachten veroorzaken. Om die redenen, en ook omdat het door zijn bereidingswijze als een bedorven product wordt gezien, is de verkoop ervan illegaal volgens de Europese en dus ook Italiaanse regels.
Dit was best lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dit wel eens op?
[ afbeelding ]
Nu heb ik bijna spijt dat ik niet meer lekkers gehaald hebquote:
quote:
Ik zal ook met de bus moeten danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu?
Ik ben nu al aangeschoten, gaat niet werken
Is het lang fietsen vanuit Spijkenisse?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:00 schreef Pien85 het volgende:
Snackbarmeet bij mij thuis danIk kan nu niet bestellen want ik wil bestellen voor weinig geld en dan bezorgen ze niet
Ik denk 't welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het lang fietsen vanuit Spijkenisse?
Oh dat is niet echt ver weg, ik woon in Amsterdam Zuid, maar te ver om te lopen en de auto kan ik niet meer nemen nuquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is niet echt ver weg, ik woon in Amsterdam Zuid, maar te ver om te lopen en de auto kan ik niet meer nemen nu
Ik ben volgens mij de enige Amsterdammer zonder fietsquote:
OMGquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige Amsterdammer zonder fietsgeen plek om hem kwijt te kunnen, ik heb alleen een zolder en geen box en voor de duur wordt dat ding gejat.
Eigenlijk geen fut om nog weg te gaanquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk geen fut om nog weg te gaandan moet ik me ook weer omkleden en zo, zit in een soort van joggingpak.
Bus 166quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is niet echt ver weg, ik woon in Amsterdam Zuid, maar te ver om te lopen en de auto kan ik niet meer nemen nu
Dat en ik ben verhuisd hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh kan ook wel, ik kom daar ook niet iedere week
Bij Amsterdamquote:
51 is nog een stukje lopen vanaf mijn huis. 199 weet ik zo snel niet eigenlijk. Ik woon vlakbij het Stadionplein (vandaar de foto in mijn fobo met dat beeld, dat is bij het Olympisch Stadion).quote:
Wat ga je doen? Kom je wonen hier? Of gewoon op bezoek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in Amsterdam als alles goed gaat
Vriendin van mij woont in Amsterdam, en heb er al een tijdje niet gezien, dus we gaan stappen in Amsterdamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Kom je wonen hier? Of gewoon op bezoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |