Leuk! Stappen heb ik ook al een tijdje niet meer gedaan... wel een paar stomme dates gehad in de stad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriendin van mij woont in Amsterdam, en heb er al een tijdje niet gezien, dus we gaan stappen in Amsterdam
(nog nooit gedaan)
Ik heb op zich wel elke week een feestje. Maar echt stapppen een tijd geledenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Stappen heb ik ook al een tijdje niet meer gedaan... wel een paar stomme dates gehad in de stad.
Vroeger wel een discomens geweest, maar tegenwoordig ook meer kroegmens (maar dat zal de leeftijd zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel elke week een feestje. Maar echt stapppen een tijd geleden
Ik ben wel meer een kroegmense ipv discomens
Ik dans pas na 2 flessen rose
Ik denk hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger wel een discomens geweest, maar tegenwoordig ook meer kroegmens (maar dat zal de leeftijd zijn)
Dan beter 170quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
51 is nog een stukje lopen vanaf mijn huis. 199 weet ik zo snel niet eigenlijk. Ik woon vlakbij het Stadionplein (vandaar de foto in mijn fobo met dat beeld, dat is bij het Olympisch Stadion).
Ja en dan wild stappen enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten snel een stap/kroegmeet regelen dan
Ik ben nog uit de discotijd, dus ik ging uit mijn dak bij elk disconummer dat voorbijkwamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk het
Vroeger ging ik los op elk nummer... nu heb ik echt wel wat drank nodig
Dansen vind ik nog steeds leuk! Een tijdje geleden (nou ja, jaar terug of zo) naar een zeventiger/tachtiger jaren avond in P60 geweest, was leuk!quote:
engelquote:
kaatjequote:
foute vaute partyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dansen vind ik nog steeds leuk! Een tijdje geleden (nou ja, jaar terug of zo) naar een zeventiger/tachtiger jaren avond in P60 geweest, was leuk!
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kaatjedat heb ik een tijd niet gehoord zeg.
dat hebben wij hier elke weekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets was het wel, met van die oude disconummers
Hehe ik voel me weer even jong.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dacht ik al
daarom deed ik het dus ook
quote:
Waar is hier? Ik heb nog heel wat GB op mijn PC staan met oude disco/soulquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hebben wij hier elke week
iedere donderdagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is volgende week
Foute feest
in oosthamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is hier? Ik heb nog heel wat GB op mijn PC staan met oude disco/soul
Das vlak bij mijn huisquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dansen vind ik nog steeds leuk! Een tijdje geleden (nou ja, jaar terug of zo) naar een zeventiger/tachtiger jaren avond in P60 geweest, was leuk!
Ach, ben maar 500m verderop gaan wonen hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in oostham![]()
ik heb denk wel wat meer op mijn pc staan![]()
40 duizend nummers
Vingerclubeigenaarquote:
Stokbroodfanaatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Daaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr is tie weeeerrrrrrrrrrrr
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
dat zal niet allemaal disco/soul zijn
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das vlak bij mijn huisLeuke avonden zijn dat trouwens
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb wel weer zin in zo'n avondje... Straks maar s op de website kijkenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]klopt ongeveer een 25.000 nummers zijn uit de jaren 70/80/90
Nijnerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vingerclubeigenaar![]()
[..]
Stokbroodfanaat![]()
GFquote:
ik heb de soap van donderdag nog niet gelezenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb de soap van donderdag nog niet gelezen
Ik ben single momenteel en iedereen die ik ken heeft kindjes en zo en woont niet echt in de buurt, dus voorlopig gaat het er niet van komen helaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in zo'n avondje... Straks maar s op de website kijken
Dan moet je met andere mensen gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben single momenteel en iedereen die ik ken heeft kindjes en zo en woont niet echt in de buurt, dus voorlopig gaat het er niet van komen helaas.
als ik ze allemaal wil luisteren ben ik wel een maandje zoetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
zoveel heb ik er niet. geen tijd ook om dat allemaal te luisteren
Jou ken ik nog niet, ben nog een beetje een newbie, maarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
GMTAquote:
stuartquote:
Ik weet niemandquote:
Ga je met mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niemandwat ik zei, allemaal getrouwd en zo (ik ben al wat ouder, dan krijg je dat, ik ben een beetje het zwarte schaap).
ik weet wel iemandquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niemandwat ik zei, allemaal getrouwd en zo (ik ben al wat ouder, dan krijg je dat, ik ben een beetje het zwarte schaap).
Als je het niet erg vind met een oudere vrouw op stap te gaanquote:
Je mag mee hoorquote:
Hallo karinaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet, ben nog een beetje een newbie, maar
Wat is oud?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind met een oudere vrouw op stap te gaanmaar ik ben wel jong van binnen
[..]
Je mag mee hoor
Gast wat heb jij toch een zwaar levenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef crv het volgende:
vrouwtje zit met haar moe binnen TV te kijken en ik dus lekker op het Balkon met een [ afbeelding ]
Ik heb zin in snoep en ook (nog) geen zin om naar de winkel te lopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
DorstMaar geen zin om naar beneden te gaan
Altijd leuk om nieuwe mensen te zienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo karina![]()
Ik was er vaak, nu ben ik er af en toe en steeds minder eigenlijk![]()
Druk met baan en mijn vrouw komt weer bij me wonen en die is anti-FOK helaas![]()
quote:
Das niet oud manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd leuk om nieuwe mensen te zien
[..]
49
Moppiequote:
wij zijn iig wel van dezelfde leeftijdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind met een oudere vrouw op stap te gaanmaar ik ben wel jong van binnen
[..]
Je mag mee hoor
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zijn iig wel van dezelfde leeftijd
Mja, ouder... maar goed, je hebt 49 en 49 hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ouder welMaar ik swing nog als een trein hoor
helaas zwaarder dan jij denktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gast wat heb jij toch een zwaar leven [ afbeelding ]
Ja precies, dat bedoel ik, als ik sommige vrouwen zie van mijn leeftijdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, ouder... maar goed, je hebt 49 en 49 he
Ze is jong van geest, fickschnitzelquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze is jong van geest, fickschnitzel
Indeedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoel ik, als ik sommige vrouwen zie van mijn leeftijd
En als dat niet lukt danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik moet de 4 uur halen vannacht
hoestie in London ?quote:
Dus nu nog 3 flessen? Dat ga je voelen morgen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik moet de 4 uur halen vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |