Jou ken ik nog niet, ben nog een beetje een newbie, maarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Daaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr is tie weeeerrrrrrrrrrrr
![]()
GMTAquote:
stuartquote:
Ik weet niemandquote:
Ga je met mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niemandwat ik zei, allemaal getrouwd en zo (ik ben al wat ouder, dan krijg je dat, ik ben een beetje het zwarte schaap).
ik weet wel iemandquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niemandwat ik zei, allemaal getrouwd en zo (ik ben al wat ouder, dan krijg je dat, ik ben een beetje het zwarte schaap).
Als je het niet erg vind met een oudere vrouw op stap te gaanquote:
Je mag mee hoorquote:
Hallo karinaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet, ben nog een beetje een newbie, maar
Wat is oud?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind met een oudere vrouw op stap te gaanmaar ik ben wel jong van binnen
[..]
Je mag mee hoor
Gast wat heb jij toch een zwaar levenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef crv het volgende:
vrouwtje zit met haar moe binnen TV te kijken en ik dus lekker op het Balkon met een [ afbeelding ]
Ik heb zin in snoep en ook (nog) geen zin om naar de winkel te lopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
DorstMaar geen zin om naar beneden te gaan
Altijd leuk om nieuwe mensen te zienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo karina![]()
Ik was er vaak, nu ben ik er af en toe en steeds minder eigenlijk![]()
Druk met baan en mijn vrouw komt weer bij me wonen en die is anti-FOK helaas![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |